Gözlerimi kapatıp kerem'in eline sarıldım sıkıca. Ortamdaki kimse durumu anlamamıştı salak konumuna düşmüştüm.
"Galiba sen sivasspordan gittiğin için küsmüş sana Nilay"
Kerem'in baba gibi çıkan şefkatli sesiyle gözlerimi açıp burnumu çektim masumca.
"Ben günlerce dua ettim sen gitme diye ama noldu gittin"
Yunus araya girdi bu kez.
"Niloş fanatik Sivassporlu da atakancım o yüzden küsmüş sana galiba"
Yavaş yavaş dolmaya başlayan gözlerimi ellerime kapatıp sessizce devam ettim.
"Ben sana hayrandım ne kadar ağladım biliyor musun gitme diye pisliksin sen ama gittin"
Ne cesaret böyle konuştuğumu bilmiyorum ama Atakan kanayan yaramdı. Ciddi anlamda çok ağlamıştım gittiğinde. Atakan yatağıma doğru eğilip baş selamı verdi.
"Geçmiş olsun öncelikle"
Omuz silkip kerem'in masaya bıraktığı şekerlerden birini ağzıma attım. Şımarıklığım üzerimdeydi yine maşallah.
"Nilay birtanem ayıp oldu sanki özür mü dilesen atakandan"
Kerem'in kulağıma fısıldamasıyla yaptığım hatâyı fark edip sertçe yutkundum. Gerçekten ayıp etmiştim.
"Özür dilerim atakan bir anda duygularım şey oldu o yüzden sert çıktım"
Özür dilemeyi öğrenmem gerek acilen...
Kerem elleriyle saçımın önünü tararken bir yandan da gülmemek için yoğun bir çaba gösteriyordu. En sonunda kimse kendini tutamamıştı hastane odası sirk yerine dönmüştü bildiğiniz.
"Tamam özrünü şey ettim imzalı forma vereyim anlaşalım"
Herkes kahkahalarla gülerken ellerimi göğsümde birleştirip küskün bakışlar attım.
"Gülmeyi keser misiniz. Ayrıca bende imzalı forman var zaten hemde sivassporlu"
...
Kısa oldu sory ama ne bileyim yazamadım işte inşallah daha sonrasına diyelim
Bays balımsular💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBelkide yıllardır beklediğim peter pan sensindir çakma potter:) Nilayın Peter Panı bulma hikayesini okuyacağız :)