Buraya gelmekle yanlış yaptın!

215 25 6
                                    

"Ya tamam ne var kıskandıysam. Sen benim sevgilimsin Taehyung! Tabi ki kıskanacağım!"

"Kıskan tabi sevgilim , daha önce görmediğim bu kıskançlığın benim çok hoşuma gitti."

"Hah! Tripliyim sana! Başka kadına gittin! Rüyamda da olsa beni seçmeliydin!"

"Güzelim, sen de diyorsun işte rüya diye. Gerçekten yapmadım ki neden trip atıyorsun şimdi?"

"Bir de gerçekten yapsaydın Taehyung!"

Ve o gece Jungkook'un Taehyung'u sarılmasın diye itmesi ancak Taehyung'un her seferinde gülerek tekrar sarılmasıyla uykuya kalmaları ile sonlanmıştı. Ancak sabah neler olacağını ikisi de bilmiyorlardı.

...🧚‍♀️...

Sabah Jungkook uyandığında tek başına olduğunu farketmiş ve evin içinde de Taehyung'un olmadığını farkedince hemen telefonunu almış ve sevgilisini aramıştı.

"Alo sevgilim günaydın. Nasılsın bebeğim?"

"Sus Taehyung adamı! Hiiiç de günüm aymadı. Sabah sabah tek başıma uyanıyorum! Neden?"

"Birtanem çünkü işim vardı."

"Ne işin olabilir benden önemli?!"

"Hiçbir şey senden önemli değil aşkım. Ancak sahibi olduğum mekanlardan birisinde baskın düzenlenmiş ve adamları yakalamaya çalışıyoruz. Bu yüzden çıkmam gerekti yoksa tüm mekanlara baskın yapacaklardı."

"İyi , ama sana attığım trip bitmedi haberin ols-"

Henüz Jungkook sözünü tamamlayamadan karşı taraftan gelen silah sesi tüm düşüncelerinin önüne geçmiş ve korkuyla sevgilisinin ismini bağırmıştı.

"TAEHYUNG NE OLDU?!"

"TAEHYUNG CEVAP VER SEVGİLİM NE OLDU İYİ MİSİN?!"

Taehyung'un cevap vermemesi ile gözyaşlarını tutamayan Jungkook hıçkırıklara bozulacakken kendisini durduran şey sevgilisinin sesi olmuştu.

"Aşkım , çiçeğim korkma ağlama iyiyim. Sadece adamları bulduk arabanın tekerine silah sıktılar. Pusu kurmuş puştlar , pardon sevgilim. Tekeri nişan alamadılar sorun yok ama her an çatışmaya girebiliriz bebeğim. O yüzden şimdi kapatmam gerekiyor seni çok seviyorum balım."

"Taehyung! Ben de seni çok seviyorum kendine dikkat et sevgilim ne olur!"

"Tamam sevgilim kapatıyorum."

"Tamam."

Endişeyle salonun içerisinde turlarken kapı çalmış ve o olmadığını bilse de yine de bir ümit Taehyung gelmiştir diyerekten koşa koşa kapıyı açmıştı.

Ancak kapının önündeki kişi sevgilisi değil , hayatını mahveden adamdı. Babası. Yüzünü görmek bile istemediği öz ve öz babası.

Ne hakla ve hangi yüzle buraya geliyordu? Burayı nasıl bulmuştu ve Jungkook'un burada olduğunu nereden biliyordu?

Jungkook'un hemencecik gözleri dolmuş ve birkaç adım geri atarken kapıyı kapatmaya çalışmıştı ancak araya giren siyah rugan ayakkabıyı görmek kendisini daha çok telaşa sokmuştu. Daha sonra korumaların evin önünde olmadığını farketti kapıyı hala açılmaması için tutarken. Korumaların öğle yemeği saatiydi ancak yine de sırayla gitmeleri gerekmez miydi? Neden hepsi bir anda gitmişti?

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin