Candan Erçetin -
Kırık Kalpler Durağı
...Mirza hâlâ sevgilimin Kerem Aktürkoğlu olmasını sindirmeye çalışırken onu umursamadan ağlamaya başladım.
Bir anda görmek hiç iyi gelmemişti. Üstelik pişkinliği ve umursamazlığı da can sıkıcıydı.
"Ağlama"
Yanı başımdan gelen komutla başımı kaldırdım.
"Emir verme"
Eliyle ağzına gerçek çekmiş gibi yaparak mutfakta gitti.
"Bak şimdi ne yapıyorum"
Oldukça büyük bir tencereye su koyuyordu ama yemek yiyecek halim yoktu.
"Yemek yemek istemiyorum"
Musluğu kapadıktan sonra kaşlarını çatarak tencereyi kucağına aldı.
"Yemek yapacağımı düşündüren ne acaba"
Başımı yeniden dizlerime gömüp hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam etmiştim. Umrumda değildi kimin ne yaptığı.
Mirza'nın ayak sesleri yanımdan geçip pencere kenarına doğru ilerlerken daha fazla dayanamayıp kafamı kaldırdım.
Elinde sıkıca tuttuğu pencereyle aşağıya bakması beklediğim birşey değildi ama.
"Seninki aşağıda"
Ne yapacağını anladığım da"Mirza dur" desemde dinlememişti ve tek seferde tencereyi kerem'in başından aşağı dökmüştü.
"Ne yapıyorsun salak"
Kahkaha atıyordu bildiğiniz. Kerem salağıyla papaz edecekti beni.
"Bu uşağı sevmemiştim iyi oldu bir rahatladım"
Pişman olmaması ayrı bir ironiydi.
Çalan zil sesiyle sinirlerim iyice tavana sıçramıştı.
"Al başına belayı işte şimdi"
Kapıyı açmaya gidiyordum ama bilin bakalım nasıl gidiyordum. Dizlerim titriyordu.
Elim kapı kulpunda deli gibi bu defa kapıya vuruldu. Yandın kızım Nilay.
İki keyifle aşk acısı da çekemiyorum.
Kapıyı açar açmaz karşımda ıslak tişörtüyle bana öfkeli bir adet kerem yüzünden gözlerim dolmak üzereyken duygularımı bastırıp oldukça gür bir sesle konuştum.
"Ne vardı"
Elleri önce ıslak tişörtüne sonra da ıslak sarı saçlarına giderken öfkeyle gözlüğünü çıkardı.
"Ne mi vardı?"
Bağırmamak için kendini zor tutarken kısık sesle bir uyarı çıkmıştı ağzından sadece.
"Kendine çeki düzen ver"
Kapıyı suratına kapatmadan önce onun aksine oldukça yüksek sesle konuşmuştum.
"Dikkate alırım"
Ve ardından yine yabancısı olmadığım bir ağlama krizi...
...
Gecikme için özür dilerim
Umarım beğenirsiniz
Asker kurgusu seviyorsanız yeni yayınladığım Bayan Tüllü Bomba'ya göz atabilirsiniz
Bays balımsular💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu
FanficBelkide yıllardır beklediğim peter pan sensindir çakma potter:) Nilayın Peter Panı bulma hikayesini okuyacağız :)