Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen
Hadi başlayalımm
İyi okumalarr🫧🧚♀️Yine ve yine okulda bolca zorbalık gördüğüm bir gün ve eve geldiğimde ise babamdan bir güzel dayak yediğim bir akşamdı ve ben daha fazla evde kalmaya dayanamayıp dışarı çıkmaya karar vermiştim.
Sahile inmek iyi olur diye düşünüyordum bu yüzden şuan da sahile doğru yol almış gidiyordum.
Hep düşünmüşümdür feminen olmak neden bu kadar aykırı insanların gözünde şarkıcılar veya çok ünlü sanatçılar oje sürerek gezdiğinde elbise giydiğinde sorun olmuyor - erkek sanatçılardan bahsediyorum - fakat ben bir etek giyince en büyük sorun olarak görülüyordu.
Yanlış anlamayın asla sanatçılara karşı kötü düşüncelerim yok fakat anlarsınız işte onlar özgür fakat ben asla özgür ve mutlu olamadım hayatım boyunca. Küçükken annemin beni terk etmesiyle başladı herşey daha doğrusu bizi. Bizi diyorum çünkü annem aslında babamı aldattığı adam ile kaçıp gitmişti.
Babam ise o günden sonra hep beni dövmeye başlamıştı . Nedeni ise anneme benzememdi. Ama ben ne yapabilirdim ki sonuçta annem di her ne kadar istemesem de daha doğrusu annem değil beni doğuran kadındı bu yüzden yüzümün ona benzemesi çok normaldi.
Ben bu şekilde düşünürken yanımdan bisikletle geçen kişiyi farketmemiştim ve o tam bana çarpacakken kendimi yana atıp yere düşmüştüm.
Şansa bakın ki tam o esnada da yağmur başlamıştı.Daha fazla dayanamayıp oracıkta oturup yağmurun altında ağlamaya başladım.
Fakat sonrasında bir şey oldu. Yanımda bir hareketlilik hissettim . Yanıma baktığımda yan tarafımda şemsiyesini ikimizin üzerine tutan çok yakışıklı bir adam vardı.
"Merhaba,napıyorsun bakalım bu halde burada küçük prens?"
Helloo
Nasılsınızzz
İlk bölüm ile karşınızdayım efenim🙇♀️
Nasıl olmusssss
Diğer bölümde görüşmek üzeree 👋
Sağlıcakla kalın 🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Mafia
FanfictionYer altının en güçlü mafyası Kim Taehyung ve onun güzeller güzeli küçük oğlanı Jeon Jungkook