~11~

543 25 6
                                    

„No takže, co budeme dělat my?” zeptal se Bill a koukl se na mě.

„Nevím, film?” zeptala jsem se s úsměvem.

„Jasně” odpověděl a usmál se.

„Pustíš něco, nebo mám já?” zeptal se.

„Klidně něco pusť, pokud to tedy nebude horor” odpověděla jsem a věnovala mu pohled.

„Neboj, nebude” řekl Bill a uchechtl se.

Bill pustil nějaký film, byla to nejspíš nějaká komedie. Nic moc, ale rozhodně lepší než horor.
Když jsme to dokoukali bylo už kolem večera.



„Chceš udělat něco k večeři?” zeptal se Bill po dokoukaní filmu.

„Jasně, pomůžu ti” odpověděla jsem s úsměvem.

„Tak jo” řekl Bill a úsměv mi opětoval.

„Jen musím vymyslet co” řekl Bill a zamyslel se.

„Co třeba... tortilly?” zeptal se Bill.

„To by šlo” odpověděla jsem a usmála se.

- - - - - - - - - - - - - - -

Když jsme udělali tři tortilly, odnesli jsme je na stůl do obýváku, jednu jsme dali do lednice, byla pro Toma, stejně si ji dá nejspíš až zítra.
( Jo, přeskočila jsem, protože já sama nevim jak se pořádně dělají tortilly nebo co se do nich dává, hledat se mi to nechtělo ☺️)

S Billem jsme si sedli ke stolu a začali jíst.

„Musím říct, že se nám to povedlo” Pronesl Bill s plnou pusou, já se nad tím musela uchechtnout.

„To rozhodně” odpověděla jsem a zakousla se do své tortilly.

Když jsme to dojedli odebrali jsme se do pokoji, nebo aspoň já , Bill nejspíš zůstal zase v obýváku, nevim.
Už je docela dost hodin a Tom se pořád nevrátil, ale jestli šel nabalovat holky, jak Bill říkal tak to asi chápu, snad se ale nevrátí uplne našrot.

Jelikož jsme neměla nic napráci rozhodla jsem se jít umýt, to mi zabere nějaký čas takže se aspoň nebudu tolik nudit.
Vzala jsem si pyžamo a odešla do koupelny.
Vysvlékla jsem se a pak vlezla do sprchy.

Většinou ve sprše trávím tak 15 minut,ale dnes jsem si myla vlasy takže tak 20.
Když jsem se osprchovala, vylezla jsem ven a popadla ručník. Osušila jsem se a pak si oblékla kolhoty od pyžama.
Pak jsem si chtěla vzít tričko ale někdo vtrhl do koupelny, Byl to Tom, okamžitě jsem si zakryla prsa, I když si myslím že to byl trochu opožděný reflex.
Vůbec nechápu kdy přišel, nejspíš jsem ho přes zapnutou vodu neslyšela.

Chvilku na mě zíral, než si to všechno uvědomil.

„Proboha, promiň” řekl ale z koupelny neodešel, byl trochu opilý, dá se to poznat.

„V pohodě..” řekla jsem, nevim proč ale srdce mi bilo mnoho rychleji než normálně.

Tom ke mně přistoupil blíž.
Úplně jsem zapomněla že jsem si furt neoblékala to tričko, otočila jsem se k němu zády a oblékla si ho. Než jsem se stihla otočit zpět jeho ruce se objevili na mých bocích.

„Kurva Madison.. jseš tak krásná” zašeptal mi do ucha, a stiskl moje boky.

Úplně se mi zastavil dech, nevim co má tohle znamenat ale určitě to má co dočinění s tím že je opilý, sam řekl že semnou nechce nic mít, tak co má tohle znamenat?

Jeho ruce z mých boků jeli nahoru až k mému poprsí.
Je to divné, jsem jako zamrznutá na místě, nevim co mam dělat.
Nechci aby se mě takhle dotýkal a zároveň chci, jeho doteky na mě divně působí.

Z mého přemýšlení mě vyrušili jeho ruce které mi zajížděli pod tričko od pyžama.
Vzpamatovala jsem se a jeho ruce které byli těsně u mého poprsí sundal a hned nato se otočila, on zabručel a chytl mě za boky, tentokrát už jsem stála čelem k němu.

