Eee Taelous gördük... ŞİMDİ Bİ DE JEONLOUS GÖRMEYELİM Mİ!!!
Görelim görelim..😌
Haddiii bölüme başlayalımmm
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın he💝
İYİ OKUMALAAARRRR🧚♀️🧚♀️🧚♀️
"Taehyung, seninle bir şey konuşabilir miyiz?""Tabi güzelim ne oldu?"
"Okul hakkında. Okula devam etmek istiyorum. Aslında bunu sana daha önce söyl-"
Kapının çalınması ile Jungkook'un sözü yarıda kesilmişti.
"Özür dilerim güzelim bir saniye bakalım neymiş. Gel!"
"Efendim Bayan Park Yeon-su geldi. Sizinle görüşmek istediğini söylüyor. İçeri alalım mı?"
"Al."
Koruma baş sallaması ile giderken Jungkook kafasını kucağında oturduğu sevgilisine çevirdi ve sorgular bakışlar ile bakmaya başladı. Gelecek olan kadının kim olduğunu merak ediyordu.
"O kim sevgilim."
"Anlatacağım sevgilim sonra."
"Hmhm."
Bir dakika sonra kapının çalması ile içeri giren uzun siyah saçlı kadına baktı Jungkook. Saçları salık, yüzündeki aşırı koyu abartılı makyajı , hafif
keskin bakışları ve uzun tırnakları ile cadı gibi görünen bir kadındı. Altına giyindiği siyah kalem eteği ve üstündeki altın sarısı parlak bluzu siyah ve yüksek topuklular ile kombinlemişti. Kullandığı takılar ise oldukça abartılıydı. Parfümünün kokusu çok ağrıdı ve yetmezmiş gibi kadın sanki üzerine tüm şişeyi bocalayıp gelmiş gibiydi. Odada ağır bir parfüm kokusu vardı ve bu çok rahatsız ediciydi.Kadının gözleri alıcı bakışlarla Taehyung'u süzüyor ve sanki kucağındaki Jungkook'u görmüyor gibiydi. Gözü sadece Taehyung'un üzerindeydi. Bu Jungkook'u sinirlendirmeye başlamıştı. Kendisine hakim olamayan Jungkook tam da sevgilisi ağzını açmışken kısaca öksürür gibi yapmış ve kendi tabiriyle cadı kadının dikkatini çekmeye çalışmıştı.
Kadının gözleri bir anlığına Jungkook'a değsede anında geri çekilmiş ve Taehyung'u süzmeye devam etmişti. Taehyung ise buna daha fazla dayanamamış ve konuşmaya başlamıştı.
"Bayan Park , hoşgeldiniz. Geçip oturun lütfen."
"Hoşbuldum Bay Kim. Oturayım bakalım."
Jungkook kadının tavırlarına karşı göz devirmiş ve oturduğu kucağa yerini iyice belli etmek ister gibi daha çok sokulmuştu. Ancak kadın bunu yine umursamamıştı. Sanki 'ne olursa olsun o adam benim olacak' der gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Mafia
أدب الهواةYer altının en güçlü mafyası Kim Taehyung ve onun güzeller güzeli küçük oğlanı Jeon Jungkook