Oba jsme se usadili ke stolu, už s jídlem a začali jíst.
„Jak jste se vyspali?” zeptal se Bill po chvilce a koukl na nás.
„Jo dobrý..co ty?” odpověděla jsem a napila se svého čaje.
„Jsem rád že se ptáš..” pronesl.
„Vyspal bych se lépe, kdybych nemusel poslouchat jak vzdycháš jméno mého bratra” dodal a já se zadusila čajem. Bylo to tak nahlas?
Tom se nad tím uchechtl.„Jen pro upřesnění, co že jste to spolu dělali?” zeptal se a nadzvedl obočí.
„Hráli karty” pronesl Tom a zakousl se do své snídaně.
„Každopádně.. příště berte ohledy i na mě, nechci být opět traumatizovaný” pronesl a ignoroval Tomovu poznámku.
Radši jsem nic neodpověděla a věnovala se svému jídlu, tohle je docela trapné.
Opravdu jsem nečekala že to uslyší.Dojedla jsem snídani a odnesla nádobí do kuchyně, poté jsem se vrátila zpět do pokoje.
Opět nevim co dělat, takže jsem popadla mobil a začala projíždět soc. sítě, aspoň do té doby než přijde Tom.
Což moc dlouho netrvalo a objevil se mezi dveřmi.
Skočil zamnou na postel a rozvalil se.„Pohoršila si Billa” pronesl s úšklebkem.
„Já? Můžeš za to ty!” pronesla jsem.
„Protože to umím dobře?” zeptal se s úšklebkem.
„Protože to neumíš dobře” odpověděla jsem a zasmála se.
„Mám pocit že potřebuješ připomenou včerejší noc” řekl a vlezl nade mě.
Ohl se a dal mi pusu, usmála jsem se a obmotala si ruce kolem jeho krku. Jazykem vklouzl do mých úst, a v tu chvíli se střetl s tím mým.
Jeho ruka se ocitla pod mým tričkem, a jela nahoru. Odtáhla jsem se od něj a koukla se mu do očí.
„Tome” pronesla jsem.
„Děje se něco?” zeptal se, a ruku vytáhl z mého trička.
Je tak starostlivý, a to na něm miluju.„Ne..já jenže, je všechno takové divné” pronesla jsem.
„Nechodíme spolu, a přitom se dějí všechny tyhle věci” dodala jsem a koukla mu do očí.
Posadil se, a já byla naproti němu.
„Já jsem ti řekl co k tobě cítím, je to na tobě” řekl a pohladil mě po tvář.
„Potřebovala jsi čas” dodal.
„Jo, ale to byla blbost, jen jsem se bála..” pronesla jsem.
„Není čeho” pronesl prozměnu on, a chytl můj obličej do dlaní.
„Mads..miluju tě” dodal a pak mě krátce políbil.
Teď jsem byla v tranzu, a jen na něj koukala. Řekl že mě miluje?
„Já tebe taky” řekl jsem po chvilce ticha, moc to tak neznělo, ale byla jsem mimo z věty "Mads, miluju tě"
Usmál se a políbil mě.
Po krátké době jsme se odtáhli a koukali na sebe.„Takže je to oficiální?” zeptal se Tom s úsměvem.
„Ano” pronesla jsem a úsměv mu oplatila.
„Jseš moje první holka” pronesl a já se usmála.
„A ty můj první hodný, a hezký kluk” odpověděla jsem s úsměvem.
„Blake byl idiot” dodala jsem.
„To byl.. když se tahle choval k holce jako jseš ty„ pronesl Tom a koukal mi do očí.
Lehce jsem se usmála.
„Čím jsem si tě zasložila?” zeptala jsem se a lehla si na postel, udělal to samé.
„Čím jsem si zasloužil já tebe?” zeptal se na tu stejnou otázku.
Opravdu jsem si myslela že je Tom idiot, když jsem tady byla prvních pár dní.
Ale teď vím že je to ten nejhodnější kluk, kterého jsem kdy potkala.
Opět jsem hlavu položila na jeho hruď, a v tichosti poslouchala jeho tlukot srdce.★ ★ ★
Omlouvám se že dlouho nevyšla kapitola, ale nemám vůbec nápady, jak bych tento příběh měla ukončit.
Abych byla upřímná tuhle kapitolu mám napsanou už týden, nevydala jsem ji, protože jsem myslela že ještě něco vymyslím, jelikož je strašně krátká, ale pokaždé co jsem se rozhodla že jí dopíšu, jsem nenapsala ani čárku.
Nemám absolutně nápady, takže ani nevim jestli tento příběh někdy dokončím.Každopádně, chtěla bych dneska vydat první kapitolu nového příběhu, chtěla jsem s tím počkat až dokončím tento, ale jelikož nemám žádné nápady, mohlo by to trvat věčně.
Bára.
ČTEŠ
~THANK YOU~
FanfictionPříběh je o 17léte Madison Ball. Žije se svým 19letým přítelem, nemají spolu dobrý vztah, ubližuje ji, ale i přesto s ním pořád je. Jediný co u něj Madison drží je to že nemá kam jinam jit, nikoho nemá. Blake se jeden večer vrátí domů, kde se hned...