Konu Sen Değilsin-Başa Sar
...
Hastaneden çıktığımızdan beri benimle dalga geçen Yunus'un omzuna vurdum sinirle.
"Sus allahın cezası sus"
Elini havaya kaldırıp duyuru yapıyor gibi bağırdı.
"Kayinçoya şiddete hayır"
"Sen benim nerden kayinçom oluyorsun lan?"
Sorduğum soruyla Yunus düşünürken kenarda salata yapan yusuf atladı bu defa.
"Kayinço ne demek bilmiyordur bile o yenge boşver sen"
Kerem tek kaşını kaldırıp Yusuf'u süzdü gülerek.
"Sen biliyorsun galiba açıkla Yusufum"
Yusuf omuz silkip salataya devam ederken bende oturduğum koltuktan kalkıp kerem'in karşısında duran sandalyeye oturdum.
"Futbolcuların tek bildiği şey futbol gerçekten baksanıza bir yemeği saatlerdir yapamadınız"
Yalandan sinirle kaşlarını çattı sarı çocuğum.
"Siz biliyorsanız alalım sizi Nilay hanım tezgaha"
Omuz silkip başımı ellerimin arasına alarak kerem'i izlemeye devam ettim.
Hastaneden çıkarken atakan, burçak ve Tayyip akşam yemeğe bana gelsin diye çok ısrar etmiştim. Ben yemek yapamadığım için de kerem, Yunus ve yusuf'u alıp yemeğe girişmişti ama kerem dışında kimse birşey yapamıyordu.
Kerem elindeki küçük domatesin birini yıkayıp ağzıma sokunca ne olduğumu şaşırmıştım.
"Ne yapıyorsun çocuk"
Bir tane de kendi ağzına atıp gülümsedi
"Ellerimle besliyorum seni işte"
Masadaki peçeteyi kafasına atıp ayağa kalktım sinirle.
"Dalga geçiyor birde ya"
Hastanede Tayyip burçak'a simit yedirirken elleriyle besliyor ne romantik demiştim unutmamış dalga geçiyordu şimdi de ya.
"Yenge kesinlikle kerem abi dünyanın en romantik insanı"
Yusuf'a ciddi misin bakışı atarken duyduğum başka sesle kafamı salona çevirdim
"Ekmek yoksa pizza yiyin aşkolar"
Bu adam gerçekten dünyaya fazlaydı. Yada sadece belkide delidir. Kerem ve yusuf,yunus'a deli misin bakışı atarken ben yunus'un yanına oturup ona eşlik ettim.
"Ekmek yoksa pizza yiyin aşkolar"
Kerem hızlıca elini yıkayıp yanıma koşarken yunus'un arkasına geçtim masumca.
"Kerem ya git yemeği yap biz Yunuscumla oynuyoruz"
Kerem hafifçe kolumdan çekip Yunus'a ters bakışlar attı.
"Çocuk Allah aşkına Nilay'ı kendine benzetme ya delirticen sevgilimi"
Yunus'a attığım kurtar beni bakışlarının ardından kerem'in koluna sarıldım
"Delirdim bile kerem ya"
Kerem al işte bakışları atıyordu Yunus'a.
"Neyse ne hadi yemek yapalım bıdığım"
Kerem'in cümlesiyle Yunus gözlerini kapayıp bağırdı telaşla.
"Ya aile var burda öpüşüp durmayın"
Kerem Yunus'un kafasına vururken ben gülerek izliyordum manzarayı.
"Öpücem ben seni"
Çalan zille kerem yere çöküp ağlamaklı sesiyle konuştu
"Siz hepiniz bana ayak bağısınız"
Ardından bana bakıp ekledi.
"Sen hariç sevgilim"
Kapıyı açmaya giderken kahkaha atıyordum. Şu ortamda ciddi kalmak mümkün değildi zaten.
...
Burçak gelince gaza gelip bende bir işin ucundan tutunca yemekleri hızlıca halletmiş ve güzel bir akşam yemeği yemiştik ama daha da güzeli Burçak'ın bana sunduğu teklifti.
Meraklı ve heyecanlı bir insandım her şeyi denemeyi severdim dolasıyla iki gözüm kapalı atlamıştım şimdi de kerem kendi evine geçmeden onu haberder edip mutluluğumu paylaşacaktım.
Beni merakla dinleyen kerem'in elini heyecanla tutup lafa girdim.
"Burçak bana model yüzün var denemek istersen arkadaşımın projesinde seni görmek isterim dedi, kerem inanabiliyor musun ben modellik yapacağım ya"
Düşündüğümün aksine kaşları çatılmıştı. Gergin bakıyordu.
"Ben istemiyorum Nilay bence senin için şuan uygun bir iş değil"
Ellerimi kırgınca çekerken dolu gözlerimle mırıldandım.
"Ne demek istemiyorum ben benimle sevinirsin sanmıştım"
...
O kadar zamandan sonra bu mu yani beklediğimiz bölüm dediyseniz özür dilerim ama bence o kadar da kötü değildi dkdkld
Bays balımsular💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu
FanficBelkide yıllardır beklediğim peter pan sensindir çakma potter:) Nilayın Peter Panı bulma hikayesini okuyacağız :)