17. CAN ÇEKİŞEN RUHLAR

1.7K 45 24
                                    




Yorumlar ve oylar okunma sayısına göre çok düşük kalıyor. Bölüme geçmeden önce yıldızları parlatalım

Kitabımız etiket sıralamalarında yükselmeye başlamış. Daha yukarılara yükseltmek için oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı lütfen unutmayın. 💕



Keyifli okumalar 💕 💕


Keyifli okumalar 💕 💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







17. CAN ÇEKİŞEN RUHLAR


🍸


"Şaka yapıyorsun herhalde?"

Ezgi'nin salonda inleyen sesine aldırmadan, elimdeki fincandan kahvemi içmeye devam ettim. "Hayır aşkım gayet ciddiyim."

Konumuz Sıla'nın dün sabah kahvaltıda yaptığı saçma tavırlarıydı.Ben o tavırların altında yatan kuvvetli bir his seziyordum. Ezgi'ye göre ise Sıla'nın patavatsızlığından başka bir şey değildi.

"Aşkım, bu kız hep böyle değildi. Bilemiyorum ama ben, Ömer'i mi seviyordu acaba diyorum kendi kendime." dedim gayet samimi bir ses tonuyla.

Ezgi benim bu hissimi bu kadar rahat ve mantıklı bir yerden söylememe şaşırmış olacak ki, kaşlarını olabildiğince havalandırdı. Elindeki kahve fincanını yavaş hareketlerle önündeki büyük sehpaya bırakıp bana, "İnanamıyorum," dedi. Gözlerini gözlerime sabitleyip devam etti, "Sana bir şeyler olmuş"

Dudaklarımı büzüp, omuzlarımı silkerek yanıtladım. "Ne gibi şeyler mesela aşkım?" Rahat konuşmam onu daha da hayrete düşürdüğünden hızla yerinden kalkıp yanıma geldi. Elinin tersiyle alnıma, hemen ardından da yanağıma dokundu.

"Kız sende bir şeyler var. Gözlerin de ışıl ışıl." Yerine oturup tekrar kahvesini eline aldı ama hala benden bir cevap bekliyordu.

"Aşkım o seks ışıltısı" dedim gülümseyerek, ardından yine kahvemden bir yudum aldım. "Ayrıca Sıla konusunda da ciddiyim. Mantıklı düşündüm. Senin hep istediğin gibi."

Aynı anda içtiği kahveyi öksürerek püskürten Ezgi ile kaşlarımı çattım. "Ne ne ne ne?" Pek tabi ilk cümlemden sonrasıyla ilgilenmemişti.

"Ne duyduysan o, yüz defa mı söyleyeyim? Mahvettin zaten koltuğu ya" dedim yapma bir sitemle.

"Aşkım siz birlikte mi oldunuz?"

Güldüm. "Hayır ama güzel şeyler yaşadık" dedim omuz silkerek.

"Hemen hemen hemen detay istiyorum, hemen!" dedi heyecanlı olduğunu gizlemeden Ezgi.

"Aşkım şimdi, aslında-" derken dış kapının sesi duyuldu. Ezgi, omuzlarını düşürüp yanaklarını şişirirken ben kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum.

BEYAZ KAFESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin