- Posle svih gadosti koje si joj pokazao želiš da je usvojiš?! - promukli muški glas je odjeknuo Arasovom kancelarijom.
Tresla sam se na pragu puna želje da čujem šta će se dalje desiti. Ako me uhvate da prisluškujem, verujem da će mi svaki organ posebno izvaditi i prodati.
- Tačno. - Aras je smireno rekao.
Mogla sam tačno da ga zamislim iako ga nisam videla.
Njegovo krupno, mišićavo telo sedelo je u velikoj fotelji za masivnim stolom hladno gledajući svog dugogodišnjeg prijatelja Severina.
Kao što mu je i samo ime značilo bio je strog i ozbiljan. A jedini pred kime bi i njemu, kao i svima ovde, noge klecale bio je Aras.
Severina kao ni Arasa od kako sam ovde (a dugi niz godina sam tu) nikada nisam videla da se osmehuju niti šale. Uvek su ledeni i pogledom te
raskomadaju za tili čas. Samo takve životinje mogu i da drže ovo leglo bolesti.
- Zašto? Ja znam da si lud ali ovaj nivo nisi odavno dostigao! - iz misli me je prenuo Severinov zaprepašćeni glas.
U trenutku mi se učinilo da neko ide ka meni te sam se uzvrpoljila i umalo pala na vrata kancelarije. Sreća, to je samo paranoja. Održala sam se na nogama, a srce mi je brektalo kao da radim nešto ilegalno. Što je bilo i smešno u odnosu na ono čime se Arasova porodica kolenima bavila.
- Ta devojka nije ništa posebnije od bilo koje koja je došla ovde! - nastavio je Severin da ga ubeđuje.
- Ta devojka je ovde došla sa svojih nepunih osam godina i već tada sam video da je drugačija od ostalih. - progutala sam knedlu još više se približavajući vratima jer je Aras tiše nastavio da govori.
- Druga deca su padala u nesvest, povraćala, vrištala i plakala dok su gledala najobičnije mučenje i podučavanje na pokornost. Ona, ćutala je, fiksirano gledajući svaki događaj. Ni pisnula nije, a onda kada je mislila da je niko ne čuje i ne vidi plakala je u svojoj sobi sama. Ta devojka ima muda i stav od malena. Osećanja ne pokazuje ni pred kim i jako stoji na nogama pa čak dok gleda kako neposlušnim devojkama spremamo organe za prodaju na živo. Nije ni trepnula. Zato se raspala u sobi. Karakter je i to mi se sviđa. - dok je pričao prisećala sam se svakog nemilog događaja i povraćka mi je došla do pola grla.
Aras je hladni vođa jednog podmuklog posla. Trguje mladim devojkama, njihovim organima, uzima ih dok su deca i podučava svemu.Ako su neposlušne organe im na živo vadi i prodaje. A ako su dobre i poslušne, brzo uče i upijaju, zadrže se do određenog doba te ih posle raspodeli.
Neke rade kao striptizete u njegovim klubovima i prodaju svoje telo olako i njemu novac zarađuju,
neke pošalje na berzu ljudima i tako im zapečati sudbinu. Ako se neke baš dobro pokažu ostanu kao njegovi pomoćnici. Neke služe njemu na korist, a nečija tela stavlja na aukciju svojim starim prijateljima.
Ovo je bolesno. I mnogo gore od toga. Ali godinama se navikneš da gledaš kako muči, kažnjava i ubija. Ovde je ispaljivanje metka kao dobar dan. Svaka druga soba je soba iz koje se čuju uzdasi, šibanja i stenjanja. Ovde su žene pokorne. Pravi robove od nas i naša tela su kao igračke.
Naša tela imaju vrednost. Što veće grudi, manji struk i veća zadnjica njemu više novca ide u džep. Zato naša duša i naše srce se ne računa.
Odavde nema povratka. Ili se uigraš ili umreš u mukama. A meni je bilo lakše na sve da oguglam nego da uživo vidim koliko mi je jetra masna ili kako mi bubreg izgleda kada mi ga izvade.
- Vreme je da odlučim gde ću da je pošaljem. Ima dovoljno godina za prostituciju, a može i oko
šipke da igra, al ne. Želim je za sebe. Želim da bude moja ćerka koja će da nasledi ovo posle mene. Dugo nisam video toliko hrabru i odanu devojku, a tako mladu. Želim da neko nastavi ovaj posao i želim da mi ona, dok sam živ, bude pomoć. - od kako sam uvedena među ove zidine zamišljala sam svoju sudbinu.
Ali da čujem da će me veliki Aras Hala usvojiti nisam mogla da sanjam ni u najluđim snovima.
- Imaš sina, on može sve da nasledi! - ima sina?
- Rekao sam ti svoju odluku. Druge devojke raspodeli kako sam napisao, Lukreciju ne diraj.
Dobila sam ime koje me trenutno najviše opisuje.
Lukrecija - ona koja donosi korist. Da, veoma sam opsednuta značenjem imena i kroz to gledam kakav je ko čovek.
- Od kako je došla ovo si planirao? Zato ni jednom nisi dozvolio da njenim telom počastimo goste?
- Bila je dete. - zgroženo je rekao.
Čime god da se Aras bavi nikada nisam videla da decu mlađu od petnaest izlaže seksualnim aktivnostima.
- Sada nije. - zgrozila sam se na Severusov izazivački glas.
- Od danas ona je moja ćerka, a moja ćerka će sama odlučivati kome će dati svoje telo. - očula sam škripanje stolice te sam se okrenula i potrčala niz hodnik.
Usvojena sam?
•
•
•
Dragi moji, napokon je došlo vreme da i ova priča ugleda svetlost dana. Nadam se da ćete u njoj uživati i preporučiti je takođe svojim prijateljima koji vole da čitaju. Jedva čekam da čujem vaša mišljenja (kritike, pohvale, sve..)
Idemo u akciju!🖤
YOU ARE READING
Mesečevo proročanstvo
RomanceLukrecija je u svoj pakao bačena sa osam godina. Učena je da bolu mesta nema u životu. Gledala je razna mučenja, učila i podučavala ples oko šipke, gledala kako se trguje organima i ljudima... Ali u tom mestu je prvi put zavolela iako je od ljubavi...