9.Deo

341 32 2
                                    

Lukrecija

Malo posle Arasove naredbe da se Edesino srce, kao i bubrezi i jetra prodaju za neku basnoslovnu cenu, desio se icident u nekom klubu, za koji sam čula da će koštati Arasa dobar novac.

On je, zajedno sa svojim vernim psima, otišao iz Grčke pre tačno dva sata i po Gajinim rečima neće se vraćati sigurno par dana.

A to sve znači da imam celu vilu samo za sebe. Mogu da šetam i sa i bez odeće, da budem budna do kada hoću, a i na posao da kasnim jer Gaji ja nisam toliko bitna koliko devojke koje su se opustile kada su čule da je Aras iznenada otišao iz zemlje.

Planirala sam da blokiram dugme koje vodi do vile, al to nisam uradila jer sam se nadala da će Adam nekim slučajem banuti i iznenaditi me.

Posle skoro mesečak dana ponovo sam sela na terasu spremna da vidim šta će mi kugla reći.

Ne mogu da se susrećem sa svim nedaćama, a da ranije za njih nisam saznala.

Lagano sam spustila ruke na kuglu te sam duboko udahnula skupljajući samo pozitivnu energiju. Mesečina je počela da struji kroz kuglu te sam samo čekala tren da mi se pokažu prvi znaci.

Prvo što se pojavilo bila je krv koja je označavala smrt.

Onda sam videla sebe u Arasovoj kancelariji i skroz sam se zbunila. Tamo idem samo na neki raport.

A onda to znači da ću debelo nešto zeznuti i ni malo se tome ne veselim.

Onda figure dvojice muškaraca su preletele preko kugle ali ništa jasno i to mi je zasmetalo.

Potom se pojavio list papira na kome je pisalo "veritas" odnosno "istina" na latinskom.

- Daj mi nešto konkretnije! - zavapila sam zabacujući glavu unazad.

Kada je krenula da se formira cela slika nekog muškarca, mesečina je nestala i kugla me je izdala.

- A u vražju mater. - besno sam prosiktala bacajući iznervirano noge na dve stolice, tako ih šireći.

- Zapanjujuće. - dobro poznati glas je progovorio iza mene, te sam se brzo okrenula skenirajući ga iznenađenim pogledom.

- Došao sam da gledamo film, al naprosto obožavam kada me dočekaš gola. - opčinjeno mi je preleteo pogledom preko tela zaustavljajući pogled na mojim grudima.

- Adame, otkud ti ovde? - uzdahnula sam, dohvatila mantil, te sam ga obukla i ustala sa stolice.

Prostenjao je kao malo dete kome je majka uzela lizalicu jer prvo treba da ruča.

- Arasa nema, Gaja je rekla da možemo da idemo kući, pa sam ja došao. - lagano mi se približavao.

- Kako je prošlo gledanje vađenja Edesinih organa? - upitala sam ubivši svu romantiku koja se naslućivala u vazduhu.

Prevrnuo je očima dok je pružao ruku hvatajući me za mašnicu koju sam napravila na mantilu.

Privukao me je bliže sebi te mi je spustio ruke na lice.

- Verujem da bi ti se dopalo. - izazivački je podigao obrvu, a ja sam se samo podsmehnula.

- Onda mi je drago da je bar neko uživao kada ja nisam mogla. - slegnula sam ramenima.

- Bilo te je strah da ostaneš do kraja. - to je bila konstatacija koja me je iznervirala.

- Volela si je Lu i zato sam svestan razloga zašto si odmah isparila iz sobe kada si joj sunula istinu u lice. - lagano mi je pomerao pramen kose s lica zakačinjući mi ga iza uha.

Mesečevo proročanstvoWhere stories live. Discover now