"Aşk adamı inletir"
Artık midemi bulandıracak kadar çok duyduğum şarkı sesiyle gözlerimi kapadım. Bir hafta boyunca aralıksız bir şekilde kapıma gelip bu şarkıyı açıyordu. Kapıyı açmasam bile sinir krizine giriyordum.
Dayanamayıp sertçe açtım kapıyı.
"Ne istiyorsun kerem yine"
Mahsun bakışları kucağında tuttuğu şekerlere doğru dönmüştü. Eliyle küçük bir çocuk gibi şeker kutusunu ellerimin arasına sıkıştırdı.
"Ben seni çok özledim sen de şekerlerimi"
Aslına bakarsanız hiç ama hiç özlememiştim hem de hiç.
"Şekerleri de seni de özlemedim"
Bakışları suçlu bir çocuk gibi ayakkabısına çevrildi.
"Ben seni kimseyi sevmediğim kadar sevdim, saçmaladım biliyorum ama hepsi aşktan"
"Biliyorum yüreğin beni ister o zaman bu biçare niye bekler"
Kerem cümlesini bitirir bitirmez barış'ın seçtiğine adım gibi emin olduğum bir şarkı çalmaya başladı. İçeri girmek ve ikisini de dövmek arasında kaldığım süreçte kerem'in elimi tuttuğunu farkedip irkilerek geri çekildim.
"Bu hikaye bitti Kerem, söyleyenecek herşey söylendi"
...
2 Gün sonra
Bavulu açarken dolan gözlerimi elimin tersiyle silerek koltuğa oturdum. Mirza'nın ısrarlarıyla iki günlük bir tatile çıkmıştım. Deli herif beni kendimi öldürürüm diye tehdit ederek Bursa'ya postalamıştı bildiğiniz.
Kapının kırılacak gibi açılmasıyla irkilerek koltuğa daha çok sindim. Kapı çalmaya devam ettikçe artan sinirimle ayağa kalktım.
Öfkeyle açtığım kapıda dikilen kerem ve kucağındaki pembe battaniyeyle tüm öfkem geçmiş yerini şaşkınlık almıştı.
"Üşüme diye"
...
Biliyorum ihmal ettim sizi ama gerçekten okul ve o kul🥺 çok yoruyor
40 k olmuşuz dünyanın en güzel hissi sanırım teşekkür ederim hepinize ayrı ayrı
Nilay öpücüğüyle hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBelkide yıllardır beklediğim peter pan sensindir çakma potter:) Nilayın Peter Panı bulma hikayesini okuyacağız :)