İlk gün

118 58 4
                                    

"İçinin karardığnı kimse görmez, takı yüzüne yansıyana kadar.

"İçinin karardığnı kimse görmez, takı yüzüne yansıyana kadar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nilay Demir

Gerçekten şaka gibi bir güne başlamıştım. Bu yüzden kolejlerden hep nefret etmişimdir. Böyle üsten konuşmalar, kendini bir halt sanmaları.

Baba paraları fazla olduğu için böyle götleri kalkık. Ne yani benimde babamın parası var ama ben böylemiyim. Değil zorbalık yapmak kimseyle gerek olmadıkça konuşmuyodum bile.

Arkamdan adımı seslenerek yanıma geldi İrem.

"Eee üzgünüm o öküz için. O böyledir sen çok takma onu."

Öküz, gerçekten tam bir öküzdü. Yada ona öküz demek, öküzlere saygısızlıktı. Hiçbir hayvan bunun gibi olamazdı.

"Sorun değil." Diyip kestirip attım.

"Bak şurası müdürün odası"eliyle gösteridige yerwk baktın ve onaylayarak kafamı aşa yukarı salladım.

"Seni burda bekliyorum, hangi sınıfta olduğny çok merak ediyorum." Bişey demeden müdürün odasının önüne geldim. Kapıya vurdum birkaç saniye sonra içeri girmem adıma bir ses gelince içeri girdim.

"Merhaba hocam ben yeni öğrenci." Müdür erkekti, Çok yaşlı değildi. Ama gençte değildi, garip bı şekilde çekici bir karizması vardı.

"Nilay'dı dimi."

"Evet adım Nilay, ben sınıfımı öğrenmek için gelmiştim." Bilgisayardan bişeylere baktı ve tekrar bakışları bana döndü.

"12/B sınıfındasın Nilaycım." Gülümseyerek cevap verdim.

"Saolun hocam." Dedim ve odadan çıktım. İrem gerçektende kapıda beni beklemişti.

"Hangi sınıftasın"

Umursamaz bir şekilde cevap verdim."12/B."

Ellerini birbirne çırmarak kocaman güldü.

"Bizimle aynı sınıftasın"

"Bizimle." Umarım o Demir bozuntusuyla aynı sınıfta değilimdir.

"Ben, Batu ve Koray. Demir ve Berkay C sınıfındalar." Derin bir nefes çektim. Demirle değil aynı sınıfta olmak, aynı okula bile olmak istemiyorum ama mecburdum.

"Haydi zil çaldı sınıfa gidelim." Yürümeye başladı bende onu takip ettim.

Bu okula hiç gelmemeliydim. Bunu ilk günden anlamıştım. Tek dileğim daha fazla birileriyle konuşmamak. Yoksa bir gün bu patavatsızlığım başıma bela olucaktı.

İrem sınıfın kapısının önünde durdu. Kapıya yavaşca iki kere vurdu. İçerden gel komutu gelince İrem kapıyı açıp içeri girdi.

"Hocam geç kaldım kusura bakmayın. Yeni bir öğrenci geldi de." İremin arkasından bende sınıfa girdim. Sınıf fazla büyüktü. İkili sıralardan oluşuyodu.

Siyah Beyaz HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin