2. Bölüm

237 30 111
                                    

Minho:

Tenefüstte Felix kolumdan tutarak beni koridora sürükledi. Kolumu ondan kurtardığımda nihayet "Neden beni buraya sürükledin?" diye sorabilmiştim.

"Hani ben Woojin'e ondan hoşlandığımı söylemiştim ya geçen hafta..." dedi. Woojin şerefsizlerin başında geliyordu. Ve benim salak arkadaşım ola ola ona aşık olmuştu.

"Evet?" diyerek devam etmesi için hatırlatmada bulundum.

"Reddetmişti ya hani..." dedikten sonra yine durdu.

"Felix 24 ay taksit fırsatı olan bir eşya mısın sen? Peşin söyle artık ne diyeceksen." dedim. Haklıydım.

"Herkese yaymış bunu. Üstelik bana taktı sanırım çünkü yanımdan geçerken hem laf atıyor, hemde.." dedi. Sonra yutkundu. Sanki bunu söylemek bile ona zor geliyordu.

"Hemde ne Felix?"

"Hemde çöp atıyorlar.." dedi ve akan gözyaşlarını saklayamadı. Felix çok hassastı. Woojin onu reddettiğinde bile zaten çok kötü olmuştu. Şuan Felix'e takmış olması onun için ağırdı. Herkese karşı nazikti. Ona karşıda herkes nazik olmuştu bundan dolayı. Böyle anlattığımda basit geliyor olabilir ama onun  için gerçekten çok zordu.

Zaten çocuğu bıçaklamak için sebep arıyordum çok güzel bir sebep buldum bence.

O sırada Felix'e kollarımı sarmıştım. Biraz o şekilde durduktan sonra ilerideki Jisung'u gördüm. Sadece bana bakıyordu. Yanına gitmek için kollarımı ayırmaya çalıştığımda Felix'in belimde olan kolları ve göğsüme yatırdığı başı buna izin vermedi.

Jisung:

Bu görüntü bana acı veriyordu.

Benden başkasına sarılmış olması beni deli ediyordu. Yanına gitmek istiyordum. Ama aynı zamanda onu bir daha görmek istemiyordum.

Bence şuan en iyi seçenek olan hiçbir şey yapmamayı seçerek iyi etmiştim.

Bir an için göz göze geldik. Sonra bakışkarını kaçırdı.

Benimle konuşmak istemiyor muydu?

O kişi benden daha mı önemliydi?

Beni artık sevmiyor muydu?

Aklıma gelen düşünceler her saniye artıyordu.

Bunu sevmemiştim..

"Ya salak gitsene yanına. Eğer senden daha önemlisi varsa sende onu yok edersin. Daha önemli konuma gelirsin." dedi iç sesim.

Ama ben insan öldüremezdim ki?

"Bu çocuk küçükken böyle değildi. Büyüdükçe ilaçlar yan etki mi ne etti galiba. Ben sana öldür mü diyorum? Sadece Minho'ya daha yakın davranman onunla arasını açacaktır. Buda onu ortadam kaldırır."dedi iç sesim bu sefer. Haklıydı aslında. İlaçlar yan etli etmiş olmalıydı. Yoksa daha zekiydim ben.

"Ne kadar boş yaparsam sen neden ona takılıyorsun? Sadece Minho'nun yanına git." demesinin üstüne gözlerimi devirdikten sonra Minho'nun yanına gittim.

"Selam Jisung. Ders nasıl geçti?" diye sordu. Bu sırada sarışın çocuk ondan ayrılmıştı. Bu çocuğu sanki daha önce görmüş gibiydim ama çıkartamıyordum. Neyse fanficde değil miyim? Öğrenirim yakında.

"Jisung? Burda mısın?" diye sordu.

"Sorusunu cevaplasana çocuk bekliyor." dedi iç sesim.

"Başta bir çocuk vardı.." dedim. Sonra durdum. Bunu ona söylemeli miydim? Üzülür müydü benim için?

"Yahu niye bütün taksitler beni buluyor? Şimdi susuyorum. Sen tekte anlat olayı anlaştık mı?" diye sordu. Sanırım rahatsız olmuştu cümleme ara vermemden.

"Ben derse girdiğimde bir yere oturdum. Sonra bir çocuk geldi. Kalkmamı söyledi. Ama çok kabaydı. Korktum. Kalp atışlarımı hissedebiliyordum. İlaçlarımı ararken çocuk çantamı alıp salladı. Sonra bir kenara fırlattı. Ardındanda kolumdam tutarak zorla kaldırdı. Çok kötü hissettim Minho. Gözlerim kararmaya başlamıştıki bir hoca geldi. Bu sayede ilaçlarımı içebildim. Sonra herkes bana baktı ders boyunca. Yine gözlerin esiri olmuştum.." dedim. Bunları anlatırken Minho'nun yüzü sinirli bir ifade almıştı.

Ardından beklemediğim bir şekilde bana sarıldı. Herkese sarlıyor muydu bu?

"Özür dilerim Jisung. Seni koruyamadığım için özür dilerim. Bir daha olmayacak. Bana o çocuğu gösterebilir misin?" diye sormasının ardından çocuğu aramaya çıktık.

Nasıl bulacaktık bilmiyorum. Koca okul sonuçta.

Neyseki biraz sonra zil çaldı ve merdivenlerde onu gördüm. Minho'ya onu işaret ettiğimde artık sinirden neredeyse kıpkırmızı olmuştu.

Bir anda ise çocuğun boğazına yapıştı. Bilmediği bir şey vardı, bu haraketleri ürkmeme sebep oluyordu ve ilaçlarım yanımda değildi. Sınıf ise 4 kat yukarıdaydı...

⸔⸕⸔⸕⸔⸕⸔⸕⸔⸕⸔⸕⸔⸔⸕⸔⸕⸔⸕⸔⸕⸔⸕

EVET BURDA KESTİM HİHİHİH

Sizce bu Jisung'a bulaşan ve Minho'nun boğazına yapışan çocuk kim? Jisung kriz geçirecek mi? Kriz sonunda ne olacak? Minho'yu kıskanması ne gibi sonuçlar doğuracak?

Hadi eyw bu gecede düşünecek konu çıkarttım.

Birde sizce iç sesin cümleleri ideal mi, az mı yoksa çok mu fazla? Yani ne kadar kullanayım onu? (Favori karakteri  o wlwmwmsm)
HAYALET OKUYUCULAR CAMLARI KAPILARI KAPADILAR MI?

:)

Patient |minsung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin