Hyunjin, Chan, Jisung, Felix ve ben aynı masada oturuyoruz. İnsanlar doğal olarak garipsiyorlar ve çokça bize bakıyorlar. Kantindeki herkesin gözü bizim üzerimizde resmen.
Neyseki Jisung bana yardımcı oluyor. Chan'ı tamamen görmezden gelip Felix ve Hyunjin'i yanına çekip bizi derin bir sessizlik içinde bıraktı. Şuan masadaki üçlünün her türlü konuşmasından dışlanmış durumdayız.
Chan bana bakmıyor bile, masanın altından telefonuyla ilgileniyor, bir tane vuracağım şimdi. Geçen sefer o kadar garip konuştu ki şimdi ben de ona bakmaya utanıyorum.
Artık başka çarem yok, rahatsız olup benimle konuşana kadar ona kilitleneceğim. Zor değil sadece gözümü ayırmadan ona bakıyorum.
Yüzünü daha önce hiç bu kadar detaylı incelememiştim. Telefonda gördüğü bir şeye gülerken gamzeleri ortaya çıktı, çok sevimli görünüyor.Bu kadar tatlı görünen birinin içinden canavar çıkabileceği aklıma gelmezdi. Yani tatlı derkende öyle şey değil, hani iyi biri anlamında. Kötü gözükmüyor yani, iyi birine benziyor dışarıdan öyle.
"Suratımda bir şey mi var?"
Sanırım beyefendinin sinirini bozdum çünkü çatık kaşlarıyla konuştu bana.
"Yok."
"Neye bakıyorsun o zaman?"
"Gözüm dalmış."
"Buraya dalmasın."
Ney?"Trip mi atıyorsun bana?"
"Sana niye trip atayım Seungmin?"
"Bilmem, insanlar sevdikleri insanlara trip atar genelde."
Siktir! Sen kızarırsan ben de kızarırım. Niye birden öyle garip bakmaya başladı?
Kolunu sandalyenin başına yasladı ve kulağıma yaklaştı.
"Ne yaptığını anlıyorum ama sebebini anlayamıyorum.""Ne?"
"Niye bu kadar ileri gidiyorsun diye soruyorum."
Konuşurken dudakları kulağıma biraz deyiyor bu yüzden tam dinleyemiyorum. Hoşlandığımdan değil tabi, ergenlikte olur böyle şeyler."İ-ileri gitmiyorum. Sadece düzgünce konuşmaya çalışıyorum."
"Ben hala aynı kişiyim Seungmin, neden seninle düzgünce konuşmak isteyeyim ki?"
Bir dakika. Değil, hayır Chan asla aynı kişi değil! İlk baştaki o fevri davranışları çok değişti. Artık bana daha... iyi davranıyor? Yani beni ciddiye alıyor, çabaladığım şeyin onun için bir önemi var demek bu. O eski Chan değil ama o zaman kim? Gerçek kişiliği mi bu? Yoksa-
"Hey, iyi misin? Daldın gittin."
Bundan bahsediyorum, şimdi de benim için endişelenmiş gibi bakıyor. Çok belli ediyor bunu.
"Yarın öğle yemeğini tekrar birlikte yiyelim."
"Hayı-"
"Sormadım, yiyelim. Tamam mı?"
İnsanlara emir vermek çok rahatsız ediciymiş, tanrı aşkına nasıl yapıyorlardı ki bunu? Sakin olmalıyım, neden bilmiyorum ama intikam alacağım günler yakınmış gibi hissediyorum ve gatiptir ki artık bunu istediğimi sanmıyorum.---
—————————————————
Felix'in pembe eteği fanclub
————Jeongin
Hadi jisung nerdesin amkJisung
Geldim ayol sakin
görüldü 7.42
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhem / ChanMin
FanfictionLise hayatı mahvolan Seungmin en büyük zorbasına karşılık vermek ister ama istemediği şeyler öğrenir.