6. Melek

878 134 113
                                    

Üniversite sınavına 1 ay kalmıştı. Ne istediğimi bilmeden ders çalışmak daha da sıkıcıydı. Son kez eğlenmeye karar verdim. Yaza kadar bir daha çıkmayacaktım.

Bangchan'ın yerine vardığımda her zamanki köşem doluydu. Ben de siyah duvarlı kenara geçtim.

Gözlerimi kapatıp başımı arkaya yasladım. Bir süre sonra koltuğun yanımadaki boş kısmına birinin oturduğunu ve yaklaştığını hissettim.

"Selam Hyunjin."

Yanımdaki hareketlenmeyle gözlerimi açtım ama başımı düzeltmedim, duvara yaslanmaya devam ettim. "Selam Felix."

Duruşumdan dolayı gözleri boynuma kaydı. Onun bakışını görünce doğruldum. Heyecanlandığımı mı fark etti bilmiyorum ama gülmeye başladı.

Sohbet ede ede sonunda birbirimiz hakkında biraz bilgi edinmeye başlamıştık. Unutmamak için sırayla tekrarladık.

Önce ben saydım: "Lee Felix, 18 yaşında, annesi ve dedesiyle yaşıyor, kardeşi yok."

-Hwang Hyunjin, 18 yaşına yeni girdi, annesi ve babasıyla yaşıyor, bir de ondan 1 yaş küçük erkek kardeşi var.

-Kendimi sınavdaymış gibi hissediyorum.

-Ben de hahaha. Peki ne okumak istiyorsun?

-Ne istediğim önemli değil, benim için karar verildi. Tıp okuyacağım.

-Ha? Bu çok saçma.

-Sen ne okumak istiyorsun?

-Bilmem, müzikle ilgili bir şeyler olabilir. Ama bu yıl kazanamam, hiç çalışmadım. Hem de taban puanları çok düşük biliyor musun? Azıcık çalışsam yeterdi.

-1 ayın var daha. Bence çalışıp girebilirsin. Zeki bir çocuksun.

-Bunu ilk defa duydum... Genelde notlarım düşük olduğu için aptal olduğumu söylerler.

-Notla zekanın hiçbir alakası yok Felix. Çalışırsan yükselecektir.

-Ama nasıl çalışacağımı bilmiyorum.

-Seni çalıştırmamı ister misin? Derslerle aram iyidir.

Felix'in gözleri parlamıştı:
"Sen gerçekten meleksin..."

Dediğiyle gülmeye başladım ama sonra gözleri söndü: "Aaa olmaz! Tıptan bahsediyorsun. Dikkatini dağıtmamalıyım ve vaktini çalmamalıyım."

"Sorun değil, denemelerde fulle yakın yapıyorum zaten."

Felix'in gözleri tekrar parladı ve elini omzuma getirdi. Kulağıma yaklaşıp fısıldadı: "Kurtarıcı Meleğim aynı zamanda havalı..."

Aslında şu an böyle yakın olduğumuz için gıdıklanıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Aslında şu an böyle yakın olduğumuz için gıdıklanıyordum. Sakince cevap vermeye çalışmıştım.

"İyiliğim dokunursa ne mutlu bana."

Melek ve Kelebek | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin