Odešla jsem do obýváku , možná jsem hloupá, že jsem vycouvala.
Ale sám mi řekl ať si s ním nic nezačínám, a na tom něco bude.. proč by to jinak říkal?Sedla jsem si na gauč , a zapla televizi, Bill tady nebyl, takže je zalezlí ve svém pokoji, předpokládám.
Pustila jsem si nějaký film, takhle strávím zbytek dne, za Tomem se radši už nevrátím, až večer ale to se jen umyju, a pak ulehnu ke spánku.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Už je dost dlouhá doba, co se tady valím a koukám na random filmy, přestalo mě to bavit, tak jsem vypla televizi a rozešla se zpět do pokoje.
V pokoji jsem si jen rychle vzala pyžamo, a pak zalezla do koupelny.
Svlékla jsem se a vlezla do sprchy, zatáhla jsem závěs a začala se sprchovat, dnes jsem si umyla i vlasy.
Ve sprše jsem bylo zhruba 20 minut, pak jsem vylezla , a osušila se ručníkem.
Poté jsem si ručník obmotal kolem těla a začala si čistit zuby, když jsem si je vyčistila, šla jsem pro pyžamo, které jsem nechala na skříňce, ale nebylo tam.
Co má tohle znamenat? Chvilku jsem ho hledala v koupelně, jestli jsem si ho náhodou nedala někam jinam, ale ne.
Nebylo tady nikde.Napadla mě jediná možnost.. když jsem se sprchovala, měla jsem pocit že sem někdo na chvilku vlezl, a pak hned odešel.. možná Tom.
Ale proč by to dělal?Vyšla jsem z koupelny, jen v ručníku , a spatřila Toma který koukal mým směrem.
„Hledáš tohle?” zeptal se a ukázal na moje pyžamo. To si dělá prdel, takže on tam fakt byl.
„Jo, okamžitě mi ho vrať!” vyjela jsem po něm.
„Vrátím, když..mi dáš pusu.
Předtím si ti to líbilo, tak nedělej” pronesl a chytl mě za ruku, poté mě přitáhl k sobě, tak rychle, že jsem na něj spadla.
Seděl na posteli, takže jsem ho povalila, a byla teď nad ním.Nevim jak , ani kdy se to stalo, ale najednou byl on nademnou.
„Jo.. takhle mi to vyhovuje” pronesl.
„Mně ne” pronesla jsem.
„Proč tohle děláš, nepamatuješ si co si mi řekl?” zeptala jsem se. Narážela jsem na to , jak mi řekl, ať si s ním nikdy nic nezačínám.
„Na to seru” pronesl, a jeho obličej se objevil blíž u toho mého.
Netrvalo to dlouho a jeho rty byli opět na těch mých, nechtěla jsem, aby se toto stalo znovu .
Ale když teď ležel nademnou, a koukal na mě, přála jsem si to.Spolupracovala jsem s ním, jeho ruka se objevila na mém vnitřním stehnu, což není úplně dobrý, když mám jen ručník, nic víc.
Naštěstí ji po chvilce dal pryč, a věnoval se čistě jen a mým rtům.Už mi docházel vzduch, tak jsem se od něj pomalu odtáhla.
Čekala jsem že to bylo vše, že si vezmu pyžamo a půjdu se převléknou.
Nebylo, začal mě líbat na krku, tohle bylo náhodou příjemné.
Nechala jsem ho, i když mi něco říká že to není správné, nedokážu mu v tuhle chvíli odolat.Po chvilce mi posunul ručník pod prsa, teď už si opravdu myslím že bych ho měla zastavit.
Z mého krku se přesunul níž, k prsům , kde mě začal opět líbat.
Bylo to v pohodě, do tý doby než svojí ruku přesunul na moje prso.
Zase sem začala mít pocit paniky.
Najednou mi to bylo nepříjemné, nevím co semnou je.Začala jsem zrychleně dýchat, Tom se odtáhl od mé hrudi a podival se na mě.
„Všechno v pohodě?” zeptal se a svojí ruku měl furt položenou na mém prsu.
Zakývala jsem zákeřně hlavou, a on svojí ruku přemístil na mojí tvář.
Natáhla jsem si ručník zpět.„Promiň” pronesla jsem a začali se mi oči plnit slzami. Co to semnou sakra je?
„Co se děje Madison?” zeptal se a pohladil mě po tváři.
„Ja nevim.. promiň” odpověděla jsem.
„Prostě, asi jen nejsem na takové věci připravena, po tom co jsem zažila s Blakem” dodala jsem a sklopila hlavu.
„Dobře..to chápu” odpověděl a zvedl mi hlavu.
„Nechci dělat nic co by ti bylo nepříjemné, ano?” pronesl a koukal mi do očí , jen jsem na něj kývla a lehce se usmála.
Poté mi podal pyžamo, a já si ho šla obléct do koupelny.
Když jsem se z ní vrátila, lehla jsem si do postele, a zády k Tomovi, jsem se snažila usnout.Po chvilce jsem ucítila jak se Tomovi ruce obmotali kolem mého pasu, a poté mi dal pusu do vlasů.
„Ale tohle dělat můžu, žejo” pronesl. Nad tím jsem se jen pro sebe usmála, protože už jsem byla v polospánku.
Poslední co jsme cítila bylo že se Tom zvedl z postele, a tím pádem, jeho ruce opustili můj pas, šel nejspíš do koupelny.
Poté jsem upadla do říše snů.★ ★ ★
Další kapitola. 😜
★Bára★
ČTEŠ
~THANK YOU~
FanfictionPříběh je o 17léte Madison Ball. Žije se svým 19letým přítelem, nemají spolu dobrý vztah, ubližuje ji, ale i přesto s ním pořád je. Jediný co u něj Madison drží je to že nemá kam jinam jit, nikoho nemá. Blake se jeden večer vrátí domů, kde se hned...