„Tome..” řekla jsem, a doufala že mě pustí.
Chvilku mi koukal do očí a pak mě díky bohu pustil.

Není to ani správné, jasně jsme si řekli že spolu nic mít nebudeme, navíc si myslím že střízlivý by to neudělal.
Obešla jsem ho a beze slova odešla z koupelny, tohle bylo divné.
Jak se do něj pak nemám zamilovat ?Když dělá tohle.. bože.

Přestala jsem myslet na to co se před chvilkou odehrálo v koupelně a snažila se usnout.



Ráno jsem se probudil, tentokrát vedle mě Tom už nebyl, buďto si přivstal, a nebo už je ukrutně hodně hodin. Vylezla jsem z postele a rozešla se do koupelny, kde jsem si udělala skin care, vyčistila si zuby, učesala se a převlékla.
Vyšla jsem z pokoje, šla jsem do kuchyně, po cestě jsem pozdravila Billa a pak prošla kolem Toma automaticky se zamnou otočil.
Došla jsem do kuchyně kde jsem se podívala na hodiny, bylo 11:45 , jak je možný že jsem spala tak dlouho?
Udělala jsem si něco k snídani, jestli se tomu vůbec dá říkat snídaně, v tehne čas.
Sedla jsem si za Tomem ke stolu a začala jíst.

„Stalo se včera něco?” zeptal se Tom po chvilce.

„Ne, proč?” zeptala jsem se, možná to byla lež, ale nic vážného to nebylo.

„No já nevim, neřekla jsi mi ani "dobré ráno" ” odpověděl a já nadzvedla obočí.

„Ani ráno není” odpověděla jsem.

„O to tady vůbec nejde” řekl Tom.

„Včera jsem byl trochu opilý, moc si toho nepamatuji” pronesl.

„Díky bohu” pronesla jsem já.

„Proč? Udělal jsem něco?” zeptal se mě.

„Ne.. jen si mi vlítl do koupelny kdyz jsem byla po sprše, bez trička” odpověděla jsem a ironicky se usmála.

„Cože” vyjekl Tom.

„Tak to se ti omlouvám..jestli ti to pomůže, stejně si nic nepamatuji” řekl, vypadal že ho to mrzelo. Nechápu proč, nic hrozného se nestalo.

„V pohodě” odpověděla jsem.

„A pak? Nevěřím že jsem z té koupelny odešel” Pronesl.

„Máš pravdu..neodešel” odpověděla jsem, proč mu to vůbec říkám? Neměla jsem si to spíš nechat pro sebe?

„No.. a, nestalo se nic že ne..?” zeptal se a koukal se mi do očí.

„Ne..” odpověděla jsem.

„Krom toho, žes mi sahal pod třicko“ zamumlala jsem, nevim jestli to bylo protože jsem chtěla aby mě neslyšel, nebo jestli jsem naopak doufala v to že mě uslyší.

„Cože?!” vyjekl, opět. Takže mě slyšel.

Zhluboka se nadechl a pak se na mě podíval.

„Ještě jednou se ti omlouvám..moc.
Nevim co to do mě vjelo” řekl mi.

„Mads..byl jsem opilý a nechci aby to mezi námi bylo divné,takže...přátelé?” zeptal se.

„Jasně..přátelé” odpověděla jsem a usmála se.

★  ★  ★

Další kapitola, s touhle jsem tentokrát docela spokojená, takže doufám že i vy. 😝🦨🐁

Zítra mám zase 8 hodin, to je pro mě prostě horor, možná to nepřežiju. 😔💔

Btw doufam že tam neni chyb tak jako bylo dnes v mojí slohový práci z čj 😔 ( jk🥰).

Jestli tam jsou nějaký sracky tak pardon, neumím psát.
Např. 😇.. do té slohové práce jsem omylem napsala „Niky” místo „Nikdy” ale to se občas stane no.. 🥰.
I tak mi dal 1, miláček.😝

..Anyways uvidíme se u další kapitoly..💋

Bára <🐁3

~THANK YOU~Kde žijí příběhy. Začni objevovat