"Oh! Hyungie bu kazlar çok tatlı!"

546 54 80
                                    

Merhabaa
Başlamadan önce söylemek istediğim bir şey var bebeklerimm
Lütfen biraz yorum yaparmısınız üzmeyin yazarınızı☹️
İyi okumalarrrrrr bebeklerimmmm 🎀🧚‍♀️
Ha bir de bu bölüm de biraz yakınlaşma varrrr
Ehe
Smut başlangıcı uyarısı ⚠️ ⚠️ ⚠️ 🚨 🚨 🚨

Medyadaki şarkı Jungkook'un arabada açtığı şarkı.

Başlayalımmmmm~~~

Yirmi dakika sonra duştan çıkan Taehyung üstünü giyindi , saçlarının fazla ıslaklığını havluya aldı ve yavaşça bebeğinin yanına uzandı. Onu uyandırmamaya özen gösterdi. Ensesine doğru yaklaştı ve bir kaç saat içinde özlediği o kokunun ciğerlerini doldurmasına izin verdi. Sevdiğine sarıldı ve onu kendine çekti hafifçe. Jungkook da sevgilisinin geldiğini hissetmiş olmalı ki hemen ona taraf döndü ve kafasını göğsüne gömerek ellerini de beline sararak uykusuna kaldığı yerden devam etti.

Bu görüntü ve bu yaşadığı muhteşem his Taehyung'un otuz iki diş sırıtmasına sebep oldu. Çok mutluydu. O da kollarını miniğinin ince beline sarmış , saçlarına da burnunu gömerek derince ve bol huzurluca bir uykuya dalmıştı. Şimdi miniğinin yanında huzuru bulduğu yerdeydi. Artık rahat edebilir , yalnız uyuduğu gecelere tezat miniği ile sarılarak uyuyabilirdi. Onun da kalbinin hızlı ve sevgi dolu atma zamanı gelmişti.

─── ──

Sabahları en huzurlu ve güzel şey Jungkook'un kokusuyla uyanmaktı Taehyung için. Sabah erkenden uyanmış ve Jungkook'un henüz uyanmadığını görmüştü. Onu izlemeye dalmıştı. Bu güzel ve masum yüzünü.

Bir iki saat geçtikten sonra Jungkook hafifçe kıpırdanmaya başladı yerinde. Taehyung hala aşkla ve dalgınca onu izliyordu. Uyanırken daha ayrı bi tatlı olduğunu farketti o an. Jungkook yavaşça gözlerini açtı ve karşısında ona böylesine güzel bakan güzel adamını gördü. Onun hyungiesi mükemmeldi. En iyisiydi.

"Günaydın güzelim."

"Günaydın aşk tanem."

"Aşk tanem hm. Sevdim bunu."

Jungkook uyku sersemi bir şekilde söylediği şeyi farkedince hafifçe utandı. Fakat sonuçta Taehyung onun sevgilisiydi ve böyle şeyler söylerse utanmasına gerek yoktu değil mi?

"Kook. Utandın mı sen. Yanakların yine kırmızı kırmızı oldu."

"Ha , n-ney, y-yok."

Taehyung onun bu sevimliliği karşısında kıkırtısını tutamadı ve yanaklarından güzelce öptü onu.

"Bugün seni çok güzel bir yere götüreceğim minik tavşan."

Jungkook heyecanla yerinde kıpırdanmış ve yatağın içine dizleri üzerine oturur hale gelmişti. Anında uykusu açılmıştı.

"Hyungieee~ nereye gideceğiz~?"

"Süprizi bozmak yok kookie."

"Ama - ama hyungie..."

"Hiiiç öyle bakmayın bay tavşan. Hemen yataktan kalkıp da hazırlanın çünkü kahvaltı yaptıktan sonra çıkacağız."

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin