⚠️⚠️DİKKAT DİKKAT!!⚠️⚠️
⚠️⚠️BU BÖLÜM ŞİDDET İÇERMEKTEDİR! ⚠️⚠️~⚠️~
İşte şimdi Taehyung için iş vaktiydi. İntikamı yakıcı olacaktı fakat belli ki onlara bunu yapanların Kim Taehyung'un cehenneminden haberleri yoktu. Çünkü eğer olsaydı asla yapmazlardı.
Adamların yerini tam olarak beş dakikada tespit eden Taehyung , güzeli uykuya daldıktan hemen sonra depoya gidip içindeki intikam ateşini en acı şekilde söndürecekti.
-——-🔪🩸———
Kim Taehyung.
Yeraltının en korkulan mafyası. İsminin geçmesi bile bütün tüyleri diken diken ederken , bazı kişiler -ona göre salak insancıklar- çok yanlış bir insana bulaşmışlardı.
Taehyung'un sağ kolu olan koruması Mingyu ona adamların yerini bulduklarını söylediğinde Taehyung onu onaylayıp adamları depoya götürmesini söylemiş , gece yarısı olduğunda çıkacaklarını ve depoya gideceklerini o zamana kadar her şeyin hazır olmasını emretmişti.
Çünkü bu gece çok kanlı olacaktı.
Şimdi ise Taehyung bebeği ile beraber yatakta uzanıyordu. Taehyung sıkıca sevgilisine sarılmış saçlarını koklayarak öpücükler bırakırken Jungkook da sevgilisinin göğsünde kalp atışlarını dinliyordu.
"Tete. Kalbin çok hızlı atıyor. Bir sorun mu var ki? Tete iyisin değil mi? Korkuyorum sana bir şey olmasın."
Taehyung küçüğünün bu haline ufak bir kıkırtı bırakmış ve ona açıklamaya başlamıştı.
"Güzelim. Senin de kalbin benim yanımdayken böyle hızlı atmıyor mu?"
"Tete atıyo- HİİİĞĞĞHHH TETE İKİMİZ DE HASTAMIYIZ YOKSA!!"
Taehyung onun bu tatlılığına dayanamayarak kahkaha attı. Küçüğü çok sevimliydi.
"Hayır güzelim. Hasta falan değiliz. Sadece aşığız. İki aşık. Birbirimize aşık olduğumuz için yanyana olduğumuzda , en ufak göz göze gelişimizde , ufacık bir temasımızda, birlikte geçirdiğimiz her anda kalbimiz böyle hızlı atıyor ve atacak bebeğim. Seni çok seviyorum minik meleğim."
"Tete'm ben de seni çok seviyorum."
Yavaş yavaş Taehyung'un kokusu ile mayışan Jungkook birkaç dakika sonra tam olarak derin uykusuna dalmıştı. Taehyung onun nefeslerinin düzene girdiğini fark ettiğinde saçlarını biraz daha okşadı , nazikçe sevdi , güzel öpücükler bahşetti saçlarına. Güzel kokusunu soluduktan sonra yavaşça Jungkook'u uyandırmamaya özen göstererek yerinden kalktı ve Jungkook'un anlına naif bir öpücük bırakarak üstünü örttükten hemen sonra ona "iyi geceler güzel minik meleğim." Diyerek odadan çıktı.
Adamlarını da alarak depoya doğru yola koyulan Taehyung'un aklında şimdiden bile acayip derecede işkence planları vardı.
Biraz sonra depoya geldiklerinde yeri döven adımları ve sinirden gerilmiş çene kasları ile boynunda belirginleşen damarlarıyla beraber deponun kapısından içeri girdi Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Mafia
FanfictionYer altının en güçlü mafyası Kim Taehyung ve onun güzeller güzeli küçük oğlanı Jeon Jungkook