Kulüp günü nasıl bir şey giyeceğimi bilmiyordum. Üstüme rahat bir şeyler geçirip çıktım. Oraya gittiğimde ise Hyunjin yoktu.
"Tam bir hayal kırıklığı..."
Hoca 2 haftada neler öğretmişse herkes dansı ezberlemeye başlamıştı bile. O ders pek bir şey yapamadım, sadece onları izledim.
Çıkışta yürürken parmaklarımla günleri saymaya çalıştım. Çarşamba, Cumartesi, Çarşamba, Cumartesi...
"Ne? Sadece 4 saatte mi bu kadar dansı öğrendiler? Onlara nasıl yetişeceğim? Hyunjin de yokmuş, boş yere başıma iş açtım!"
🎵🎵🎵
Ertesi gün temizlik için üst kata gittiğimde, Hyunjin burada da yoktu, okula gelmemişti. Aklımı merak sarmışken telefonuma mesaj geldi.
_______________
Perşembe, 19:37
💬 Bilinmeyen numara:
Merhaba, ben Hwang Hyunjin.
Borcumu şimdi isteyebilir miyim?Sunbae, neredesin? 💬
Kişi "Hyunjin" olarak kaydedildi.
💬 Felix...
💬 Bu isteğim fazla gelebilir, yapmak istemezsen anlarım. Yarınki uygulama
dersimi kaçırmamalıyım, gönderdiğim
konuma gelip kardeşime birkaç saat
bakabilir misin?Tabii ki, yarın dersim yok zaten 💬
💬 Teşekkür ederim...
Felix bu mesajı beğendi 🩵_______________
Sabah hazırlanıp yola çıkmıştım. Attığı konum hastaneyi gösteriyordu, bununla panik olup içeri fırladım. Odaya girdiğimde kardeşi uyuyordu.
Kapıya yaslanıp derin bir oh çektim.
"Tanrıya şükür, ölmemiş..."Minik beden uykusunda mırıldandı.
"Neden öleyim, aptal mısın?""Ha?" diye yerimden doğrulurken şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum. Yeni tanıdığı birine karşı fazlasıyla saygısızdı.
"Her hastaneye gelen ölmez diyorum!"
Çok bilmiş bir tavrı vardı. Hem şirindi hem de gıcıktı. Ceketimi çıkararak kenara oturdum. "Büyüklerinle böyle mi konuşuyorsun?"
Keyifsiz bir şekilde gözlerini açtı. Bu sırada tavanla bakışıyordu. "Aish... Sen kimsin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemanist | Hyunlix
FanfictionLee Felix ile buz gibi kişiliğinden dolayı kimsenin yaklaşamadığı okul prensi Hwang Hyunjin. ❗️Smut içermektedir.❗️ 🥇#hyunlix [07.10.2023] 🥇#skz [23.10.2023] 🥇#kpop 🥇#fic 🥇#pov [13.10.2023] 🏅#chanbin