Bölüm şarkısı Yedinci ev Anlat ona
"Kimileri seviyorum der, çünkü ezberlemiştir. Kimileri diyemez, çünkü gerçekten sevmiştir."
"Can Yücel"
Yazarın anlatımıyla
Bir zamanlar nilay'ın bir kahramanı vardı. Onun korucusudu, herkesten korur kollardı. Çok seviyolardı birbirlerini. Herşeti yaparlardı. Ama bir gün kahraman ihanet etti. Koruyamadı küçük prensesi.
Prensen ölmüş gibi hissetti ama nefes alıyodu. O nefes almak istemiyodu oysa. Prenses nefes almak için bir yer arıyodu kendine. Yaşam arıyodu, kahramanın olmadığı başkadı bir yerde, belkide evrende bir hayat arıyodu.
Doğru bir hayat buldu ama burda yaşam daha zor. Burda yaşam ölmekle eşdeğer. Küçük prensesin tek pişmanlığı, yaşamı bir yerleşim yerinde aramıştı. Ama yaşam insandı. Yaşam onun kollarıydı. O yaşamı bir insanda bulmuştu.
Şimdi Nilay büyüdü ama hala korkak. Birilerinin korumasına ihtiyacı var. İyileşemiyo prensin onu iyileştirmesi gerekiyor.
"Sana bir hikaye anlatıyım mı nilay." Kafası demirin göğsünde olan Nilay kafasını salladı.
Uçurumdan ayaklarını aşa sarkıtmışlardı. Nilay kafasını demirin göşsüne yaslamış bir vaziyette demiri dinliyodu.
"Bu hikaye birbirine delirler gibi aşık olan iki tana kişinin hikayesi." Dedi ve anlatmaya başladı.
"Bir adam varmış, kadına deliler gibi aşıkmış. Kadında öyle ama aralarında koca bir engel varmış." Dedi demir Nilay ilgiye kafasını göğsünden çekmeden kafasını yukarı doğru kaldırdım
"Neymiş." Diye masum bir çocuk gibi sordu. Demir Nilay'ın bu halini minik bir tebessümle izliyodu.
"Dinle anlıcaksın." Diye cevap verdi demir ve devam etti.
"Aralarında ki engel babasıymış. Bu adamın annesidir babasına ölmüş. Bayada fakir bir adammış. Kendi çalışıyodu ama o kadar az para alıyomuş ki yemek bile zor alıyomuş." Dedi ve devam etti.
"Kadın adamın parasının olmamasını hiç umursamıyodu çünkü adamı deliler gibi seviyodu. Ama babası aynı şekilde düşünmüyodu. Parası olmayana kız falan vermem diyomus." Dedi ve Nilay hemen atladı.
"Ne kadarda kötü bir baba. Kızı seviyomuş alsın beraber yaşasınlar o zaman." Diye sitem etti Nilay, demir hiçbir şey demeden anlatmaya devam etti.
"Kızın babasına o çevrede tanınan bir adamdı. Bayada parası vardı. Kızını o gariban adama yakıştırmıyodu. Ama kızı babasını dinlemedi. Bir gün sevdiği adamla plan yaptılar." Dedi." Kaçıcaklardı. Beraber çalısıp çabalayıp kendilerini geçindirceklerdi." Nilay dikkatle demiri dinliyodu.
"Ve öylede yapıyolar. Kız adamla beraber kaçıyo, çok uzaklara gidiyorlar. Adamda kadınla çalışıyo. Adam günü birlik her ne iş varsa yapıyodu. Kadın ise temizliğe gidiyo evde zaman kaldık el işi yapıp satıyomuş." Nilayın gözleri yavaş yavaş kapanıyodu ama hikayenin sonunu merak ettiği için uyumuyodu.
"Sonra bir gün kadın ve adamın yaşadığı küçük evin olduğu mahalleye çok ünlü bir iş adamı geliyo. Bu adamda inşaatın mallarını araçtan inşaat alanına götürüyo. Adam kan ter içinde kalmış. Sırtından belkide kendisinden bile daha ağır yükler taşıyor. Ama bir kere aman demiyo istan etmiyo çünkü çalışması gerekiyor." Dedi ve devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Beyaz Hayat
Teen FictionAnnesi'nin terk etmesinden sonra sadece babasını ve kendisi için yaşamaya adamış bı kız. Babasıyla beraber yeni bir şehre taşınırlar. Yeni bir hayat, yeni bir okul.