Okulun kapısında durup kerem'e yavru köpek bakışı attım. Keremle ilişkim gün yüzüne çıktığından beri okula ilk gelişimdi. İnsanların bana bakmasından korkuyordum.
"Birtanem antrenmana gitmem gerek kapıda durma aklım sende kalacak"
Benimde aklım bende kalacak be kerem.
Güvenlik abi arkasını dönünce hızlıca güç almak istercesine elini tutup derin bir nefes aldım.
"Şans dile çakma potter"
Yalandan kaşlarını çatıp kızgın bakışlar attı.
"İnsan sevgilisine çakma der mi ya"
Haklıydı... Ama ne yapalım alıştık artık.
"Dilim alıştı"
Kapıya yeniden bakıp yeniden kerem'e döndüm.
"Görüşürüz kerem"
"Allah yardımcın olsun"
İki dakikada hacıya bağlıyor lan adam. Kafa sallayıp okul bahçesine girdim tedirgince. Ama bıraksanız girmezdim kesinlikle.
Kumral taş gibi bir ablamız beni kesmeye başlayınca olacağı anlayıp adımlarımı hızlandırsamda yanıma gelmişti taş abla.
"Canım bir bakar mısın?"
Allahım lütfen kerem'i sormasın.
"Kerem aktürkoğlunun sevgilisi sen misin"
Dan diye de sorulmaz ama lan.
Boğazımı temizleyip başımı salladım.
"Evet benim"
Baştan aşağı hiç utanmadan süzdü beni evet bunu gerçekten yaptı. Ardından arkasını dönüp gitti.
"Allah çirkin şansı versin"
Giderken mırıldandığı cümle yüzünden kafasını kırsam haklıydı. Hayır kıskandığını bu kadar açıkca belli etme. Güzel olduğum gayet açık.
Güne bomba gibi girişim yüzünden moralim yerlerdeydi. Daha neler bekliyordu beni Allah bilir.
Sınıfa girmeye korkuyordum işin açığı.
...
"Hani kerem eşcinseldi Nilay"
Ayşegülün sorusuyla yutkunup yardım istercesine etrafıma baktım. Ama maalesef bana yardım edecek bir arkadaşım yoktu. Üsteki sınıfın kızları bana gerçekten öcüymüşüm gibi ters bakışlar atıyordu.
"Öyle canım istedi öyle söyledim Ayşegül kerem bu kadar takılmadı sen niye takıldın"
En sonunda cevap vermeyi akıl edip kendimden emin bir gülüş yerleştirdim yüzüme.
"Fazla elinde tutamazsın kerem'i cesaret edip söylemedin tabi anlıyorum seni"
Ciddi anlamda üzülsemde belli etmeden kollarımı göğsümde birleştirip gıcık gülüşümden birini attım Ayşegül'e.
"Ben sen değilim Ayşegülcüm bir erkeği elimde tutmak yada elde etmek için çaba sarfetmem ayrıca sana iyiliğin için yalan söyledim. Keremin peşinde koşup kendini heder etme diye sonuçta eşcinsel biriyken sana bakma ihtimali ne kadarsa benimleyken sana bakma ihtimali de o kadar"
Çantamı alıp sınıftan çıktım sınıftaki kızlarla istediği kadar dedikodumu yapabilir artık. Ama bana kendimi kötü hissettirmişti yalan yok
Okul bahçesini arkamda bırakırken derin bir nefes alıp nereye gitmem gerektiğini düşündüm. Kafamı dağıtmam kesinlikle gerekti.
...
Karşımda antreman yapan futbolcu topluluğuna bakıp iç çektim. İnsanlar ne kadar eleştiriyorlardı üzerine gidiyorlardı bu insanların. Oysa ne kadar çalıştıkları gözlerimle görüyordum.
Kafamı çantama gömüp kerem'in beni farketmesini bekledim. İyice Kübra Çakır olmuştum bende adamı antrenmanda bile buluyordum ama ne yapayım ihtiyacım vardı.
"Güzelim ne işin var burda"
"Üzdüler beni"
...
Umarım kitap sizin için güzel bir şekilde ilerliyordur
Bays balımsular💋
Dostluklarına aşığım❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çakma Potter/Kerem Aktürkoğlu
FanfictionBelkide yıllardır beklediğim peter pan sensindir çakma potter:) Nilayın Peter Panı bulma hikayesini okuyacağız :)