Bölüm biraz gecikti kusura bakmayın lütfen
Sizi beklettiğim için özür diliyorum ve iyi okunalar diliyorumm. Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen
Haydi başlayalımm ✨
İyi okumalarr🧚♀️"Ee küçük prensim. İzlediğiniz filme kahramanınız ile devam etmek ister misiniz?"
"Küçük prens filmine kahramanıyla devam etmeyi çok ister."
"Hadi aç da izleyelim o zaman."
"Peki hemen açıyorum kahramanım."
———————-
Yaklaşık bir saat daha film izledikten sonra Tae yemek yemek için aşağı inelim demişti. Evet artık ona Tae de diyorum çünkü ismini öğrendim ve çok tatlı bir lakap bence o da çok tatlı lakabı da...
Yemek yemek için aşağı indiğimizde sofranın çoktan kurulu olduğunu görmüştüm. Bi tık şok olmuştum çünkü bilirsiniz pek alışkın değilim bu tarz şeylere...
Ama artık çok mutluyum çünkü artık kahramanım beni kurtardı.
Yemek yedikten biraz sonra salonda oturmuş (buraya hala salon diyemiyorum resmen) o viski ben ise muzlu süt içiyordum.
Tanrı aşkına farka bakar mısınız??
Gerçekten de tam tamına kırk yıl düşünsem asla bu duruma geleceğim aklıma gelmezdi.
Karşımda Yunan tanrısı gibi bir adam viski içiyor ben ise onun karşısında muzlu süt içiyordum...
Ne acayip değil mi...
"Ne düşünüyorsun öyle kukuk?"
"Kukuk mu?"
"Evet kukuk sevmedin mi yoksa ? O zaman kuki diyeyim nasıl ?"
"Ah şey hiç farketmez hepsi de çok tatlı istediğini diyebilirsin. Sadece daha önce hiç böyle seslenilmedi bana o yüzden çok garip geliyor sanırım."
"Artık alışsan iyi edersin o halde. Bundan sonra sana sürekli farklı lakaplar takacağım. İstersen sen de bana takabilirsin. Tabii fazla garip olmamak şartıyla."
Dedikten sonra kısaca gülmüştük ikimiz de.
"Peki o zaman Taetaee."
"Oh Taetae. Sevdim bunu."
"O zaman bundan sonra sana böyle de seslenebilirim değil mi tetee?"
"Evet seslenebilirsin koookooo."
Birbirimize taktığımız lakaplarımız çok hoşumuza gitmişti. Komik bulduğumuz için de gülmeye başlamıştık.
Ah Taehyung ile çok mutluydum...
İyi ki beni bulmuştu. Yoksa belki de o gece son gecemdi.
Birden aklıma ona sarılmak istediğim ama unuttuğum geldi. Hemen konuşmak için söze atıldım.
"Taetae sana sarılabilir miyim? Teşekkür amaçlı hayatımı kurtardın sonuçta ve ben şuan hayatımda hiç olmadığım kadar mutluyum gerçekten çok teşekkür ederim."
"Kookoo tabi ki sarılabilirsin gel bakalım."
"Şey , teşekkür ederim Tete iyi ki varsın. Sen olmasaydın büyük ihtimalle şimdi ben bu dünya üzerinde bile değildim."
"Hey kookoo teşekkür etmene gerek yok. Hem bir daha duymayayım bu dünyada yoktum falan. Hiç güzel değil bu kelimeler sana hiç yakışmıyor kookoo."
"Peki taetae bir daha söylemem o zaman."
"Peki anlaştık o zaman. Alışverişe çıkmak ister misin? Sana kıyafet ve eşya alalım."
"Evet gerçekten çok iyi olur ama benim param yok ki alamayız."
"Kookoo sence para gibi bir sıkıntımız var mı. Hem artık sen de benim yanımdasın. Yani senin paran benim param yok aramızda. Elbetteki kullanacaksın değil mi. Ben zengin bir insanım bi kere tamam mı hı?"
Son dediğine ikimiz de kahkaha atmıştık. Deli adam yahu.
"Peki tamam o zaman hazırlanayım da gidelim. Biraz bekler misin Taetae ?"
"Tabi ki de Kookoo. Hadi hazırlan da gel bekliyorum seni burada tamam mı?"
"Tamaammm."
Helloooğğ 👋👋
Bölüm nasıldııııı
Umarım beğenirsiniz
Bölüm biraz geç geldi çünkü okul temposu ve bir yks öğrencisi olmak çok yorucu buraya fazla bölüm yazmaya gelemiyorum.
Her neyse umarım bölümü beğenmişsinizdirr.
Diğer ficlerime de bakarsanız sevinirimm
Sizleri çok seviyorummm
Sağlıcakla kalınnn
✨🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Mafia
FanfictionYer altının en güçlü mafyası Kim Taehyung ve onun güzeller güzeli küçük oğlanı Jeon Jungkook