İlk öpücük

908 56 5
                                    

Bir süre sonra mayışan Jungkook birden kafasını hyungunun omzuna yasladı ve hızla atmaya başlayan kalbini umursamadı. Sadece o an onu yapmak istemişti ve isteğine de karşı gelememişti. Bu yaptığı ile bilmediği şey Taehyung'un da kalbini hızlandırdığıydı. Bir elini Jungkook'un belinden geçirirken bilinmeyen en büyük şey ise Taehyung'un içinde Jungkook'a karşı filizlenen duyguların henüz farkında olmamasıydı.

——————————🪷🧚‍♀️——-—————————
Bir ya da iki saat geçmişti orada oturmaya başladıklarından beri ve hava artık soğumaya başlamıştı, saat geç oluyordu. Taehyung eve gitmek için kalkmaları gerektiğini söylemek için kafasını başı omzunda öylece ses çıkarmadan duran Jungkook'a çevirmişti fakat onun uyuduğunu yeni farketmişti.

Yavaşça ona doğru dönerek az bir süre yüzünü izlemişti. O an hızla çarpan kalbinden anlamaya başlamıştı bazı şeyleri. Kesinlikle bu minik meleğe karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştı.

Hemen sonra hava iyice serinlemeye başlayınca Taehyung biraz daha burada böylece dururlarsa onun hasta olabileceğini düşünerek kalkmaları gerektiğini farketti.

Minik bedeni kucağına aldığında Jungkook koca ve sert göğüse biraz daha sokulmuştu. Sanki orada daha iyi ve daha huzurlu bir uyku çekecekmiş gibi. Sanki orada güvendeymiş gibiydi.

Büyük olanın göğsüne sokulan minik daha huzurlu uyumaya başlarken esmer olan gülümsemeye başlamıştı. Miniğin yüzüne bakıyor , ne kadar güzel diye içinden geçirmeden duramıyordu.

Arabaya vardığında Taehyung kucağındaki miniği ön koltuğa yavaşça bırakmış ardından kemerimi takmıştı. Daha sonra piknik malzemelerini almak için geri dönmüştü.

Her şeyi aldıktan sonra artık dönmeye hazırlardı. Yola çıkmadan önce Taehyung yanındaki koltukta mışıl mışıl uyuyan güzel yüzlü meleğe yüzündeki gülümseme ile bakmayı da ihmal etmemişti pek tabii. Güzel yüzden ve minicik olan o bedenden gözünü almak zor olsa da Taehyung önüne döndü ve arabayı çalıştırdı.

Yaklaşık yarım saat sonrasında eve varmışlardı. Korumalar hemen gelip kapıyı açmış , patronlarına yardımcı olmuşlardı. Esmer olan arabadan indiği gibi miniğin olduğu tarafa gitmiş kapısını açmış ve onu da kucağına alarak eve doğru yürümeye başlamıştı.

Şimdi ne de güzel olurdu onun güzel kokusu ve minik minik aldığı nefes sesleri ile uyumak diye de düşünmeden edemedi.

Büyük olan küçüğünü merdivenlerden çıkarırken hala ama hala güzel yüzünü izlemekten kendini alıkoyamıyordu. Ve gerçekten de artık çok daha iyi anlıyordu ki içinde küçüğüne karşı çok sağlam duygular filizlendirmişti.

Büyük olan her ne kadar gece onunla sarılarak uyumak istese de şimdilik bu isteğine karşı gelmeliydi çünkü henüz küçüğünün ona karşı bir şey hissedip hissetmediğini bilmiyordu henüz ve hızlı davranarak da yanlış bir şey yapmak istemezdi. Hele de küçüğün kendisinden uzaklaşmasını asla istemezdi. Bu yüzden küçüğü odasına götürüp yatağına yatırdı. Dayanamayıp alnına hafifçe bir öpücük kondurup geri çekildi. Biraz saçlarını okşayıp kokusunu yavaşça içine çekti. Minik bedeni şu an bu huzurlu uykusundan uyandırmak istemezdi. Fakat bilmediği bir şey vardı. Küçük olan saçlarında gezinen parmakların biraz da olsa farkındaydı. Uyuyordu evet. Fakat parmakları hissediyordu. Tabii o rüya gördüğünü zannediyordu. Yoksa anında yanakları kızarırdı.

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin