Lukrecija
Sedim u dnevnom boravku i čitam poruku koja mi je stigla od Nikosa pre par minuta.
"Lukrecija, ništa nije dobro." - tako je glasila prva rečenica mog ortaka u nevolji.
"Spakuj stvari za beg, nek ti uvek budu pri ruci. Šaljem svoje jedinice da budu uz vas jer se ogromno sranje sprema. Ne paniči i prenesi moju poruku Gaji. Ja ću doći za neki dan. Do tada, drži sve pod kontrolom. Tebi jedinoj verujem tamo."
I ja sad sedim i razmišljam da li je moguće da će me pored sto sranja, ubiti tuđe sranje...I ja ću biti malo glavna? Volim to.
- Pa Lukrecija, ako je došao čas da te nema, nek te makar nema mirne duše. - ustala sam sa kreveta te sam se uputila ka liftu.
Ovaj put ću ja biti glasnik lepih vesti za Gaju.
Silazim odmah na prvi sprat ispod vile i tu je nalazim. Za divno čudo nisam morala da tumaram tamo-amo.
- Gajo! - povičem njeno ime u želji da je zaustavim jer se negde uputila ali i sama zastanem kada vidim Adama kako izlazi iz jedne prostorije.
- Lukrecija? - oboje se okreću ka meni, a ja skamenjena.
Šta će on ovde?
- Donosim ti vesti od Nikosa. - obraćam se Gaji dok Adama pozdravim klimanjem glave.
- Ti mi donosiš vesti? - bila je zbunjena ali je ipak išla nogu pred nogu ka meni.
Adam takođe.
- Ja. - klimnem glavom te joj pružim telefon da bi pročitala poruku.
Ne želim da pomisli da sam išta slagala.
- Magarac sa cvetom u dupetu? - Gaja se momentalno zbuni na ime korisnika koji šalje poruku.
- Nikos. - objasnim.
To što je sada okej ne znači da je pre bio. Zato je magarac, a cvet je njegova druga strana.
- Kako misli samo tebi veruje? Ja sam ga odgajila! - mrzovoljna starica.
- Od svega to ti je najbitnije? - istrgla sam joj telefon iz ruke nevoljno puktajući.
- Obavesti devojke da budu oprezne. Spakujte stvari. Čekamo ostala naređenja i to je to. - izdiktiram.
- I Gajo. Ono šibanje...Nije ti trebalo. - nisam ga zaboravila, niti ću.
- Zaslužila si ga Lu. - starica odmahne glavom, a ja se nasmejem.
- Znam da jesam ali zamisli da je Aras za to saznao... - dobro ona zna šta bi bilo.
- Nisi mu rekla. - bila je samouverena.
- Ali mogu Nikosu. - namignula sam.
- Kakve on veze ima? Baš njega... - zaustavila sam je u pola rečenice.
- Briga ga je. Srušio bi ti ovo na glavu da zna šta si mi uradila. Veruj mi. - okrenula sam se u nameri da uđem u lift.
- I njega vrtiš oko malog prsta sada? - ali me je njen komentar ostavio u mestu.
- Šta hoćeš da kažeš? - okrenula sam se ka njoj ledenog pogleda.
- Hoću da kažem da ne znači da je svaki čovek sa kojim spavaš spreman da sruši svet za tebe. - odbrusi mi nadmeno, a ja se nasmejem.
- Nemoj da te boli što nijedan čovek sa kojim si ti spavala nije bio spreman da sruši svet zbog tebe.
- Lukrecija pazi na reči. Neću ih tolerisati. - zapretila mi je.
ESTÁS LEYENDO
Mesečevo proročanstvo
RomanceLukrecija je u svoj pakao bačena sa osam godina. Učena je da bolu mesta nema u životu. Gledala je razna mučenja, učila i podučavala ples oko šipke, gledala kako se trguje organima i ljudima... Ali u tom mestu je prvi put zavolela iako je od ljubavi...