Po snídani jsem se přesunula do obýváku za Billem, na něco koukal, tak jsem si přisedla a snažila se zajistit co to je.
Hned jak jsem si sedla mě Bill zaregistroval a otočil se směrem ke mně, podívala jsem se na něj.
„Madison?” řekl Bill, a já nadzvedla obočí.
„Jo?” zeptala jsem se a trochu se usmála.
„Ja jenže..mám tady jeden starší mobil, po mně, a jsetli chceš můžu ti ho dát” řekl s úsměvem.
„Jezis ne, ale děkuji..já se bez něj nějak obejdu” odpověděla jsem. Nemůžu si od něj přece vzít mobil, dělá pro mě toho tolik a já nic.
„Mads..Tom mi řekl jak ses chtěla vypravit domů jen kvůli mobilu” pronesl což mě donutilo se otočit.
Viděla jsem do kuchyně, přesně na Toma.
Nechápu proč mu to řekl, doufám že mu neřekl i všechno ostatní.Tom se na mě ironicky usmál, a já se hned poté otočila zpět na Billa.
„Je v podstatě úplně nový, moc jsem ho nepoužíval, a pak jsem dostal nový” řekl mi.
„Nemůžu si to od tebe vzít” pronesla jsem.
„Můžeš a vezmeš” řekl Bill a koukal se mi do očí.
„Potřebuješ ho” dodal ještě.
„Dobře..” pronesla jsem, cítím se špatně, ale asi nemám důvod.
„Pojď” řekl a chytl mě za ruku, zvedla jsem se a následovala ho.
Došli jsme k němu do pokoje, kde mě posadil na jeho postel a začal něco hrabat v šuplíku.
Vytáhl mobil s nabíječkou a pak přišel ke mně.
„Na Mads, možná bude trvat dýl než se zapne, byl tak rok vypnutý.
Ale jinak by mělo všechno fungovat” pronesl a podal mi mobil s nabíječku.„Děkuji moc” řekla jsem a usmála se.
„Nemáš vůbec zač, jak jsem řekl.. potřebuješ ho” řekl a usmál se.
Šla jsem k němu a obejmula ho. Nevim? Asi to je teď můj nejoblíbenější fyzický dotek, nebo mi prostě přijde že říct jen "děkuji moc" je málo, vlastně i tohle je málo, nic pro ně nedělám, a oni pro mě tolik..
Ještě jsem Billovi jednou poděkovat a pak se přesunula do pokoje.
Tom už byl v pokoji, hned jak si mě všiml položil mobil a koukal směrem ke mně.„Bill ti dal mobil.. jaká náhoda” řekl s úšklebkm.
„Proč si mu to říkal?” zeptala jsem se a zkřížila ruce na prsou.
„Ja nevim, protože jseš magor? Třeba kdyby si ten mobil nedostala, rozhodla by ses tam za týden zase vypravit” odpověděl a mykl rameny.
„Jasně” odpověděla jsem ironicky.
„Aspoň už máme jistotu že se tam nebudeš chtít vrátit” řekl mi.
Ignorovala jsem ho a šla jsem zapojit mobil do nabíječky.
Sedla jsem si na postel vedle Toma a čekala než se aspoň trochu nabije.
Je to nuda, Tom čuměl na něco v mobilu a já mu tam občas nenápadně nakoukla. Nic moc zajímavého tam neměl.Po nějaké době jsem vypojila telefon a snažila se ho zapnout, povedlo se mi to asi až na třetí pokus, a pak trvalo zhruba 7 minut než se zapl, což je celkem v pohodě na to že byl tak dlouho vyplý.
Bylo tady docela dost aplikací..ale jedna tady chyběla, a to byl Instagram.
Hned jsem ho nainstalovala a zaregistrovala jsem se tam, nedala jsem si tam svojí fotku ani nic, jen jméno Mads Ball.
Nikdy jsem na instagram nedávala fotky, mám to spíš na psaní, i když si nemám moc s kým psát.Odložila jsem telefon, lehla si na záda, a přemýšlela.
Samozřejmě mě musel Tom vyrušit.„Nechceš jít zase někdy do klubu?” zeptal se.
„Ja nevim..zeptej se Billa” odpověděla jsem mu.
„Ten půjde, ale já se ptám tebe” řekl.
„No tak asi jo” odpověděla jsem.
„Chceš se opít?” zeptal se a nedzvedl obočí, co to je za otázku? Ne, ani nepiju.
„Ne díky..nechci pak skončit někde v příkopu” odpověděla jsem s úšklebkem.
„Prosimtě” odpověděl a přotočil očima.
„Někdo ti píše” pronesl po chvilce, a ukázal na mobil, to je divný.
Vzala jsem mobil do ruky a pořádně se podívala kdo to je, hned jak jsem si to uvědomila jsem vytřeštila oči, to si dělá prdel?
„Co?” zeptal se.
„Nic..” odpověděla jsem a pak rozklikla chat s...Blakem.
B : Ahoj Madison, nevim kde jseš..ale chci aby ses vrátila, prosím. Miluji tě.
Čuměla jsem na tu zprávu asi ještě dalších 5 minut, zaprvé jak zjistil můj instagram, jasně, podle jména, ale je to tak 10 minut co jsem si ho vytvořila.
A za druhé..on mě miluje?
Nechci tomu věřit ale zároveň chci, jsem strašná kráva..★ ★ ★
Další kapitola na světě.
Poslední dobou nemám moc čas psát, teď nám učitele furt dávají nějaké testy a musím se učit.😒Ani nevim, jestli jsem s touhle kapitolou spokojená nebo ne ( spíš ne), ale chtěla jsem už něco vydat.
Btw doufam ze tam neni moc chyb. 😖..Anyways uvidíme se u další kapitoly..💋
Bára <🐁3
ČTEŠ
~THANK YOU~
FanfictionPříběh je o 17léte Madison Ball. Žije se svým 19letým přítelem, nemají spolu dobrý vztah, ubližuje ji, ale i přesto s ním pořád je. Jediný co u něj Madison drží je to že nemá kam jinam jit, nikoho nemá. Blake se jeden večer vrátí domů, kde se hned...