Ağlama

1.1K 76 6
                                    

İkilem - Kaybolurum Gülüşünde
...

Gözyaşlarımı sertçe silip kerem'e tokat attım. Madem bana aşıksın neden evinde kadınlar var değil mi ama?

Şaşkınlıkla yüzüme bakarken kendimi savundum çocukça.

"Neden evinde kızlar vardı şerefsiz"

Acıyan dizimi umursamadan ayağa kalkıp hafifçe kerem'in dizine vurdum.

"Şerefsiz kerem bakma bana"

Ayağa kalkıp koluma dokununca dudak büzüp elini ittim. Hayır daha sevgili bile değildik aldatmıştı şerefsiz.

"Ya doktorumdu o Nilay"

Doktorunun senin evinde ne işi var deyip kafa atsam abartı olur muydu?

Yok canım olmazdı ama yinede yapmasam iyiydi. Omzundan itip hızlıca arkamı döndüm. Koşarsam yakalar mıydı acaba?

Yakalardı tabi adam futbolcu işi koşmak!

"Nilay seni seviyorum dedim daha ne diyeyim doktorumdu o kadın"

Tabi ki dinlemeden yürümeye devam ettim. Boş kıskançlık yapmıyordum. Ona cezayı beni üzdüğü için veriyordum düşmüştüm canım acımıştı sonuçta. Bir süre sürünücekti müstehaktı ona.

"Nilay çok aşığım diyorum neden anlamıyorsun"

Saçmalasın dursun asla dinlemiyorum.

"Nilay annen bana emanet etti diye ben kardeşim diyordum birde ege öyle diyince ben o yüzden yanaşmadım sana özür dilerim"

Omuz silktim yeniden. Bazen itici biri olduğumun farkındayım ama aması yok işte bazen gerekiyor öyle.

"Nilay yapma böyle ya aşığım diyorum alev mi alayım burda"

Kerem'e sinirle tekme attığım taşa takılıp düşünce zaten sinir krizi geçirdiğim için gözyaşlarımı tutamayıp kollarımı dizime bağladım.

"Al işte senin yüzünden düştüm de"

Kerem ağlamalarıma dayanamayıp kucağına alınca susup başımı göğsüne yasladım.

Tabiki affetmedim sadece biraz taşısın canım acıyor sonuçta.

"Bıdığım ağlama tamam götürüyorum acile, ağlama ama tamam mı canım acıyor benim de sen ağlayınca "

Başımı göğsüne burnumu çektim sakince.

"Eve götür çakma potter"

...

Aslında aklımda yoktu ama minnoş bir bölüm atayım dedim

Bays balımsular💋

Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin