İlk mesajlaşma

1K 60 33
                                    

Kötü düşünceleri anında kafamdan atarak pijamalarımı giyinip banyodaki işlerimi hallettikten sonra yatağa girmiştim.

Bugünü düşünerek uykuya dalmıştım.

————————————⭐️🧚‍♀️————————————

Sabah uykudan uyandığımda eşyalarımı yerleştireceğim için çok hevesliydim.

Fakat öncesinde aşağı inip teteye günaydın demek günün ilk işiydi.

Hemen üstüme birşeyler geçirip aşağı indim. Ama teteyi hiçbir yerde göremedim. Hizmetliye nerede olduğunu sorduğumda şirkete gittiğini ve bana da bir not bıraktığını söyledi.

Teşekkür ederek notu aldım ve odama çıktım. Kahvaltıyı daha sonra yapardım zaten.

Yukarı çıktığım gibi notu okudum. Aynen şöyle yazıyordu: "Minik şirkette birkaç işim var büyük ihtimalle üç dört saate eve dönerim. Sen keyfine bak. Kahvaltını etmeyi unutma. Ha bir de numaram telefonunda kayıtlı eğer mesaj atmak istersen veya bir şeye ihtiyacın olursa yaz."

Ahhh demek ki bu adam şirkette çalışıyordu ha.

Peki bu yüzden bu kadar zengin demek ki.

Telefonunda numaram kayıtlı yazmıştı ve istediğim zaman yazabileceğimi de. Ben de ona mesaj yazmaya karar vermiştim.

Telefonda rehbere girdiğimde kendisini Tete diye kaydettiğini gördüm. Bu çok hoştu. Ben yanına bir de emoji eklemeye karar vermiştim ve ismini "Tete💫" yapmıştım. Çok tatlı olmuştu.

Hemen mesaj yazmaya başladım.

Tete💫 & Minik Jeon
Yazışması

Minik Jeon :
Heyy Tete
Müsait misin ?

Tete💫:
Müsaitim küçük bıcırık
Bakıyorum da notum alınmış

Minik Jeon :
Evet notunu okudum
Canım çok sıkıldı ve yazmak istedim
Umarım seni meşgul etmiyorumdur

Tete💫:
Hayır minik şey
Beni meşgul etmedin merak etme
>Canım çok sıkıldı ve yazmak istedim
Geldiğimde dışarı çıkmak ister misin bıcırık?

Minik Jeon :
ÇOK İSTERİM TETE 🌟

Tete💫:
Tanrım çok tatlı.../
Peki o zaman ben şirketten çıktığımda
haber veririm sen de hazırlanırsın
olur mu?

Minik Jeon :
Olur Tetee🍀

Tete💫:
Hey
Sondaki emoji neden dört yapraklı yonca?

Minik Jeon :
Çünkü dört yapraklı yonca
her zaman şans getirir
Ve sen de benim şansım oldun
Bu yüzden onu koydum 🍀

Tete💫:
Tanrım.../
Ah anladım minik kelebek
O zaman ben şimdi işime döneyim ki
erkenden yanına gelebileyim değil mi minik?

Minik Jeon :
Tamam Tetee
Bye byeee
Dikkat et kendine tamam mı🙇🏻‍♂️

Tete💫:
Peki minik
Sen de kahvaltını güzelce yap tamam mı

Minik Jeon :
Tamam Tetee🙇🏻‍♂️👋
(Görüldü)
Heey Tete sen bana el sallamayacak mısın?

Tete💫:
Ahh hayatı boyunca emoji denen şeyi
hiç kullanmayan bana emoji
kullandıracak.../
Görüşürüz minik
👋

Minik Jeon :
Şey Tete
Ben görüldü atamam
O yüzden bu mesajı yazdıktan sonra sen yazma tamam mı
🙇🏻‍♂️
(Görüldü)

Yazışmamız bittikten hemen sonra hevesle akşamı beklemeye başladım ama o sırada yapacağım işler aklımdan çıkmış olmalıydı ki bütün işlerimi ve yapmam gereken her şeyi unutmuştum.

Hemen kalkıp aşağı indim. Öncelikle kahvaltımı yapmalıydım.

Yaklaşık on beş dakika sonra kahvaltımı bitirmiş ve karnımı şişirmiş bir durumda yukarı doğru çıkmaya başladım. Bu sefer de kıyafetlerimi yerleştirmeliydim.

Hizmetli kadın bana kıyafetlerimin yıkanıp ütülendiğini aldığım bütün eşyaların silindiğini yani hepsinin temiz olduğunu sadece benim yerleştirmem kaldığını söylemişti.

Aslında onlar da yerleştirebilirdi ama ben kendi odamı kendim yerleştirmek istemiştim.

Yaklaşık bir buçuk iki saat sonra tüm eşyalarımı yerleştirmiş ve yorgunca kendimi yatağa bırakmıştım.

Daha sonra çok terlediğim için kendimi rahatsız hissettim ve bir duş almaya karar verdim.

Sonuçta daha Tete'nin gelmesine vardı. Acelem yoktu ya.

Yarım saat sonra banyodan çıktım ve biraz da bakım yaptım.

Saate baktığımda saat daha yeni üç oluyordu. Taehyung büyük ihtimalle dörtte gelecekti.

Bu yüzden bakımımı yavaş yavaş yapmama rağmen yine de zaman geçmemişti. Ben de kombinimi yapmaya karar verdim.

Ne kadar etek ve crop giyinmek istesem de bu isteğimden anında vazgeçmiştim.

Üstüme gri bir tişört , geniş bir mavi pantolon ve üzerine de siyah hırkamı giyinmiştim. Bugün hava biraz serindi. Üşütüp hasta olmak istemem açıkçası.

Hazır olduğumda oturup Tete'yi beklemeye karar verdim. Bu sırada da sıkılmamak için Tete gelene kadar telefona bakmaya karar verdim.

Tamamen hazırdım. Şimdi tek eksiğim Teteydi.

Huuuhuuuu
Nasılsınızz
Cumhuriyet bayramınız kutlu olsunn
Bu sefer yeni bölümü biraz daha erken atayım dedim
Sınav haftasına giriyoruz ve büyük ihtimalle bu hafta yazamayacağım o yüzden bir bölümü de şimdi atıyorumm
Umarım beğenirsiniz
Oy verip yorum yapmayı unutmayınn 🐯
Sizi seviyorum 🫶🏻
Sağlıcakla kalın
Görüşmek üzeree👋

~⭐️🧚‍♀️

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin