Okan Hocam Bey?

1.1K 68 9
                                    

Berkay - İnanırım

Bengü - Kocaman öpüyorum

Seda Sayan - Geceler

Ebru Gündeş - Çabuk unutma

Gülşen - Sarışınım

...

Sertçe yutkunup önce şaşkın kerem'e sonra kapıda ikimizdende şaşkın olan okan hocaya baktım.

"Okan hocam bey?"

Saçma çıkışım yüzünden aniden gelen kafamı duvara vurma isteğini yok sayarak derin bir nefes alıp sempatik gülümsemelerimden birini sundum okan hocaya.

"Yunus aradı da biz hastanedeyiz dedi geçmiş olsun keremcim geçmiş olsun Nilaycım"

Kerem şaşkınlığı üzerinden atıp gülümsemeye çalıştı.

"Sağolun hocam buyrun oturun"

Keremdeki rahatlıkta hay maşallah yani. Sanki adam kapımızı çalıp evimize geldi. Adam bizi bastı ulan

Şimdiki zaman gençleri neler yapıyor kerem saçını öpmüş çok mu diye susturmaya çalıştı iç sesim aptal aptal utanan beynimi.

Tamam sene sonu birbirine en çok bağlı takım ödülü vereceğiz galatasaraya ama yani bu kadarı fazla hocam.

Bir kere maske takmış icardi aşırı korkunç bir görüntüydü kesinlikle yaşanmamış olmasını dilerdim. Allahım bünyeme sabır takviyesi lütfen. Aklıma geldikçe kötü oluyorum. Mal Yunus yüzünden kos koca okan hocaya madara olmadığımız kalmıştı. Tamam ben sivassporlu olabilirim giren çıkan birşey olmayabilir ama kerem bu durumdan pek hoş bir psikolojiyle çıkmayabilir. Ya okan hoca bizi bastı!

Gülümseye çalışarak kerem'in koluna sarıldım çaktırmadan. Adama rezil olmuştuk iyi mi utanıyorum lan.

"Nilay canım sakin ol"

Canım ne lan en sevmediğim laf.

"Neyse ziyaretin kısası makbuldür çocuklar size yeniden geçmiş olsun ben gideyim artık"

Bu ne saçma perhiz ne tatsız lahana turşuydu lan. Ulan okan hocam bey ulan.

"Hocam kalsaydınız"

Nereye kalıyor lan kerem. Yüzü kırmızı olmuş utanmaktan hocam kalın diyor. Allahım sabır lütfen.

...

"Kerem Aktürkoğlu bir efsane doğu. Yerli messi valla. Kerem Potter salla. İki kez gol kralı biz koyarız kuralı. Ardaya laf edemem,kardeşimdir alayı. Geçen sene on üç gol, onbir asist stary boy"

Kerem bir eliyle ağzımı kapatıp diğer eliyle yunus'un kafasına vurdu. Hastaneden çıktığımızdan beri asla sıkılmadan aynı şarkıyı Yunusla sokakta bağıra bağıra söylediğimiz için bıkmıştı doğal olarak.

Okan hocanın gelişi beni inanılmaz gerdiği için yunuscumla stres atıyorduk. Onu da kerem germişti.

"Yunus lütfen sevgilime yaklaşma dayak yiyeceksin en sonunda zaten Nilay sapıtmaya meyilli birde sen olunca iyice cozutuyor"

Hiç yalan söyleyemeyeceğim Yunusla birlikte çekilmiyorduk gerçekten.

Yunus sorun çıkarmadan ve beni daha fazla yormadan tüm takımı sorunsuz evine yolladığı için barışmış bulunuyorduk kendisiyle. Keremin endişelenmesi gereken konular vardı gerçekten.

"Kerem karıtürkoğlu bile aşık olmuş lan oha hayat"

Yunus'un imasıyla kendimi sokağın ortasına atıp gülerken buldum. Kusura bakılmasın ama gerçekten komikti. Yunus'a doktor olayını söylediğimden beri kerem'e böyle hitap ediyordu ben her defasında güldüğüm için ikimizde azar yiyorduk. Ama tekrar ediyorum komikti.

"Nilay sinirleniyorum ama uyma şu yunus'a dedikçe ikiz oldunuz çıktınız"

Omuz silkip ayağa kalktım ama gülmem gram eksilmemişti.

"Nilay şimdi küsmek üzereyim ama ha"

Kerem'in sitemiyle kıyamayıp saçlarına ufak bir öpücük kondurdum.

"Küsme tamam"

"Öpüşmeyin lan ulu orta ayıp denen bir şey var"

Yunus yalandan bir kızgınlıkla bağırınca kerem artık çileden çıkmıştı.

"Gel lan buraya"

Allahtan etrafta insan yoktu. Yunus'u kovalayan kerem pek iyi bir imaj olmazdı çünkü.

"Nilay aval aval bakma güzelim sende gel yanıma"

Ben çocuk değilim biri kerem'i ayıktırsın lan.

Oflayıp uzattığı elini tuttum.

"Kerem çocuk muyum istersen lunaparka da götür tam olsun"

Mızmızlanmamla gözlerimi iyice açıp masumca gülümsedim.

"Kerem lunaparka gidelim mi"

Yüzüme ciddi misin bakışları atmasını beklerken kahkaha atıp yanağıma ufak bir öpücük kondurdu.

"Gidelim tamam"

Allahım affet ama bu adam senin vip kulun falan mı bu nasıl gülmek. Allahım affet ama bu nasıl insan. Bir insan neden böyle güzel güler.

Boş sokağa ve ileride telefonla uğraşan Yunus'a bakıp hızlıca kerem'in dudağının kenarını öpüp geri çekildim. Gülüşünü öptüm işte.

"Utandım kızım"

Biliyordum. Herşey çok yeniydi. Anlık gaza gelip bir fazla yakınlık olsada aramızda ikimizde çekingen insanlardık. Yeni yeni birşeyleri idrak ediyorduk.

"Neyse diğerlerini de arayalım hep beraber gidelim zaten instagramdan öğrendiler ayıp oldu onlara da"

Bak işte haklıydı sevgilim. Lan bir dakika kerem benim sevgilim. Allahım içimde tekrar edince çok tuhaf geldi.

...

"Kerem aşkım mal gibi bakma vasiyetimi yazsana"

Kerem göz kırpıştırıp ne saçmaladığıma baktı bir süre

"Aşkım dedin bana"

"Ya mal mısın yazsana vasiyetimi, aşkım dedin diyor ya ölücez zibidinin derde bak aşkım demeyip ne diycem ahiretliğim falan diycem herhalde"

Kahkahalarla bizi izleyen Yusuf ve barış'a kolumdaki pahalı saati düşünmeden atıp ağlamama kaldığım yerden devam ettim.

Harika bir lunapark sefası oluyordu gerçekten!

Allahım sabır lütfen!

...

Kızlar olaylar hızlı gelişiyor biraz sıkılmayın diye yapıyorum umarım seviyorsunuzdur

Sorusu söyleyeceği isteği olan?

Satır arası yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmezseniz sevinirim🥧

Bays balımsular💋

🥧 Bu emojiyi kerem ve Nilay çiftinin emojisi ilan ediyorum aşırı onların vibenı veriyor ya

Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin