Lukrecija
- Ovu priliku ću iskoristiti da vam ozbiljno skrenem pažnju na odnos na radu. Kada radite, radite, bez izmotavanja i vaćarenja sa drugim zaposlenima. - Gaja je ozbiljnim pogledom prešla preko svake devojke ponaosob u prostoriji.
- Jadna Lejla... - jedna od devojaka je naglas prokomentarisala, a ostale su se složile.
- Ona nek vam bude za nauk. Gospodin Hala neće dolerisati vaše ispade. Ovde ste da zarađujete novac!
- Gaja, iskreno... - Edesa je podigla ruku te je Gaja skrenula pogled ka njoj.
Gaja ima nas par koje smatra, da kažem, svojim miljenicima i to jasno pokazuje. Jedna od njih je Edesa. Dve godine je duže u ovim vodama od mene i zaista smo se baš sprijateljile. Mogu je slobodno nazvati svojom drugaricom.
- Pola od nas bi odavde dalo oba bubrega za jednu noć sa Nelsonom. A ko se ne slaže sa mnom, laže. - u...
Iskreno nisam znala da je Adam toliko poželjan tip u ovom društvu. Dobro, lažem. On je najseksi tip iz celog obezbeđenja. A kako stari, sve je lepši i lepši.
- Pa daćete. Vrlo brzo i lako ako budete sledile Lilin primer. - Gaja se nasmejala dok je spustala papire na sto.
- A nama nije zabranjeno sastajanje sa muškim delom osoblja van radnog vremena? - ovu devojku prvi put vidim.
- Vaše radno vreme počinje rano i završava se kasno. Ako zaista mislite da možete sve da postignete onda je odgovor ne, nije vam zabranjeno. - smireno joj je odgovorila.
- Tebe briga, diškaš. - Edesa mi je namignula, a ja sam se nasmejala.
- Imam više vremena za biranje. - uzvratila sam joj tiho.
- Sutra vas čeka pregled kod ginekologa. Dolaziću da vas pozovem svaku posebno, a vi već od osam budite čiste i spremne.
- Je l doktor ili doktorka? - jedna od devojaka se našalila, a Gaja je odmahnula glavom.
- Doktorka. - mislim da im je ovim srušila sve nade.
Posle još malo pridikovanja rekla nam je da smo slobodne i sve devojke su se uputile u svoje sobe sem mene.
- Imam pitanje. - stala sam pored njenog stola dok me je ona onako umilno gledala.
- Šta nije u redu?
- Želela bih da stavim spiralu. - odlučno sam rekla te sam je ostavila zbunjenu na sekund.
- Da li je neko to od tebe zahtevao? - odmah joj je preko lica preletela maska zaštitnika koja me je uvek uveseljavala.
- Ne, naprotiv, to je moja želja. - veći je užitak bez zaštite.
- Da, dosta mi je više da te kljukam sa tabletama za dan posle. Sutra ću doći po tebe, kada devojke završe s pregledom, pa vidi sve sa doktorkom.
- Hvala ti. - klimnula sam glavom te sam krenula ka vratima.
- Nelsonu će pasti glava omakne li vam se još koji put. - Gajina konstatacija me je zamrznula u mestu.
- Odakle tebi za... - brzo sam se okrenula ka njoj, a ona se najopuštenije smeškala.
- Imam ja previše godina da bih bila slepa za nešto. Pazite se. Neću nikome ništa reći, a ti pazi da ti oči ne cakle kada se on spomene.
- Nisu mi caklile! - umalo sam ciknula.
- Onda mi se učinilo. Laku noć Lu. - ovim je naš razgovor bio završen.
- Laku noć Gaja. - uzdahnula sam te sam izašla iz prostorije.
Ako ona zna, onda je još neko posumnjao, a ja ne želim da se zna ko mi se valja po krevetu!
YOU ARE READING
Mesečevo proročanstvo
RomanceLukrecija je u svoj pakao bačena sa osam godina. Učena je da bolu mesta nema u životu. Gledala je razna mučenja, učila i podučavala ples oko šipke, gledala kako se trguje organima i ljudima... Ali u tom mestu je prvi put zavolela iako je od ljubavi...