~4~

638 36 12
                                    

Vzbudila jsem se a Tomova ruka byla opět omotaná kolem mého pasu, shodila jsem jí ze mě.
Tom nad tím jen zabručel a dal spal, zvedla jsem se z postele a šla do koupelny, převlékla jsem se, udělala si ranní hygienu a trochu se upravila.

Vyšla jsem z pokoje a šla směrem do obýváku, doufala jsem v to, že už je Bill vzhůru.
Při mém štěstí byl.

„Dobré ráno" řekl Bill když mě zaregistroval.

„Dobré" odpověděla jsem mu a usmála se.

„Chceš něco k snídani?" zeptal se mě.

„Ne, zatím nemám hlad" odpověděla jsem mu.

„Dobře" odpověděl mi a posadil se na gauč, sedla jsem si vedle něj.

„Můžu se zeptat?" zeptal se Bill po chvilce co jsme seděli v tichosti.

„Jo, jasně." Odpověděla jsem mu.

„Co se stalo předtím než jsme tě potkali my?" Zeptal se Bill.

„Samozřejmě to říkat nemusíš, nikdo tě nenutí." Dodal ještě mile.

„To je v pohodě, měl bys to vědět." Odpověděla jsem mu a trochu se usmála.

„Byla jsem doma sama, a čekala než se můj přítel vrátí.." Začala jsem.

Bill na mě kývl a tím mi naznačil at pokračuji.

„Byl pryč několik hodin, ale nebyla to žádná novinka, skoro vůbec nebýval doma. Vrátil se kolem večera, opilý.
Jako vždy jsme se pohádali.." Po téhle větě jsem se zastavila, nevim jestli mu to mám říct, nevim jestli to dokážu.

„No a já řekla něco co jsem neměla, a v tu chvíli mi přiletěla facka, bylo jich víc." Řekla jsem a začali mě palit oči, jsem hrozná, nedokážu ani vysvětlit co se stalo bez toho aniž bych se nerozbrečela. A to jsem neřekla ani půlku, spíš jsem z toho půlku vynechala.

„Promiň.. nechci se o tom bavit" Řekla jsem a unikla mi jedna slza.

„Bože, Madison.." řekl a přitáhl si mě do objetí.

„Ani nemusíš, už vím dost. Kluk by si neměl dovolit uhodit holku." řekl a po chvilce se ode mě odtáhl.

„Co se tady řeší?" Zeptal se někdo za mými zády, byl to Tom. Utřela jsem si slzy ale neotočila se.

„Nic důležitého.." pronesl Bill.

„Jo.. měli bychom s Madison zajít nakoupit, nemá tady žádné oblečení." řekl Bill čímž změnil téma o kterém jsme se ještě před chvilkou bavili.

„A ona se nevrací domů?" zeptal se Tom a nadzvedl obočí.

„Ne" odpověděl Bill.

„Dobře no..můžu ji vzít do obchodu, dnes nic nemám" odpověděl Tom a mykl rameny.

„No nevim. Ja slyšel že jste si moc nesedli" odpověděl a nadzvedl obočí.

„To jo, přes noc se to ale zlepšilo" odpověděl a uchechtl se, což mě donutilo se na něj otočit.

Jen na mě mrkl a pak se ztratil v kuchyni.

„Bille" řekla jsem, když Tom odešel do kuchyně.

„Jo?" zeptal se mě.

„Neříkej o tom Tomovi, prosim" poprosila jsem ho.

„Neboj, neřeknu" odpověděl a usmál se.

„Děkuji" odpověděla jsem mu s úsměvem.

„Nemáš už hlad?" Zeptal se mile, je roztomilý jak se stará.

„Celkem" odpověděla jsem.

„Už je čas oběda, takže můžu hodit pizzu do trouby" odpověděl mi Bill.

„Jo, dobře" odpověděla jsem a usmála se.

Tom se vrátil do obýváku s jídlem v ruce a posadil se na gauč.

„Otázka" prohlasil Tom, a já nad tím nedzvedla obočí.

„Co prosimtě" zeptal se Bill.

„Když tu teď Madison nějakou dobu zůstane, kde bude spát?" zeptal se Billa.

„U tebe radši ne" odpověděl Bill.

„Ale notak, mám rád dívčí společnost" odpověděl Tom a zamračil se.

„Ja vim, právě proto" odpověděl mu Bill s ušklíbkem.

„Nechci aby jsi ji zbouchl, tak jako každou druhou" dodal ještě.

„Můžeš být v klidu, to by se mu nepodařilo" vložila jsem se do jejich rozhovoru.

„Nejseš první která to říkala" zamrmlal si Tom pro sebe.

„A nakonec jsem ji zbouchl" dodal a mrkl na mě.

„Tak jo, stačí. Tome, dojez svoje jídlo, já zatím hodim pizzu do trouby, a poté co ji sníme zajdem s Mads nakoupit nějaký to oblečení, nemůže furt chodit v jednom a tom samym" řekl Bill a tím diky bohu změnil téma.

- - - - - - - - - skip time- - - - - - - - - - - - - - -

Přijeli jsme do obchodu, vybírala jsem oblečení, Bill mi s výběrem pomáhal. Naopak Tom byl znudění, jediný co ho bavilo bylo komentování každého oblečení co jsem si vyzkoušela.

„Zkus tyhle šaty" řekl Bill a kulišácky se na mě usmál.

„Ne, nebudou na mně hezký" odpověděla jsem a zamračila se.

„Za zkoušku nic nedáš" řekl Bill a usmál se.

Povzdechla jsem si a popadla šaty, vešla jsem do kabinky a zatáhla závěs, svlékla jsem se do spodního prádla, abych si mohla obléct šaty.

Najednou někdo odhrnul závěs.

„Tome?..Vypadni!" zakřičela jsem na něj.

Sjel mě pohledem a zkousl si ret, vešel dovnitř a zatáhl závěs..

★ ★ ★

4 kapitola, co to ten Tom zkouší.🤦🏼‍♀️
Snad tam není moc chyb, byla jsem líná to kontrolovat. 😔

Už chytam amok, jelikož je zítra zeměpis, jestli nevydam ve čtvrtek další kapitolu, jsem mrtvá. 😜

BTW JDU SI STĚŽOVAT. Dneska na mě spolužačka zařvala ať jdu s Tokio Hotelem do prdele, uplne random, ani se nebavime. Ale tohle devenka posrala 😉 ona by mohla jit do prdele s tim jejim ceskym rapem ( no hate‼️) 💁🏼‍♀️.

To je vše ,bye 🤪

Bára <🦨3

~THANK YOU~Kde žijí příběhy. Začni objevovat