"Bakar mısınız?"
İşte bana geliyor.
Sakin ol Felix sakin ol..."Bana mı seslendiniz?"
"Evet, müzik bölümü ne tarafta acaba?"
Maskeli insanlarla konuşmak her zaman daha gericiydi çünkü yüz ifadelerini göremiyordum..."İleride soldaki bina."
Teşekkür edip önden yürüdü. En sevmediğim şeylerden biri tanımadığım insanlarla resmi bir şekilde sohbet etmek ve zorla gülümsemekti. Ben de o uzaklaşınca yavaş yavaş aynı binaya ilerledim.
Sınıfım 2. kattaydı, geldiğimde uğultu vardı ve herkes birbiriyle kaynaşmıştı. Okul daha yeni başlamışken nasıl bu kadar hızlı kaynaşmayı başarmışlardı ki?
Arkalarda boş üçlü sıra buldum ve tam ortaya oturdum. Bir dakika sonra az önceki çocuk da elinde suyla kapıda belirdi. Beni görünce el sallayıp yanıma yaklaştı.
"Hey, sanırım aynı sınıftayız.
Sen de 1. sınıf mısın?"Evet anlamında başımı salladım.
"Heh doğru yere gelmişim." dedikten sonra yanıma oturup çantasını masaya koydu. Bir yan sıraya geçsem mi diye düşünürken hoca sınıfa geldi.
"Herkese merhaba! Ben rehber hocanız Kim Jisoo. Bu yeni eğitim-öğretim yılında yepyeni öğrencilere ders vermek bizim için büyük bir zevk. Umarım iyi anlaşırız!"
"Bu yıl Müzik Bölümü hakkında genel bilgileri alacaksınız, her enstrüman için ayrı hocanız ve dersiniz olacak. 2. sınıfta istediğiniz bir alana yöneleceksiniz. Yaylı Çalgılar Anasanat Dalı, Piyano Anasanat Dalı gibi gibi... Bunların teorik eğitimini tamamladıktan sonra istediğiniz enstrümana yoğunlaşabilirsiniz."
Tatlı bir hocaya benziyordu. Okul ve işleyişi hakkında konuşurken sınıfa biri daha geldi. "Geciktiğim için çok özür dilerim, içeri gelebilir miyim?"
"Gel bakalım! Arkadaşlar üniversitede lisedeki gibi izin almanıza gerek yok. Dersi bölmeyecek şekilde sessizce girebilirsiniz."Yeni gelen çocuk da bir tek benim yanım boş kaldığı için buraya oturdu. İkimize de sessizce selam verdikten sonra önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemanist | Hyunlix
FanfictionLee Felix ile buz gibi kişiliğinden dolayı kimsenin yaklaşamadığı okul prensi Hwang Hyunjin. ❗️Smut içermektedir.❗️ 🥇#hyunlix [07.10.2023] 🥇#skz [23.10.2023] 🥇#kpop 🥇#fic 🥇#pov [13.10.2023] 🏅#chanbin