O Sapıttı İhale Sana Kaldı

1.3K 72 21
                                    

Bende en az Kerem kadar şaşırdığım için yunusa birşey söylememiştim.

Kerem şaşkınlığı geçince yunusun kafasına sertçe vurup sinirli bakışlarından birini atmaya başladı.

"İyice cozuttun ha yunus"

Yunusun masum bakışları üzerine Kerem ayağa kalkıp barışla yunusun kolundan tuttu.

"Hadi gidin artık siz kızın başının etini yediğiniz yetti bak kaç saat oluyor"

Aslında ben halimden memnundum başının eti yenen keremdi galiba.

"Hadi yunus sapıttı da benim ne suçum var Kerem"

Barışın sorusuna hak vererek kereme baktım merakla.

"O sapıttı ihale sana kaldı ikinizde gidiyorsunuz aşkolar"

Yunus masum bakışlarından birini atarak kurtar beni der gibi bana baktı.

"Yenge ya sende mi kovuyorsun bizi"

Kerem gözlüğüyle oynayıp yunusun kafasına benim bile alıştığım tokatlarından attı.

"Hala yenge diyor lan çıldırcam"

Ortamı yumuşatmak adına gülümseyerek keremin omzuna dokundum.

"Ya Kerem çocuklara kötü davranma"

Kerem bana ne içtin diyen bakışlarından birini atarken ellerimi açıp polyanna bakışı attım.

"Tekrar beklerim bakın, bir dahakine Miray ve tuğçeyi de beklerim"

"Yenge sen tuğçeyi nerden tanıyorsun sorması ayıp"

Galatasaraylı olmayabilirim ama aktif bir sosyal medya kullanıcısıydım tabiiki bilirim.

"İnstegramdan falan görüyorum"

"Ha Galatasaraylısın yani"

Barışın sorusuyla kafamı olumsuz anlamda sallayıp gıcık bir gülümseme attım.

"Iıh ıh yiğidoyum ben, kırmızı beyaz "

"Yenge fantastik zevklerin var ha maşallah Allah ayırmasın keremle seni"

Kerem bıkkın bakışlar atarken araya girdim.

"Yunus sen beni diye diye yenge edicen ha ne ısrar bu"

Kurduğum cümleyle birlikte keremin değişen bakışları sadece benim dikkatimi çekmişti galiba.

"Neyse fav yengem biz gidelim Kerem yoksa dövecek"

Kerem yunusun saçlarını severken gülümsedi.

"Aynen siz gidin kardeşim"

...

Keremin çocuklar gittikten sonra yorgun argın koltuğuma yığılması üzerine uyuyakalması da eş zamanlı olmuştu.

Koltukta boyun tutulması yaşayacağını bilsemde o kadar masum uyuyordu ki kıyamadan uyumak için odama geçtim.

Sabah kendi uyanırdı artık.

...

"Boynum çok acıyor ya"

Kerem boyun ağrısı yüzünden söylenirken son reçeli de masaya koyup keremi çağırdım.

"Üfff tamam kes sonra söylenirsin okula gitmeden ben kahvaltı yapalım"

Masaya otururken dalgın bakışlarıyla süzdü beni.

"Nilay sen mirayı çağır dedin akşam barışa ama görünce üzülmeyecek misin"

Bakışlarımı kereme değdirmemek için uğraşmama rağmen yinede benim için korkan bakışları bulmuştu beni.

"Kıza ayıp oldu, üstelik Miray öldüğünde ben yalnızdım şimdi onun yerini tutmasa da bir kahramanım var onun gibi sarışın onun gibi minnoş, sen varsın Kerem, sen benim kahramanımsın hep yanımdasın yani barışın sevgilisini görürsem kötü olurum diye korkmuyorum sen varsın çakma Potter sarılırsın düzelirim"

Dolan gözleri gözlerimi bulduğunda zor çıkan sesiyle fısıldadı.

"Sende iyiki varsın bıdık, sürekli deli etsen de beni iyiki varsın ve iyiki senin kahramanınım"

İyiki varsın çakma Potter.

...

Nilay_trgtt: ruhumda kanatlarım yok belki ama yanımda kahramanım var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nilay_trgtt: ruhumda kanatlarım yok belki ama yanımda kahramanım var

Keremakturkoglu ve 432 kişi beğendi

Yorumlar kapatıldı

Kısa bir bölüm oldu sory

Neyse iyi günler balımsular💋

Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin