Çakmak gözlerdeki alevi görmek

478 47 16
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.

Film boyu keyifli geçen dakikaları sonunda film bitmiş ve Jungkook'un fena halde uykusu gelmişti. Tatlı tatlı esneyip esneyip duruyordu. Fakat paytak paytak yürüdüğü için ayağa kalkıp da yatak odasına gitmeye çok utanıyordu. Sinema odasına gelirken koşmuştu fakat o zaman da deliği çok acımıştı ve aslında sızlana sızlana gelmişti bu odaya da. Utandığı için Taehyung'a hadi yatmaya gidelim diyemiyor , sadece olduğu yerde esneyip duruyordu ve etrafa göz gezdiriyordu. Bu görüntü ise Taehyung için huzuru andırıyordu. Mükemmel bir manzaraydı. Hayatı boyunca onu kolları arasında saklayıp her gün güzel yüzünü izlemek istiyordu. Hem de her zaman.

O güzel , kocaman, yıldızdan gözlere bakmayı hayatı boyunca sürdürmek istiyordu.

✧ ˚ · . ✧ ˚ · . ✧ ˚ · . ✧ ˚ · .

Bugün Taehyung için önemli günlerden birisiydi. Bugün mallar gelecekti ve malların çalınmaması için güvenliği sağlam tutmalıydı.

Dün gece Taehyung sevgilisinin halini farketmiş ve onu haber vermeden bi anda kucağına aldığında Jungkook hafifçe bir çığlık atmıştı.

"Paytak yürüdüğün için utandığını biliyorum sevgilim. Bu yüzden kucağım pek daha rahat olur senin için diye düşündüm. Ne dersin?"

"Bir an önce yatmaya gidelim derim."

Taehyung sevgilisinden duyduğu cümle karşısında gülmesini tutamamış ve hafifçe gülmüştü.

Şimdi ise Taehyung malların gelmesini bekliyordu. Adamların hepsini malları almaya gitmişken o da sevgilisi ile zaman geçiriyordu.

"Güzel sevgilim benim. Jungkook'um. Seni ne kadar sevdiğimi asla anlatamam biliyor musun?"

"Biliyorum sevgilim. Fakat şimdi neden böyle konuşuyorsun?"

"Hiç. İçimden geldi sadece güzelim. Deliğin hala ağrıyor mu? Tekrardan krem sürmek ister misin?"

"Tae!"

Taehyung büyükçe bir kahkaha attığında Jungkook korkunç olduğunu düşündüğü fakat çok tatlı olan bakışları ile kollarını göğsünde birleştirmiş sevgilisine bakıyordu. Kendince trip atmaya çalışıyordu ama şu an Taehyung'un gözünde ne kadar sevimli olduğunun farkında değildi.

"Ahhh! Sevgilim çok tatlısın!"

"Hıh. Bi daha yapmak istersen izin vermim de gör sen!"

"Aman tanrım! Olamaz ! Bu çok büyük bir tehdit! Tamam susuyorum!"

Taehyung teslim olur gibi ellerini iki yanından havaya kaldırmış , kıkırdamasını durdurmaya çalışırken konuşmuştu.

"Bak hala gülüyor!"

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin