Yılların acısı geliyor bazen hatırıma...
Yaşıtlarım üniversiteye giderken onların storylerini izleyerek ağlamam geliyor...
Hayatımdaki her şeyi geç yaşamam geliyor...
"Acaba başarabilir miyim? "düşüncesi aklımdan gitmiyor." Ya başaramazsam? Şimdiye kadar hiç bir şey düzgün gitmedi, ya bu da gitmezse?" aklımda dönüp duruyor bu laflar. Gitmiyor... Gitmesi gerekiyor ama, gidecek, başka şansı yok...Hayallere dalıyorum her gece, evdeki bağırış çağırışları dinlerken yok olup giden hevesime rağmen kuruyorum yine de...
Olmama ihtimalini aklıma getirmemeye özen gösteriyorum, " Olacak Allah ın izniyle!" diyorum... Olacak...
Eksikliklerimi yok saymaya çalışıyorum, onları kapatmak için uğraşırken tüm benliğimi ortaya döküyorum...Çevremdeki insanlar bana " Çok agresifsin!" derken ben içimdeki yangını söndürmeye çalışıyorum. Dış güzelliğim elimden kayıp giderken aynalara bakarak saatlerce ağlıyorum...
Kendime gelmeye çalışıyorum, çok zorluyorum. Kimsenin beni seveceğine inanmazken kendimi herkesten yine kendim soyutluyorum...Herkesin seni anlıyorum diyerek sırtımı okşamalarına maruz kalıyorum. "Anlayamazsınız!" diye bağırmak gelirken içimden yine kendimi durduruyorum...
Ne uğruna diyorum bazen. Yaşadıklarım ne uğruna? Uğraşlarım, hayatım...
Sonra semada yankılanan ezanı duyduğumda tamam diyorum. Bunun uğruna...Günün sonunda yatağa yattığımda zihnimi istila eden şeylerle savaşıyorum... En sonunda ise yoruluyorum, şu an hissettiğim gibi, çok yoruldum...
******
Dilan : Abla benim içim birini araştırır mısın?
Simay Başkomser : Sıkıntı mı var canım?
Dilan : Önemli bir şey yok ama birisi beni biraz tedirgin ediyor. Serkan diye biri. Bayıldığım gün telefonumu açmıştı.
Simay Başkomser : Tamam canım ben sana bilgi verene kadar o herife yaklaşma.
Dilan : Tamam abla teşekkür ederim
Simay Başkomser : Bu gibi durumlarda benimle direk iletişime geç. Çevrenden haberim var zaten seni rahatsız eden kişileri söyle.
Simay Başkomser : Bir de Yahya Çiçek isimli bir çocuk var yanında. Kanser hastası. Onunla alakalı sıkıntın var mı? Son zamanlarda çok karşılaşıyorsunuz. Çocuk dikkatimi çekti.Simay ablaya nereden biliyorsun diye sorma ihtiyacı dahi hissetmeden şaşkınlıkla yazmaya devam ediyorum...
Dilan : Çiçek mi? Soy adı çiçek mi?
Simay Başkomser : Ne oldu? Neden şaşırdın?
Dilan : Abla Bahattin i araştırdığımda Y. Çiçek isimli bir oğlan çocuğuna istismar ettiğini okudum. Y. Çiçek bu Yahya mı sence?
Simay Başkomser : Akşam müsait zamanda görüntülü konuşma yapalım. Bu kadar tesadüf artık çok olacak.
Dilan : Tamam abla.
* Simay Başkomser mesajı beğendi... *
********
Şok içinde olduğum yerde kalmıştım. Ekrana kilitlenmiş bir şekilde öylece bakıyordum. Yahya ile konuşmak istiyordum. Yahya nın yanında durmak istiyordum. Benim yaşadıklarımı yaşamıştı Yahya. Benim çektiğim acıların benzerini, belki daha ağırını çekmişti. Artık bu kadar tevafuk korkunç bir hal almıştı. Bu da mı denk gelmeydi? Yoksa O herifin parmağı mı vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİLEKLİ ŞEKER
General Fiction+18, Kitap, şiddet, tecavüz ve zorla alıkoyma tanımları içermektedir. Uyarıyı dikkate alarak okumanız rica edilir. Cinsel içerikli bir kitap değildir... ~~~~ Küçük kızın elini tutarak onu dizine oturtturdu , " Küçük kız şeker ister misin ?" Kız ne...