Gülben Ergen - Ciğerparem
Gülben Ergen - Sen
Bengü - Sözünde durmadın
...
Oy ve yorum atarsanız mutlu olurum
...6 Hafta sonra
Kafasına mirza'nın su döktüğü günden sonra hiç görmemiştim kerem'i bu da beni rahatlatmaya yetiyordu. Onu görmek bana iyi gelmiyordu çünkü.
"Ha orada ne düşüneysun gel yardım et da"
Mirza'nın sitemli sesiyle oflayarak yanına gittim. Alt tarafı tatlı yapıyordu bunun için bir itfaiyeyi çağırmadığı kalmıştı.
"Alt tarafı tatlı yapaysın ne çok riv riv ettun"
Evet kendi deyişine göre yüz göbektir Trabzonlu olan arkadaşım bana da şive öğretmişti ve itiraf etmeliyim ki aşırı sarıyor. Haftalardır Mirza ile takılıyordum ve bunun şüphesiz en mükemmel yönü onun karadeniz esintisiydi. İnanılmaz bir samimiyeti vardı.
Ben tatlının şerbetini karıştırırken o da kendi kendine bilmediğim bir karadeniz türküsü mırıldanıyordu.
"Nilay arkadaşım mesaj attı aşağıya bırakmış fırını koş al gel"
Evet bana fırın almıştı. Çünkü yine onun deyişine göre fırınsız ev ev değildi. El mahkum fırını almaya gittim yoksa asla susmazdı.
Kapımı açar açmaz gözlerim karşı daireye kaymıştı. Ne kadar Mirza ile bu evin altını üstüne getirip saçmalayıp bu evdeki kötü anıları unutsam da o dairenin kapısını görür görmez gözlerim doluyordu. Elimde değil.
Ben bön bön kapıyı izlerken kerem'in kapısı açılmıştı. Evet yanlış okumadınız kerem'in kapısı açılmıştı. Haftalardır açılmayan kapısı açılmıştı.
Yüzüne bakmamaya çalışarak merdivenlere yöneldim. Herhalde onunla aynı asansöre binmeyecektim.
"Yemem seni korkma"
Dalga geçiyordu birde. Duymamazlıktan gelerek aşağı koşarken ardımdan öfkeli sesi geliyordu.
"Düşeceksin"
Çok ağır tökezlediğim olmuştu senin yüzünden ama beni tanısan kolay kolay düşmeyeceğimi bilirdin.
Aşağı indiğimde nefes nefeseydim. Sinirden nasıl koştuğumu anlayabilirsiniz.
Sitenin kapısının önüne bırakılan fırını kucaklarken kerem'in de yerdeki bir kutuyu almasıyla kaşlarım çatılmıştı. Bugün hayat bana iyi oynuyordu he.
Kucağımda duran kutunun ağırlığıyla boğuşurken el mahkum asansör düğmesine dokunmuş bulundum. Hemen ardından asansöre giren kerem yüzünden pişman olsam da inemedim tabi.
"Senin gurur da ağırlık taşıyana kadarmış"
Sinir krizi geçirmeme ramak kalmıştı ama yine de efendilik çizgimden çıkmamak adına sakin kalıp cevap vermedim.
Asansör kapısı açılırken kendimi bir an önce dışarı fırlatmak zorunda kalmıştım yoksa sinir krizi geçirecektim.
"Çek koca kutunu"
Aldığım ikazı umursamayıp dışarı çıkmaya çalıştım ama bakın sadece çalıştım çünkü kerem beyler de çıkmaya çalıştığı için onun koca kutusu sebebiyle çıkamıyordum. Bence benim kutum küçüktü.
"Sen çek kutunu senin kutun daha büyük"
"Uydurma Allah aşkına"
Asla gerim atmıyordu. Bende atmazdım tabi kutum düşmese. Onun yüzünden kutum düşmüştü.
Onun yüzünden hayatım mahvolmuştu. Onun yüzünden bir daha kimseyi sevemeyecek ve insanlar benden bıkmasın diye içimdeki çocuğu saklamak zorunda kalacaktım.
Onun yüzünden ben aşktan nefret ediyordum aynı zamanda da deli gibi âşıktım hâlâ hâlâ hâlâ.
Hayatım da kutum gibi onun yüzünden kırılmıştı.
"Nilay iyi misin"
Kerem'in sorusuyla öfkeyle yere oturup daha çok ağlamaya başladım. Ben o gün o kutuya değil bir daha aşk hikayesi duyduğumda gülümseyemeyecek olmama ağladım. Ben o gün kerem yüzünden hayatımda hiç olmadığı kadar ağladım.
"Nilay korkuyorum iyi misin"
"Gerçekten çok korkuyorum"
"Nilay yapma bunu işte "
"Cevap ver korkuyorum"
"Nilay nefes alabiliyor musun"
"Nilay'ım birşey söyle"
"Nilay nefes al"
Bilincimi kaybetmeden önce duyduğum sesler hatırımda koca bir acı bırakmıştı.
Geri herşey onun âşık halleri kadar silikti.
...Yazardan
Hâlâ bilinci açık olmayan kadının ellerini tutupla tutmamak arası bir arafta çaresizce mırıldandı.
"Ben peter pan olamayacak kadar kötü bir adamım affet beni"
İçinde pişmanlığın öfkenin arasından sıyrılarak canını yakan duyguyla kısık sesle mırıldandı kerem.
"Hâlâ çok aşığım"
...
Çakma Potter quiz
Kerem ve nilay'ın ilk kavgalarının nedeni?
Kerem ve Nilay nerede tanıştı?
Nilay'ın, Kerem'e ilk hediyesi?
Nilay'ın en sevdiği film?
Nilay'ın İstanbulda ki ilk arkadaşı?
Kerem'in, nilay'a ilk hediyesi?
...Bugün yoğun olduğu için biraz gecikti özür dilerim
Umarım bölümü beğenmişsinizdir
Bays balımsular💍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBelkide yıllardır beklediğim peter pan sensindir çakma potter:) Nilayın Peter Panı bulma hikayesini okuyacağız :)