Herkes martinileri hazırlasın!
Beyaz Kafes 2K oldu! 🍸
Okuyan, seven herkese sonsuz teşekkürler 💕ily✨
🍸🍸🍸
High For This - The Weeknd
🍸
Akşama kadar odamda sabah ki yaptığım çekim ile ilgili uğraştığım işlerimi en sonunda bitirmiş ve eğlence için hazırlanmıştım.
Gümüş payetli mini bir etek ve üzerine takımı olan aynı kumaştan kalın askılı bralet giydim, sarı saçlarımı da sade bir at kuyruğu yaptım.
Göz yormayacak ama iddialı da olacak şekilde makyajımı tamamlayıp odadan çıktım.
Elimde kıyafetimle uyumlu, taş bantlı topuklu ayakkabılarım ve payetli çantam ile merdivenleri inip salona geldiğimde Hisar ve Alim bıraktığım yerde bıraktığım gibi dosyalarla oturuyorlardı, tek fark kıyafetleri değişmiş ve onlar da gece için hazırlanmışlardı.
Yanlarına gelip tekli koltuğun koluna kalçamı dayadım. "Hazır mısınız beyler?"
İkisi de aynı anda bana dönüp baktıklarında Hisar beni baştan aşağı süzerken, Alim önce bir ıslık çaldı ardından "Maşallah bu ne güzellik yengeciğim." dedi.
Bir yandan topuklu ayakkabılarımı giyerken bir yandan da Alim'e laf yetiştiriyordum. "Sırnaşma Alim, bana ne dersen de bu akşam Ezgi Melek'i öğrenecek. Boşuna yol yapma hadi canım"
Omuzlarını hızla silkerek Hisar'a döndü. "Hisar, güzel kardeşim şu hanımına az söz geçir be"
Hisar konuşmayınca kafamı kaldırıp ona baktım. Gözlerini kısmış beni izliyordu. Önce hızla bir üzerime baktım, sonra aynı hızla ona döndüm. "Aloo?"
Hisar daldığı yerden tek bir açık vermeden kafasını çevirerek Alim'e baktı. "Av arıyorsan Ezgi'yi unut ama yok ben cidden hoşlandım dersen Melek randevusunu iptal et" dedi sakince.
Alim'in hayal kırıklığı ile bakan sahte gözlerini görünce gözlerimi devirdim ama Hisar'ın bu tavrı hoşuma gitti. Ciddi ciddi konuşmaya devam etti. "Bir kişiden hoşlanırken, hayatında öylesine bile başka bir kişi olması saçmalık! Yapma şunu."
Konuşurken yüzü Alim'e dönük olduğu için ben yüzünü göremiyordum ama Alim onun yüzünde ne gördüyse birden tavrını değiştirip ciddileşti. Kısa sayılacak bir süre Hisar'a baktı, bir an gözlerini bana çevirip yine Hisar'a döndüğünde "Bana bunu söyleyen sen misin kardeşim. Ne bu, imamın dediğini yap yaptığını yapma konuşması mı?" dedi alayla.
Hisar bunun üzerine konuşmadı ama sanırım bakışlarıyla her şeyi anlatmış olacak ki Alim hızla gözlerini kaçırıp başını çevirdi.
"Sizin aşka dair derslerinizi dinlemek inanın ufkumu açtı ama artık çıksak mı?" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ KAFES
General FictionKİTAP +18 • olumsuz örnek oluşturabilecek sahneler • İÇERMEKTEDİR! 🍸 "...Seninle geçireceğim zaman yirmi dört saatten daha az Serçe. Seni öpeceğim. Seni bol bol öpeceğim. Seni saracağım. Seninle sevişeceğim. Elime geçen her fırsatta. Durmaksızın."...