Kaldı 8-Savaşım kendimle
...
1 ay sonra
Elindeki saksıları oyun oynar gibi taşıyan alp'in kafasına sinirle vurup ofladım.
"Ya ruh hastası mısın çocuk düzgün taşı şunları kırma"
Dediğimi umursamak bir yana dursun duymamıştı bile. Onunla daha fazla uğraşmadan elimdeki saksılara yöneldim.
"Keşke kerem'in götüne orangutan girse amin amin"
Alp yine saçmalamaya başladığı anda attığım bakışlardan korkmuş ve susmuştu.
Kerem'den nefret ediyordu ve bunu her haliyle fazlası ile belli ediyordu.
Bayıldığım günden sonra hiç görmemiştim. Unutmamıştım ama o gün o kadar çok gözyaşı dökmüştüm ki o günden sonra kerem ismi bana sadece o günü hatırlatacak bir acı gibi geliyordu. Aşk artık uzak bir ihtimaldi. Ben dostluğumuzu özlüyordum. Malum sevgililiği başaramamıştık.
Alp mükemmel biriydi ama yine de aklım kerem'e gittiğinde bari arkadaş kalsaydık demiyor değildim. Özlüyordum biliyordum ama işte nafile. Ne gelen vardı me giden.
"Nilay o kadar sıkıcısın ki keşke ölsen"
Alp'e gözlerimi devirip saksılara döndüm. Alp'in atölyesi için çiçek dikiyordum yorgun argın ama beyefendi yine de mutlu olmuyordu. Çünkü Mirza alp mutlu olursa ölürdü evet.
Yanımda hissettiğim hareketlilikle elimi bıkkınca uzatıp çıkıştım.
"Alp oyalama beni saksıyı ver"
Ses vermiyordu. Beni deli etmeye çalışıyordu koca eşek.
Öfkeyle ayağa kalkınca gördüğüm manzara sertçe yutkunmama sebep olmuştu.
Bakışlarında aylar öncesinde ağaç evde uyuduğumuz o geceden bir şey vardı. Karşımda eski kerem vardı.
Belime dolanan kolları şok içerisinde tepkisiz izledim.
"Özür dilerim bıdığım"
Karşımda eski kerem vardı ama ben eski Nilay değildim.
Sonunu düşünmeden attığım tokadın sesi kalbime acı bir siren sesi nakış nakış işlerken aylardır olduğundan daha kısık çıktı sesim. Yokalmak istiyormuşumcasına ezikçe.
"Defol git"
...Okul başladığı için gerçekten yoğun oluyorum ve hatırlatan olmayınca da unutuyorum gerçekten çok çok özür dilerim bölüm atmadığım için
Sizi çok seviyorumBays balımsular
Daha fazla bölüm atmam sizin de okumanız dileği ile
İsterseniz bir başta okuyun malum yüzyıla bir bölüm atıyorum ya mdmdkdm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu
FanficBelkide yıllardır beklediğim peter pan sensindir çakma potter:) Nilayın Peter Panı bulma hikayesini okuyacağız :)