Lukrecija
Sedela sam ispred ogledala u svojoj sobi naga od pojasa ka gore.
Gledala sam u krvave zavoje na leđima i samo zamišljala kakve li su rane ispod.
Čekala sam da mi donesu kremu, nove zavoje i možda igle da me ušiju.
Ove, slobodno mogu reći, batine su me vratile na fabričko. Više mi niko nije prijatelj i više nikome nisam prijatelj. Od danas postoji samo puka potreba za spašavanjem.
Učiniću sve što mogu da se što bre izlečim i uzmem svoj život u svoje ruke.
- Napred. - odgovorila sam na ujednačeno kucanje na vratima.
U odrazu ogledala ugledala sam Adama kako polako ulazi u ruci noseći neku kesu.
Oboje smo ćutali. Ja sam ga i dalje gledala u odrazu ogledala, a on je nemo prilazio.
- Unakazili su te. - prvi je progovorio prateći niti zavoja koje su mi se prostirale po leđima.
- Unakažena sam ja odavno. - ovo je bio samo šlag na vrhu masivne torte.
- Doktor mi je rekao da ti ovu kremu nanesu na leđa i ponovo da ti sve zaviju. - izvadio je kremu iz kese kao i velike zavoje.
- I ti ćeš to da uradiš? - podigla sam obrvu i dalje se ne okretajući ka njemu.
- Ako mi dozvoliš. - klimnuo je glavom.
- Kada odlaziš?
- Ujutru. - stao je tik iza mene ruke mirno držeći pored tela.
- Možda je tako najbolje.
- Sve zavisi za koga. - slegnuo je ramenima.
- Za oboje. - prokomentarisala sam duboko dišući.
- Možda za tebe.
- Za oboje. - ponovila sam.
- Mogu li da ti namažem rane? - nije želeo da se nastavlja te je efikasno promenio temu.
- Ako te odbijem, šta će biti?
- Gaja će poslati nekog drugog, verovatno.
- Da li umeš?
- Trebam samo da ti namažem rane i zavijem ih. Kao i na tabanima, takođe.
- Nisam zamišljala da ćemo ovako provesti naše poslednje veče.
- Ja sam mislio da se posle one noći više nećemo videti. - nežno je spustio ruku na deo gde mi je vezana gaza te ju je odvezao.
Nežno je skidao zavoje trudeći se da mi ne vuče kožu koja je zbog krvi ostala zalepljena na njih.
- Neću reći da mi je žao što sam spavala sa Demidom. - naglasila sam.
- Isključivo iz razloga što si mi servirao predstavu koju si na kraju rasturio pre spektakularnog finala. - dodala sam.
Gledao me je pravo u oči u ogledalu dok je nežno sve odvijao.
- Ali mi nije svejedno što smo uništili naš odnos. - i ovo sam dodala te sam naglo izvila leđa ka napred jer me je zabolelo.
- Ni meni nije svejedno. - samo to je imao da kaže dok je bacao krvave zavoje na pod pored nogu.
- Jer te volim. - dodao je tiho dok je čučao nežno mi nanoseći kremu na leđa.
Stresla sam se od ovog priznanja koje je došlo kao strelica u balon.
Progutala sam knedlu u grlu dok sam zahtevala od njega da podigne pogled ka meni intezivno ga gledajući i dalje u ogledalu.
YOU ARE READING
Mesečevo proročanstvo
RomanceLukrecija je u svoj pakao bačena sa osam godina. Učena je da bolu mesta nema u životu. Gledala je razna mučenja, učila i podučavala ples oko šipke, gledala kako se trguje organima i ljudima... Ali u tom mestu je prvi put zavolela iako je od ljubavi...