İlk aşk günü

824 43 6
                                    

Jungkook'un içinde bir şeyler cız etti. İçi yandı. Onun söylediği bu sözlere içi gitti. Artık utanmayacaktı. Onun bu halini de gördükten sonra tamam artık açıklama vakti dedi. Ve cesaretini toplayıp o kendisine sarılırken konuştu.

"Tete , ben seni seviyorum. Sana aşığım. Öpücükten sonra kaçtığım için çok özür dilerim ani bir tepki oldu. Lütfen affet. Çok aşık oldum sana."

————————————🫂💗————————————

Taehyung duyduklarına inanamadı. İnanmakta zorluk çekiyordu. Nasıl yani şimdi o da mı kendisini seviyordu? Yani bu durumda Jungkook kendisinden tiksinmemişti. Taehyung duyduğu itirafı idrak ettiği anda tekrardan Jungkook'un dudaklarına atıldı ve yine tutkulu bir öpücüğü başlattı. Hem öpüyor hem de ağlıyordu. İkisi de.

Biraz sonra nefessiz kaldıklarında ayrıldılar. Birbirlerine alınları yaslıyken sessizliği ilk bozan Taehyung oldu.

"Kook'um. Şimdi sen de beni seviyorsun yani öyle mi?"

"Öyle Tete. Öyle. Ben de seni seviyorum. Özür dilerim."

"Dileme çiçeğim. Dileme. Senin de haklılığın var. Bunun için özür dileme."

Taehyung Jungkook'a sıkıca sarıldı ve kulağına mırıldandı.

"Ben seni böyle seviyorum bebeğim. Çok güzelsin miniğim."

Jungkook kulağına söylenen şeylerden sonra utanmasını ve yanaklarının kızarmasını engelleyemedi. Taehyung geri şekilde ve kızarmış yanaklara baktı. Jungkook onu içtiği içkiden bile daha çok sarhoş ediyordu. Onun güzelliği başını döndürüyordu. Daha fazla beklemek istemiyordu.
O onu böyle seviyordu. Kırmızı yanakları ve yıldızlı gözleri , güzel ses tonu ve minik bedeni... o çok güzeldi.  Taehyung dayanamadı ve o soruyu sordu.

"Kook'um. Güzelim. Miniğim. Sevgilim olur musun?"

Bir kaç saniye soruyu anlamaya çalıştı Jungkook. Anladığında ise hiç beklemeden söze atıldı.

"Olurum Tete."

İkisinin de bu aşk sarmalına ihtiyacı vardı. Kalplerinin aşk ile atmasına ihtiyacı vardı.
İkisinin de bu güzel sevgiye ihtiyaçları vardı.

Birbirlerine sıkıca sarıldılar.

"Artık sevgiliyiz güzelim. Çok seviyorum seni bebeğim."

Jungkook'un yanakları yine kırmızı olmuştu ve yanaklarını saklamak için elleriyle yüzüne kapatmaya çalışıyordu fakat beceremiyordu. Tüm tatlılığı gözler önündeydi. Taehyung bir an onu ısırmak istedi. Onun bu tatlılığını gördükçe içi gidiyordu ona.

"Kook'um. Bugün sevgililiğimizin ilk günü. Ne yapmak istersin? Dışarı çıkalım mı?"

"Olur Teteeee. Çok güzel olur hatta. Hemen hazırlanmalıyımm."

Jungkook'un bu tatlı çocuksu heyecanı ile Taehyung kıkırdamadan edememişti.

Jungkook hemen koşarak merdivenlerden çıkıp gözden kaybolana kadar Taehyung arkasından yüzündeki gülümseme ile bakmıştı. Çok seviyordu ki...

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin