Söze nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum özür ve veda cümleleri harbili şekilde bana göre değil. Bu dünya bu kurgu şımarık bir üniversite öğrencisinin olgunlaşma hikayesiydi ,bence Nilay yaralı küçük bir kız değil artık yani başardık. Bu kurguya çok şey borçlu olduğumu biliyorum ona rağmen uzaklaştım kaçtım bazen haber bile vermedim Nilay'a ve size bir özür borcum var. Kerem erkek diye ona gerek olmadığını düşündüm. Öyle dramatik cümleler olmadan size kısaca veda edeceğim.
Finali kafamda zaten oturtmuştum sadece hayatım çok karıştığı için finali yazacak cesareti kendimde bulamamıştım neyse efendim güç bela kendimi toparlayınca da kendi içimde biraz daha devam ettirme kararı aldım bir iki bölümde yazdım zaten ardından ama olmadı işte. Dökme suyla değirmen dönmedi.
Sığındığım bu evren bile mutluluğu getiremedi.
Gençlik hatası iki adam yüzünden hayal dünyanızdan bir çift çaldığım için hepinizden özür dilerim. Keşke her şey farklı olsaydı ve ben bu çifti hakettiği şekilde yazsaydım.
Finali kendimi iyi hissettiğimde ellerim gerçekten tuttuğunda yayınlayacağım. Ve finalde gerçekten bir sürpriz yapacağım evli mutlu şeklinden değil ama harbisinden bir sürpriz. Bu kadarını hak ettiniz.
Hepinize koca gülümsemeler borçluyum. Çok çok sevgi ve özlem.
Son olarak umarım hayatınızın hiçbir evresinde kendinizden kaçacak kadar kaybolmazsınız ve kitaplara sığınınca iyileşirsiniz.
Hepiniz çok seviyorum.
The end...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu
FanficBelkide yıllardır beklediğim peter pan sensindir çakma potter:) Nilayın Peter Panı bulma hikayesini okuyacağız :)