Take off you're clothes

405 34 11
                                    

DADİDADİDADİİİİİ
SMUT BÖLÜMÜÜÜÜÜ⚠️⚠️⚠️
BÖLÜMÜN ŞARKISI:
-Don't be so shy
KEYİFLİ OKUMALARRRRR

DADİDADİDADİİİİİSMUT BÖLÜMÜÜÜÜÜ⚠️⚠️⚠️BÖLÜMÜN ŞARKISI:-Don't be so shy KEYİFLİ OKUMALARRRRR

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung adamı yine delirtti...❤️‍🔥
YUNAN TANRISISIN BE ADAM❤️‍🔥

..🔥..

"Bu minik ağzını benim için yine kocaman açabileceksen neden olmasın sevgilim."

..🔥..

Dudağını ısırarak kafasını sallayan Jungkook atik bir şekilde hemen sevgilisinin kucağına atlamış ve dudaklarına yapışmıştı. Hararetli bir şekilde öpüyordu. Çölde sussuz kalmış gibiydi ve sanki sevgilisinin dudakları da sussuzluğunu giderecek olan tek şeydi. Taehyung Jungkook'un alt dudağını resmen sömürürken Jungkookta aynı şeyi Taehyung'un üst dudağı için yapmaya çalışıyordu ancak beceremiyordu çünkü Taehyung'un ne hızına yetişebiliyordu ne de öpüş şeklini yapabiliyordu. Yani o Taehyung'u pek sömüremiyordu.

Dillerin işin içine girdiği bu öpüşmede ikiliyi ateş basmış , aşırı sıcaklamaları sonucu dayanamamış ve Taehyung ellerini Jungkook'un tişörtünün eteklerine atmıştı.

"Çıkaralım kıyafetlerini."

Bir çırpıda çıkardığı tişörtü gelişigüzel odanın herhangi bir tarafına attığı esnada Jungkookta saniyelik ayrılan dudaklarını tekrar birleştirmiş , Taehyung'un gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştı.

"Kıyafetlerini çıkaralım."

Taehyung'dan kopya çekerek aynı onun gibi seksi ve çapkın bir gülüş ile Jungkook gömleğin sonuncu düğmesine gelmişti. Aceleyle çıkardıkları gömleği de rastgele fırlattıktan sonra çıkartmadığı kravata asılarak iyice kendisine çekti Taehyung'u Jungkook.

Birbirlerini hırsla öpüyor , zevk ile adeta kavrulan bedenlerini birbirine değdirmeden duramıyorlardı. Göğüsleri sürekli olarak birbiri ile temas halinde olurken dudakları asla ayrılmıyor , Jungkook'un ise Taehyung'a sürtünmeleri yavaş yavaş başlıyordu.

Nefessiz kalana kadar öpüşen ikili derin derin soluklar almaya çalışırken Taehyung ani bir hamle ile küçük sevgilisini altına almış ve öpücüklerini çenesinden aşağı doğru gezdirdiği dudakları ile devam etmişti. Göğsüne geldiğinde sol göğsünün ucunu emerken sağ göğsünün ucunu ise parmağı ile ovuyordu. Taehyung'un dilini sertleşmiş göğüs uçlarında ve ellerini de deliğinde hissettiğinde beli bir yay gibi gerilmişti Jungkook'un.

"Ahm! Taehyung-ah! Ihmm!"

"Ah! Siktir! Çok iyisin! Çok darsın güzelim! Ah!"

Odanın içerisinde sadece tenin tene çarpma ve inleme sesleri yankılanırken ikili zevkle kıvranıyordu. Taehyung'un Jungkook'un baldırlarını emmesi Jungkook için ayrı bir zevk vericiydi. Baldırlarını emip penisinin ucunu hafifçe ısıran Taehyung ile Jungkook'un gözleri zevkten kaymıştı.

Kasıklarına da güzel öpücükler ve birazda kırmızılıklar bıraktıktan sonra bir anda Taehyung'un penisinin başını deliğinde hissetti. İşte asıl başlıyorlardı. Jungkook'un deliği kasılırken Taehyung penisini ıslak deliğin etrafında gezdirmiş ve en sonunda hiç alıştırmadan direk içine girmişti.
Jungkook büyükçe bir çığlığı basmış , elleri arasındaki çarşafı daha çok sıkmaya başlamıştı ve aynı zamanda da ısıtmaktan dudağını kanatmıştı.

"Şşş. Sakin ol bebeğim. Kasma kendini , izin ver de seni seveyim güzelce hm?"

Taehyung Jungkook'un dudaklarına yapışmadan önce bunları söylemişti. Aynı zamanda gel gitlerine de başlarken sömürdüğü dudaklardan aşağı doğru kaymış ve dudaklarının deydiği her yeri morartmadan da bırakmamıştı.

"Ah , çok güzelsin bebeğim. Çok güzelsin. Bana aklımı kaçırtacak , kafayı yedirtecek kadar güzelsin birtanem."

"Sen de mükemmelsin güçlü erkeğim. Ahmm!"

"İnle bebeğim, kulaklarımı güzel sesinle yaptığın inlemelerin ile süsle. Sesin duyduğum en güzel melodi iken beni sesinden mahrum bırakma. Adımla inle bebeğim hadi."

"Ahh! Taehyung-Ahhmm!"

"Ahm! Çıldırtıyorsun beni sevgilim."

Taehyung sevgilisinin kalçasına birkaç şaplak attıktan sonra içindeki gelgitlerine sertçe devam etmiş ve bu sefer ki sevişmelerinde önceki gibi insaflı olmamıştı. Bu sefer hiç bir şeyi düşünmemiş , sadece gece boyunca yapacakları pozisyonların aklında dolanmasına izin vermişti. Jungkook ise hiç şikayetçi değildi bu durumdan. Aksine aşırı derecede zevk alıyordu. İkisinin de bedenle tutku ile yanıp kavrulurken içlerindeki bu şehvet hemen sönüp gidecek gibi durmuyordu. Çünkü ne Taehyung elleri altında okşadığı beyaz tenli bedeni bırakmak istiyor ne de Jungkook dudaklarını öptüğü ve omuzlarına tutunup sırtını çizdiği esmer bedenli yunan tanrısı sevgilisinin bedeninin üstünden kalkmasını istemiyordu. İkiside sürekli olarak temas içinde olmak sürekli birbirlerini sevip aşklarını göstermek istiyordu. Aşk ve tutku barındıran sevişmelerini sabaha kadar sürdürmek istiyorlardı.

Ve bu yüzden de onlar gece boyunca sevişmelerinde kaç tur attıklarını ve kaç defa boşaldıklarını da sayamayacak kadar sevişmişler , gün aydınlanana kadar ise ikisinin de aklı uçmuştu.  Taehyung gece boyunca Jungkook'un güzelliğinden aklını kaçırmış gibi olmuşken Jungkook'ta sevgilisinin yakışıklılığından ve güçlü bedeninden dolayı kafayı yemişti.

Upsi upsiii❤️‍🔥
Güzeldi bence
Nasıl olmuş bacım bi yorumlarda yazıııığn!
E oy vermeyi de unutmayın
Sizleri seviyorum sağlıcakla kalınn🧡

~👑🧚‍♀️

Oh My MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin