Hazır olduğumda oturup Tete'yi beklemeye karar verdim. Bu sırada da sıkılmamak için Tete gelene kadar telefona bakmaya karar verdim.
Tamamen hazırdım. Şimdi tek eksiğim Teteydi.
————————————💫🧚♀️———————————
Yaklaşık yarım saat geçmişti ki Tete halen daha ortalarda yoktu. Endişelenmeye başlamıştım açıkçası. Başına bir şey gelmemiştir umarım.
Stresten içim içimi yerken bir yarım saat daha geçmesi üzerine artık dayanamayarak mesaj atmaya karar verdim.
Tete💫 & Minik Jeon
KonuşmasıMinik Jeon :
Hey! Tete!
Neden hala gelmedin?
İyi misin?
Yoksa dışarı çıkacağımızı
unuttun mu 😡😡😡!!!Tete💫:
Ah!
İyiyim minik
Özür dilerim sanırım seni endişelendirdim
Benim biraz işim uzadı ama
sana haber vermeyi unutmuşum
Özür dilerim
Geliyorum birazdan tamam mı?
Hazır mısın sen bakalımMinik Jeon :
😮💨
Tete gerçekten çok korktum
Başına bir iş geldi sandım
Neyse ki iyisin
Hazır mısın sen bakalım<
Eveetttt🧚♀️
Seni bekliyorummTete💫:
Tamamdır minik
Birazdan oradayım
Şimdi araba kullanıyorum
Daha fazla yazamayacağım
O yüzden sen beni bekle
Tamam mı?Minik Jeon :
Tamaaamm🙇🏻♂️🙇🏻♂️
(Görüldü)Biraz daha bekledikten sonra Taehyung gelmişti.
Hemen koşa koşa aşağı indim kapı sesini duyunca."Tete sonunda geldinn."
Diyip ona sarılmıştım.
"Geldim minik. Hazırsan çıkalım mı?"
"Olur Tete üstüme bir ceket alıp geleyim olur mu?"
"Olur tabii hadi git gel bakalım."
"Tamaaamm."
Hemen bi koşu yukarı çıkıp yanıma hırkamı alıp aşağı indim. Tete kapıda beni bekliyordu. Hemen yanına gittim.
"Hazırım Tete~"
"Hadi o zaman minik."
Evden çıkıp arabaya doğru yürüdük. Arabaya binmemizin ardından Tae bana taraf döndü.
"Nereye gidelim minik bıcırık söyle bakalım nereyi istersin?"
"Şey Tete lunaparka gidelim mi ben daha önce hiç gitmedim çok görmek istiyorum gerçekte nasıl bir yer olduğunu."
"Ahh tabi ki minik tabii ki gideriz. O zaman kemerler takıldıysa lunapark yolculuğumuz başlasınnn."
Diyen Tete ile kıkırdamamı durduramamıştım. Her şekilde bana iyi geliyordu.
Biraz sonra lunaparka vardığımızda arabadan indik ve giriş yaptık lunaparka. Tete korumalara biraz geride durmalarını söylemişti. Açıkçası çok iyi olmuştu çünkü onlar olunca garip hissediyordum ve biraz çekiniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Mafia
FanfictionYer altının en güçlü mafyası Kim Taehyung ve onun güzeller güzeli küçük oğlanı Jeon Jungkook