Felix ile vakit hızlanıyordu. Onun yanında geçirdiğim anların daha yavaş geçmesini isterdim ama bu mümkün değildi. Yerleştirme sonuçlarının açıklanmasına bir gün kalmıştı.
Eve gittiğimde annemin telefon trafiğinde olduğunu fark ettim. Sonuçların açıklanacağı gün evde küçük bir parti yapmaya karar verdi. Yakınlarını arayıp çağırmaya başlamıştı bile. "Evet, derece öğrencisi oğlum. En iyi üniversitelerden birini kazanacağı kesin. Yarın sonuç anını sizlerle birlikte görmek istiyorum!"
Evet, en iyi üniversitelerden birini kazanacağım kesindi ama bu Tıp fakültesi değildi. Sonuçlar saat 8 gibi yayınlanırdı. Annem egosunu mu tatmin etmeye çalışıyordu, ne yapıyordu anlamıyorum ama yarın hayal kırıklığına uğrayacaktı.
🦋🦋🦋
Ertesi sabah uyandığımda parti hazırlıkları başlamıştı bile. Etraf süsleniyordu, fazladan masa ve sandalye getirilmişti.
"Evet evet, tam o köşeye koyun lütfen."
"Anne? Biraz abartmıyor musun?"
Gelip bana sarıldı ve yanağımı öptü: "Günaydın oğlum!"
Böyle vıcık vıcık hareketlerden hiç hoşlanmıyordum, çok yapmacık davranıyordu. Yanağımdaki elini itip odama geri çıkarken "Bu anlamsız partide ben olmayacağım, haberin olsun." dedim.
Yanımızda nakliyeciler olduğu için kendi çapında tiyatro oynuyordu. "Oğlum bekle, nereye?" ^^
Gözlerimi devirip kapıyı kapattım. Felix'ten gelen mesajla yatağıma uzandım.
______________________
Bugün, 10:50
💬 ben stres olmaya başladım
💬 hayatımda ilk defa okulla
ilgili bir şey için heyecanlandımhey, saçmalama 💬
her şey yolunda~ 💬💬 ya seninle aynı okul çıkmazsa?
puanlara birlikte baktık sevgilim 💬
ikimizinki de hayli hayli yetiyordu 💬💬 tamam... haklısın
______________________
Telefonu kapatıp karnıma koyunca annem içeri geldi. "Beni milletin yanında utandırmaktan vazgeç. Aşağıda adamlar var diye bir şey demedim ama tıpış tıpış geleceksin partiye."
Benden cevap alamayınca elindeki takımı gösterip sandalyemin üstüne koydu. "Birazdan hazırlanmaya başla, saat 5-6 gibi konuklarımız gelmeye başlar."
Tam çıkacakken bana bakıp sözlerine yenisini ekledi. "Saçların uzamış, çok salmış gibi görünüyorsun. Kuaförü arayayım da gelip düzeltsin biraz."
İstemediğimi söyleyecektim ki kapıyı yüzüme kapattı. Resmen saçıma bile annem karar veriyordu.
🦋🦋🦋
Yarım saat sonra kuaför gelip banyoda saçımı yaptı. Ben de aynanın karşısından annemin hareketlerini izliyordum.
"Teşekkür ederiz beyefendi, oğlum yakışıklı olduğu için her model de yakışıyor hahaha-"
Sözü bitmeden ayağa kalktım ve odama çekildim. Rol icabı yaptığı konuşmaları daha fazla dinleyemezdim.Vakit yaklaşınca takımımı giyip salona geçtim, sakin bir tarafta oturdum. Herkesin gözleri benim üzerimdeydi ve bu çok rahatsız ediciydi. Masanın altından Felix'le mesajlaşmak şu anda rahatlamamı sağlayan tek şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek ve Kelebek | Hyunlix
FanfictionDeli dolu bir hayat süren sokak serserisi Felix, yolda rastlaştığı Hyunjin'i yasadışı bir şey yaparken yakalar ve iyilik borcu karşılığında onu polislerden kurtarmaya karar verir. Peki bu borcu nasıl geri isteyecektir? ❗️Smut içermektedir❗️ Yan çif...