Gün batımı

916 57 2
                                    

"Tekrardan teşekkür ederim Tete. İyi geceler."

Dedikten sonra yanağına ufak bir öpücük kondurup yukarı kaçmıştım.

Arkamda nasıl bir Taehyung bıraktığımı bilmeden...

———————————-❤️🧚‍♀️————————————

Jungkook yukarı kaçtıktan sonra Taehyung bir süre kendine gelmekte zorlanmıştı. Kapının önünde durmuş eli yanağında ağzı kulaklarında öylece bekliyordu.

Kendine geldikten sonra o da yukarı odasına çıkıp uymuştu.

Sabah uyandığında ise ilk önce hazırlanıp Jungkook'un odasına gitmişti. Jungkook'un hala uyuduğunu gördüğünde gülümseyip kapıyı kapattıktan sonra aşağı inmişti.

İşe gitmek için evden çıkmıştı.

Bir saat sonrasında uyanan Jungkook ise hala dün yaşadığı mükemmel günü düşünüyordu. Çok güzeldi.

Daha fazla yatakta pineklemek istemediği için kalkıp üstünü giyindi ve aşağı kahvaltı yapmaya indi. Okul için de Taehyung ile konuşması gerekliydi. Çok devamsızlık yapmıştı bu gidişle sınıfta kalacaktı. Aslında okula gitmeyi hiç istemiyordu çünkü okulda zorbaları vardı ama işte yapacak bir şeyi yoktu. Okul onun için önemliydi. Çünkü onun hayalleri vardı. O veteriner olmak istiyordu. Ve gittiği okulu bitiremezse fakülteden mezun olamazsa hayallerini gerçekleştiremezdi. Fakat o tüm hayatında olduğu gibi üniversiteye gittiğinde bile zorbalık onun peşini bırakmamıştı.

Halbuki üniversiteye gidince herşeyin biteceğini düşünmüştü. Ama baya yanılmıştı.

Fakat şimdi her şey farklıydı. Güzel bir evde yanında güvende hissettiği birisi vardı. Mutluydu. Umuyordu ki artık hep böyle devam edecekti.

Çok sıkıldığı için önce Taehyung ile konuşmaya karar verdi. Nedensizce bu artık kendisinde bir alışkanlık olacak ve her gün ona yazmadan duramayacakmış gibi hissediyordu. Bu yüzden hemen mesajlaşmaya girdi.

Tete💫 & Minik Jeon
Konuşması

Minik Jeon:
Tete
Günaydın 👋 🧚‍♀️
Müsait misin?

Tete💫:
Müsaitim minik
Bir sorun mu var?
İyi misin?

Minik Jeon:
İyiyim Tete🙆‍♂️
Endiselenme
Ay İngilizce klavyeye geçmiş özür
dilerim

Tete💫:
Hey hey hey
Minik
Bunun için özür dilemene gerek yok

Minik Jeon:
Şey
Tamam Tete🙇🏻‍♂️
Bak ne diyeceğim
Eğer sen de kabul edersen yarın piknik
yapıp beraber gün batımını izleyelim mi Tete?

Tete💫:
Hmm
İyi bir fikir aslında yapabiliriz
Bir günlüğüne işe gitmesem de olur hm?
O zaman yarınımı senin için ayırıyorum minik
Tamam mıdır?

Minik Jeon:
Hiiğğhh🫢
Tete😣
İşin varsa eğer başka bir zaman yapabiliriz🧚‍♀️
Hiç sorun değill ⭐️

Tete💫:
Ah
Hayır bıcırık
Yarın işim yok
Öylesine söylemiştim
Tabii ki yarın yapıcaz
Akşam geldiğimde  hizmetliye söyleyeceğim
Bizim için piknik de gerekli
şeyleri hazırlasın
biz de gideriz hemen tamam mı
Hem benim bildiğim çok güzel bir yer var
Seni oraya götüreceğim minik

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin