I want you all over me

743 54 9
                                    


HELLOOOOĞĞĞ
İŞTE KARŞINIZDA O BÖLÜM
EVET EVET SMUTTTTTT
BAŞLIYORUZ HAZIR MISINIZ
KEMERLER BAĞLANDIYSA UÇUŞA GEÇELİM O ZAMANNNNNN
iyi okumalarrrr 🤭

Ha bir de bölümün şarkıları
Make you mine ~ Madison Beer
Soaked ~ Shy Smith

Ha bir de bölümün şarkılarıMake you mine ~ Madison Beer Soaked ~ Shy Smith

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Oh! Hyungie bu kazlar çok tatlı! İyi ki gelmişiz buraya!"

Dedikten hemen sonra sarılmak için Taehyung'a döndü Jungkook ve dizleri üzerine kalkarken aniden Taehyung'un kucağına düştü.

Farkında olmadan da kalçalarını hareket ettirirken Taehyung'u erekte ettiğinden tamamıyla bihaberdi.

Taehyung oracıkta inlememek için dudağını dişlerken Jungkook'un önünü dönerek penisinin tam üzerine oturması son noktaydı. Jungkook için de üstüne oturduğu sert ve uzun şeyi hissetmesi çok garipti.

"H-hyung. Bu ne? Ç-çok büyük g-gözüküyor."

"Hımm. Büyük çünkü. Şekerim var orada tatmak ister misin?"

"Ş-şekerin mi?"

"Hımhım."

Jungkook yutkunduktan sonra aklına düşen görüntülerle yanakları kıpkırmızı oldu. Ne yani şimdi Tetesi onun lisenin başlarında yanlışlıkla izlediği videodaki gibi mi yapmak istiyordu. Aman Tanrım! Jungkook bir kez daha farketmeden Taehyung'un erekte olmuş koca penisinin üzerinde sürtündü.

"Bebeğim sanırım şekerimin tadına bakmak istiyor hm?"

                              ——🫦❤️🥵——

Taehyung bu dediğinin ardından Jungkook'u kucağına aldı. Jungkook birden havalanmasıyla korkup ufakça bir çığlık atsada hyung'unun kucağında olduğu için sorun yoktu.

Jungkook şuan çok garip hissediyordu. Ne yani şimdi birazdan hyung'unun büyük uzvunu içinde mi hissedecekti. Sanırım kendisi de içindeki arsız azgın Jungkook'u keşfedecekti.

Jungkook farketmeden arabaya varmışlardı bile. Taehyung'un arka kapıyı açması daha fazla dayanamayacağının habercisiydi.

İkisini birden hızlı şekilde arka koltuğa geçiren Taehyung kapıyı kapattığı gibi anında Jungkook'un dudaklarına saldırırcasına atıldı. Sert ve tutkulu öpüyor, Jungkook'un kendisinden geçmesine sebep oluyordu. Şehvetli öpücükleri her saniye daha da derinleşirken Taehyung küçük bir incilti bıraktı arabaya. Arabanın camları filmli olduğu için burada sevişmelerinde bir sorun yoktu.

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin