Yerdeki adamı bağlayıp depoya götürmelerini söylemiş ve Jungkook'a bir şeyler isteyip istemediğini sorduktan sonra o da yanından ayrılmıştı.
Şimdi Jungkook yine tekti koca salonun ortasında. İçinde korku vardı ama kendisini teselli etmeye çalışıyordu çünkü birazdan zaten sevgilisi gelecek ve kendisini güçlü kolları arasına alarak sevecekti. Korkulacak hiç bir şey yoktu.
Ve bir kaç dakika sonra çalan kapıyla yine yerinde sıçramış ve temkinli adımları ile kapıya gitmişti.
Ancak kapı yanı kamerasından baktığında anında içini heyecan kaplamıştı. Çünkü bu sefer gelen kişi hayatını kurtaran ve güzelleştiren adamdı.!!!biraz kan biraz vahşet uyarısı!!!!
Jungkook hemen Taehyung'un kolları arasına girerken güvenli limanına gelmenin verdiği huzur ile hıçkırıklarını serbest bırakırken Taehyung da Jungkook'un mis kokulu saçlarını öpmüş ve onları nazikçe okşarken konuşmaya başlamıştı.
"Güzelim, iyi misin hm? Gel geçip oturalım bebeğim."
Koltuğa geçtiklerinde Taehyung oturmuş ve Jungkook'u da kucağına çekip oturtmuştu. Sakinleşmesi için saçlarını okşarken kulağına 'geçti bebeğim , geçti güzelim' diye fısıldıyordu.
"T-taehyung, öyle korktum ki! Korumalar da yoktu. Çok korktum Taehyung. Ç-çok korktum hyung. S-sonra dedim ki sen Kim Taehyung'un sevgilisinin, başa çıkabilirsin d-dedim. S-sen yine kurtardın beni sevgilim."
"Aferin benim güzelime , aferin benim bebeğime. Güzel bebeğim benim. Güçlüsün sen aşkım , çok güçlüsün bebeğim. Artık geçti gitti, sen başa çıkmayı başardın bebeğim. Gerisi ben de, hiç kafana takma güzelim. Tamamen iyisin değil mi? Herhangi bir yerinde yara yok?"
"İyiyim sevgilim."
Taehyung bununla birlikte derin bir nefes vererek rahatladığını belli etmişti. Biraz sonra Jungkook sakinleştiğinde ağlamanın ve sevdiği adamın yanında olmasının verdiği mayışmışlık ile sevdiği adamın göğsünde uyuya kalmıştı. Düzenli nefesleri ve oldukça huzurlu olduğu belli olan yüz ifadesi Taehyung'u gülümsetmişti.
Kucağındaki sevgilisiyle beraber dikkatlice ayağa kalkan Taehyung merdivenlerden çıktı ve yatak odalarına girdi. Küçük bedeni yavaşça yatağa yatırdıktan sonra o an üstünde olan gömleği çıkartıp sevgilisinin kolları arasına koydu. Yeni bir gömlek giyinip hemen hazırlandıktan sonra güzelinin saçlarına ve büzülmüş dudaklarına küçük öpücükler bırakıp hızlıca evden çıktı. O hadsiz herife haddini bildirecek , cezasını kesecekti. Güzeline saldırmaya çalışmıştı o kuduz köpek. Bu yüzden zehirli kemiğini yemeliydi değil mi?
Adamların olduğu depoya vardığında arabasını diğer adamına bırakıp hızlı adımlar ve çatık kaşlarla içeri girdi. Tam orta kısımdaki sandalyede bağlı olan piçi gördüğünde sırıttı. Tehlikeli bir sırıtıştı bu. Çatık kaşlar , korkunç bakışlar ve büyük bir tehlikeli sırıtış. Bunlar sandalyeye bağlı olan adamın anında sırtından soğuk terler dökmesine sebep olmuş , şimdiden korkudan beti benzi atmıştı. Halbuki henüz hiçbir şey başlamamıştı.
Taehyung ellerini cebine koyduktan sonra bu sefer yavaş adımlarla adama doğru yürümüş ve hafifçe eğilip adamın yüzüne bakmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Mafia
FanfictionYer altının en güçlü mafyası Kim Taehyung ve onun güzeller güzeli küçük oğlanı Jeon Jungkook