Kahramanım

2.9K 129 105
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen
Hadi başlayalımm
İyi okumalarr🫧🧚‍♀️

Fakat sonrasında birşey oldu. Yanımda bir hareketlilik hissettim . Yanıma baktığımda yan tarafımda şemsiyesini ikimizin üzerine tutan çok yakışıklı bir adam vardı.

"Merhaba,napıyorsun bakalım bu halde burada küçük prens?"

- ——————————-

O an tir tir titremeye başladım. Yoksa o da mı beni dövecekti. O da mı benimle dalga geçecekti? Çok korkuyordum şuan gerçekten de. Umarım vurmaz.

"Heey neden konuşmuyorsun benimle? Yağmurun altında ıslanmak güzeldir ama şuan hava fazla soğuk sanki. Benimle evime gelmek ister misin güzel çocuk?"

Suskunluğumu koruyordum çünkü şuan çok değişik bir durumun içindeydim. İlk defa birisi bana böyle davranıyordu. Ve ben buna asla alışık değildim.

"Tamam istersen konuşma ama hiç değilse benimle gel hm? Ya da seni evine bırakabilirim istersen ne dersin?"

"O eve gideceğim sizinle gelirim daha iyi belki katilsiniz ve beni öldürürsünüz falan da kurtulurum."

Kısık sesli bir kıkırtı bırakmıştı ortama. Kıkırtısı da sesi kadar güzeldi bu adamın onunla gitsem bir sorun olmazdı herhalde. Hem aşırı da yakışıklıydı. Tanrım ne diyorum ben böyle?

"Heeey korkma güzellik katil falan değilim ben sana çok iyi bakarım öldürmem seni merak etme. Hadi kalk da eve gidelim daha fazla burada durursak hasta olursun"

Bir şey demeden kalktım ve beraber arabasına doğru yürüdük. Arabanın etrafında bir sürü adam vardı. Sanırım önemli birisiydi ki bunlar da korumalarıydı. Üstündeki takımdan da belliydi zaten iyi bir konumda olduğu ama mesleğini şimdi çok merak etmiştim işte. Acaba mesleği neydi ki? Bu adamda tam mafya tipi var aslında. Düşünsenize gerçekten adam bir mafyaymış ve ben onunla gittikten sonra birbirimize aşık olup bana bebeği gibi bakıyormuş falan...

Neyse konumuza dönelim.

Araba durduğunda eve geldiğimizi anladım. Yalnız burası ev değildi ki. Burası bildiğin şatoydu şato. Aman Allahım. Burası çok güzel. Şimdi ben burda mı kalıcam. Vay be kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.

"Çok beğendin sanırım ha? Hadi içeri geçelim içeriyi daha çok seversin tabi önce seni hemen odaya yerleştirip banyo yapmanı temiz kıyafetler giymeni ve ısınmanı sağlamalıyız"

Evet. Sanırım bu adamla gelmekle en doğru kararımı vermiştim.

İçeri girdik. Evi incelememe vakit kalmadan hemen beni bir odaya yerleştirmiş, içeride banyonun olduğunu kullanıp yıkanıp dolaptan temiz kıyafet giymemi ve aşağı inmemi söylemişti.

Bana verdiği oda çok güzeldi.
Baya geniş bi odaydı.
Yatağı çift kişilikti ve belli ki baya rahat edecektim bu odada.
Bana yaptığı bu iyilikler sonucu artık onunla konuşmaya karar vermiştim.

Fazla suskunluğun bir anlamı yoktu sonuçta.

Güzel ve sıcak bir banyo yaptıktan sonra üstümü giyip saçlarımı kurutup aşağı inmiştim.

Salonda oturmuş beni bekliyordu- pek tabii buraya salon denilebilirse neredeyse bir ev büyüklüğündeydi resmen-ben de daha fazla bekletmemek için yanına gittim ve karşısına dikildim.

"Neden oturmuyorsun?"
"Belki istemezsiniz diye düşündüm"
"Saçmalama otur hadi , kendi evinmiş gibi hisset"

Kendi evin gibi hisset diyordu ama bilmediği birşey vardı. Benim asla bir evim olmamıştı...

"Oh, şey peki"
"Evi gezmek ister misin?"
"Tabii olur"
"Tamam gel bakalım seni gezdirelim"
"Şey tamam"

Koltuklardan kalkıp üst kata çıkmaya başladık. Yaklaşık bir yarım saate bütün evi gezmiştik.

Ev gerçekten aşırı derecede güzeldi.

İlk defa böyle bir evde kalacaktım. Bana verdiği oda kocaman harika bir odaydı ve bana istediğim gibi kendim dekore edebileceğimi söylemişti.

Gerçekten muhteşem birisiydi...

Kalbi, yüzü , içi ...
Herşeyiyle mükemmeldi...

Sanırım artık onu kendi içimde kahramanım olarak görecektim.

Yorulduğum için uyumam gerektiğini söylemişti bu yüzden yatmak için odama çıkmıştım.

Uyku vakti ve aynı zamanda da  kahramanımı düşünerek uykuya dalma vakti gelmişti...

Huuhhh
Bu bölüm de böyle bitti
Umarım beğenmişsinizdir
Fikrinizi belirtmeyi unutmayınn
Perinizi yıldızsız ve yorumsuz bırakmayın lütfen🧚‍♀️
Sevgi ve sağlıcakla kalınn👋👋

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin