Arkadaşlar...
Sizce de artık Taelous yazmanın vakti gelmedi mi..?
Bence geldi de çoktan geçiyor!
Hadddii o zaman bakalım bu bölümde neler olacak?。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆ 。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆ 。・:*:・゚★,
。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
Sevgilisi arka koltukta uzanmış uyurken Taehyung da eve sürmeye başlamıştı. Eve gidip bebeğiyle duş daha sonra da onunla bir güzel ilgilenmeliydi.
Çünkü ilk seferine göre çok sert davranmıştı ve güzeli bir kaç gün yürüyemeyebilirdi.'✦ ˑ ִֶָ 𓂃⊹
Taehyung eve geldiklerinde sessizce arabadan indi ve küçük sevgilisini yavaşça kucağına aldı. Uyandırmamaya dikkat ediyordu çünkü sevgilisi baya yorulmuştu. Biraz dinlenmesi gerekliydi.
İçeri girdikten hemen sonra Taehyung yatak odalarına çıktı ve Jungkook'u tam yatağa uzandıracakken Jungkook gözlerini aralayarak Taehyung'a baktı.
"Şş. Bir şey yok sevgilim. Eve geldik. Hadi uyumaya devam et."
Taehyung sevgilisinin alnından öpüp geri çekildiğinde Jungkook onun gitmesine izin vermek istemediğini onun takım elbisesinin kol kısmını tutarak belli etmeye çalıştı. Beraber uyumak istiyordu.
"Hyung... sen de benimle uyu."
Uykulu sesiyle mırıldandığı sözler Taehyung'u tatlı krizine sokmaya yetmişti de artmıştı bile. Şu an da Taehyung küçüğünün yanaklarını ısırmamak için kendisini zor tutuyor , dişlerini sıkarak bu istediğini gidermeye çalışıyordu. Çok tatlıydı ki miniği.
"Miniğim , sadece üstümü değiştirip geleyim olur mu?"
Jungkook bir baş sallama ile beraber arkasına döndü ve tatlı uykusuna devam etti. Taehyung da hemencecik üzerini değiştirdikten sonra Jungkook'un yanına uzanarak kollarını onun ince beline sardı ve burnunu sevdiğinin ensesine yaslayarak güzel kokusunu soluduğu esnada güzel bir uykuya daldı.
Uyandıklarında sabah olmuştu. İlk uyanan Taehyung olmuştu ve bir saat sevgilisini izlemiş, onun saçlarını okşamıştı. Daha sonra Jungkook da uyandığında Taehyung'un dudaklarına kiraz dudaklarını bastırmış ve utangaçça hemen geri çekilerek onun büyük göğsüne sığınmıştı. Bu Taehyung'u deli gibi sevindirirken bir kez daha şükretti Jungkook'un varlığına.
Bugün Taehyung'un önemli bir toplantısı vardı ona çalışan bir adam ile ve bu toplantı evde yapılacaktı. Bu yüzden Taehyung Jungkook'a artık kalkmaları ve hazırlanmaları gerektiğini söyledi.
Yaklaşık bir saat sonra adam geldiğinde Taehyung'un çalışma odasına geçtiler ve dekontlar hakkında konuşmaya başladılar. Yarım saat belki geçti belki geçmedi. Jungkook artık tek başına otur otur çok sıkıldığı için sevgilisinin yanına gitmeye karar verdi. Ne de olsa sevgilisi ona kızmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Mafia
FanfictionYer altının en güçlü mafyası Kim Taehyung ve onun güzeller güzeli küçük oğlanı Jeon Jungkook