Zorba Olma İnsan Ol

653 53 4
                                    

Gökçe Türk - Bayram

...

Çalan zil yüzünden oflayarak mecburen ayağa kalktım. İşin açığı hiç ama hiç yataktan kalkmak istemiyordum. Kerem'e gıcıklık olsun diye hababam ver ettiğim içkilerin acısı çıkıyordu.

Tek gözümü açıp kapı eşiğinde elinde simitle bana bakan kerem'i süzdüm baştan aşağı. Büyük ihtimalle antrenmana gidecekti.

"Bunu ye beş dakika içinde hazırlan, sen okula bende antrenmana. Hadi hadi bakma öyle, ben mi dedim iç diye, zaten sinirliyim hâlâ"

Gözlerimin ikisini de kapayıp kendimi sertçe yere attım.

"Uykum var okul istemiyorum, ayrıca bana emir verme ve hepsinden önemlisi sana hâlâ küsüm"

Şaka yapmıyordum gerçekten çok uykum vardı ve evet kerem'e hâlâ küstüm.

Kollarımın çekilmesiyle gözlerimi açmadan kerem'e vurup kalkmamak adına direndim.

"Zorba olma insan ol lütfen ve beni çekme uykum var diyorum"

Tepkisine bakmak için gözlerimi açınca karşımda oturmasıyla bir tık şaşırmıştım.

"Sen kalkmazsan bende kalkmam ve Okan hoca beni azarlar"

Bu çocuk gerçekten zekiydi yada ben uykulu olduğum için bu yeterince acı bir tehdit olarak gelmişti kulağıma. Hızlıca ayağa kalkıp odama koştum. Ne kadar küs olursam olayım hocasıyla arası bozulsun istemezdim.

Üzerime alakasız şeyler geçirip uykulu gözlerle kerem'e baktım.

"Yürü hadi zorba adam"

...

Arabanın durmasıyla gözlerimi açıp kerem'e baktım. Rengarenk evlerin olduğu bir mahallenin ortasında durmuştuk. Takdir ediliyorsanız okul değildi burası.

"Okul değil burası"

Ellerini direksiyondan çekip geriye yaslandı.

"Seni kaçırmış olabilirim affedene kadar buradayız"

Gülümsememi saklayarak sordum

"Yalvaracak mısın affetmezsem mesela ne yapacaksın"

Cebinden çıkardığı sivasspor formasını dizlerime bırakıp gülümsedi

"Vallahi herşeyi yaparım, yapılır yani ne gerekiyorsa affette sen"

Lan rıza çalımbay imzası var formada. Gerçekten herşeyi yapardı galiba.

...

Diğer bölüm sezon finali yapıp bir aylığına başka bir kitabıma çalışmaya geçeceğim haberdar edeyim dedim.

Yakında yayınlayacağım kitabı da ilgilenen olursa buradan duyururum

Ve son olarak galiba şuan 22 k olduk okuyan yorum yapan oy atan herkese çok teşekkür ederim nicelerine.

Bays balımsular🥧

Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin